Japanilainen harakirisähkö (Nissan D22)

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Teddy
Viestit: 584
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Japanilainen harakirisähkö (Nissan D22)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Mikähän tuo mahtais vaivata, kun -05 vuotisen lavadatsunin automaattivaloihin ilmaantui omituisuus: automaattiasennossa, jolloin siis pitäisi lyhyiden palaa, on vasen etunurkka pimeänä ja kun kääntää valot päälle (eli niin, että pitkätkin on pelissä) kaikki toimii normaalisti. Miten helvetissä tuokin on mahdollista, vai voiko olla valot eri releiden takana tai vastaavaa? Varmaan selviäis tonkimalla, mutta arvatkaa huvittaako... Helvetin riisipussi :evil:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

D21 mallissa on molemmille omat sulakkeet (vas ja oik).
Maavika tekee samaa kans, joskus se toinen eli pimeä puoli palaa heikosti kun vetää maita sen polttimon läpi.

Koita polttimon kannalta maadoittaa lamppu (oikeasta navasta toki).

Tarkista myös METER sulake, tekee kaikkea kivajännää näissä..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
dealer
Viestit: 27613
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Otsikosta pisteet 8)

Lerssinenhän noista tietää ja vastasikin jo. Sen verran vielä että ainakin vanhemmissa oli ajovaloautomatiikalle erillinen ohjainlaite ja niitä hajoili.
Teddy
Viestit: 584
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

dealer kirjoitti:Otsikosta pisteet 8)
:mrgreen:

Vähän omituiselta tuntuu, että se sulakkeessa olis tämä, kun kai se saman nallin läpi vetää virtaa molemmissa asennoissa. Ja täytyyhän sen maita saada, kun kerran palaa. Niin vai toimisko se automatiikka maata katkomalla. Uskottavalta kuulostaa kyllä se, että joku äly olis mahdollisesti välähtänyt sen laitimmaisen kerran. Mutta katellaan nämä nyt läpi, sulakkeet ja maat. Kiitoksia tähänastisista.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

Jos siellä on semmonen vanhanmallin harmaa "tuplarele" niin sieltä voi olla juotoksiakin irti, harvoin se muuten särkyy,,
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Lerssinen kirjoitti:Jos siellä on semmonen vanhanmallin harmaa "tuplarele" niin sieltä voi olla juotoksiakin irti, harvoin se muuten särkyy,,
Niin sanottu päivävalorele. Ja se auki ja tinaukset uusiksi, pitäisi alkaa toimimaan. Löytynee sisäpuolelta, A-pilarin alaossasta, kuskinpuoli.
Teddy
Viestit: 584
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Hattua nostetaan, vaikka koordinaateissa oli nyt vähän heittoa. Pannuhuoneen oikeasta takanurkasta yhytin harmajan matolaatikon ja siellähän oli releen jalassa murtunut juotos. Pienen kolvityöskentelyn jälkeen valot loimottaa taas.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Teddy
Viestit: 584
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Osavisa. Ei liity sähköön, mutta tähän lavadatsuniin kuitenkin. Arvatkaas mitä noista kuvan nippeleistä halutaan marmoritiskillä. Noin niinkon rahamielessä. Etusormella on jakopäänkopan pultin alle tuleva holkki (kaikkiaan 11 kpl), keskarin päässä öljytikunputken o-rengas.

Kuva
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5058
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Voi olla tyyriitäkin. Olikohan oman auton lämpömittarin anturin o-rengas vitosen luokkaa marmoritiskillä – koko anturi o-renkaineen noin kympin. Sen verran typerän kokoinen, ettei löytynyt edes paikalliselta tiiviste- / laakerikaupasta.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Teddy
Viestit: 584
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Noh, renkula (ihan perus 10x2, ei edes vitonia) hintaan 20 € per laaki ja holkit niinkin halvat kuin 13 € kipale, eli koko kopan tarve vaivaiset 143 €rkkiä. Lämpömittarin antureista puheen ollen; tähän riisipussiin mokoma kustantaa 77 € alkuperäisenä. Kyllä mää oon niin köyhä, että pakko se on Mersussa pysytellä, ei oo varaa Datsunin pitoon, niinkon paperimiehillä. :lol:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Teddy
Viestit: 584
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Ratsunissa airpäkvalo loimottaa, uskaltaakos näitten tämmöttisten liittimiä mennä ihan tosta vaan ronkkimaan?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”