Rivakan oloinen seiskanelikantti Volvo

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10584
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Rivakan oloinen seiskanelikantti Volvo

Viesti Kirjoittaja Pappi »

No joo... aikamoinen laite.

KLIK
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
[jimi]
Oulun Hendrix
Viestit: 959
Liittynyt: 14.11.2005 12:42
Paikkakunta: Himanka

Viesti Kirjoittaja [jimi] »

tuosta volovosta on ollu jo aiemminki puhetta tuola hauskojen viiteoitten osastolla.. :wink: on kyllä meleko brutaali kampe ja tosi reikäpäinen kuski. :roll:
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Brutal car !! :D
Avatar
petska
Morkoolimies
Viestit: 604
Liittynyt: 06.10.2005 20:48
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja petska »

Helppoa se on luisun vetokin kun on raaka voimaa ja herkkyyttä ja kaasuun vastaavuutta.....eikä tarvi koko suoraa odotella :lol: ja kantti volvolla on ihan kiva pyöritellä hallitusti.... :lol:
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10584
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

[jimi] kirjoitti:tuosta volovosta on ollu jo aiemminki puhetta tuola hauskojen viiteoitten osastolla.. :wink: roll:
Sain tuon linkin tänään postiini kun kuulemma volvoni moottori on alamittainen ja mitäänsanomaton :lol:
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7097
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

http://www.vsmotor.no/filmer.html

Melkein koko kesän kestiki tuossa tuo motti... :lol:
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
[jimi]
Oulun Hendrix
Viestit: 959
Liittynyt: 14.11.2005 12:42
Paikkakunta: Himanka

Viesti Kirjoittaja [jimi] »

meleko nätisti veti tuo pemari. ei välttämätä jalakoihin etes jää. :roll: :lol:
Avatar
nokileka
Kannentiiviste-spesialisti
Viestit: 600
Liittynyt: 03.2.2006 0:27
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja nokileka »

Datsuni on mun ratsuni.
Avatar
[jimi]
Oulun Hendrix
Viestit: 959
Liittynyt: 14.11.2005 12:42
Paikkakunta: Himanka

Viesti Kirjoittaja [jimi] »

tuo volovo tais olla kilivisäki? sääli ettei suomesa oikeen suopeasti tommosia katota... :(
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Hannu
juniori
Viestit: 539
Liittynyt: 10.11.2005 17:31

Viesti Kirjoittaja Hannu »

eikö tuossa oo b230ft
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Hannu kirjoitti:
eikö tuossa oo b230ft
Kyllä tuo näky 16 valve olevan eli B234
Avatar
JuhaK
Viestit: 160
Liittynyt: 25.10.2005 15:58
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja JuhaK »

Jarno.V kirjoitti:
Hannu kirjoitti:
eikö tuossa oo b230ft
Kyllä tuo näky 16 valve olevan eli B234
Viilataanko pilkkua, Kansi on 16v B234 moottorista, mutta onko lohkona B230FT/FK, B23ET Vai kuitenkin B234 :D
Hannu
juniori
Viestit: 539
Liittynyt: 10.11.2005 17:31

Viesti Kirjoittaja Hannu »

JuhaK kirjoitti:
Jarno.V kirjoitti:
Hannu kirjoitti: eikö tuossa oo b230ft
Kyllä tuo näky 16 valve olevan eli B234
Viilataanko pilkkua, Kansi on 16v B234 moottorista, mutta onko lohkona B230FT/FK, B23ET Vai kuitenkin B234 :D
välimerkkien rakastelu on aina hauskaa :twisted:
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

JuhaK kirjoitti:
Jarno.V kirjoitti:
Hannu kirjoitti: eikö tuossa oo b230ft
Kyllä tuo näky 16 valve olevan eli B234
Viilataanko pilkkua, Kansi on 16v B234 moottorista, mutta onko lohkona B230FT/FK, B23ET Vai kuitenkin B234 :D
Tai jos alakerta on 2.5 penta tai 2,8, jopa volvon sporttivalu 3.0?
16v turboa ei ole kaiketi alunperin ollut, eli b234ft ei ole tehty, tietääkseni.
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Jarno.V kirjoitti:
JuhaK kirjoitti:
Jarno.V kirjoitti: Kyllä tuo näky 16 valve olevan eli B234
Viilataanko pilkkua, Kansi on 16v B234 moottorista, mutta onko lohkona B230FT/FK, B23ET Vai kuitenkin B234 :D
Tai jos alakerta on 2.5 penta tai 2,8, jopa volvon sporttivalu 3.0?
16v turboa ei ole kaiketi alunperin ollut, eli b234ft ei ole tehty, tietääkseni.
Ei ole ei, siksi minä tuon kirjoitinkin. Maailmalla volvonvirittäjät tuntevat tämän yhdistelmän nimellä B234ET / FT, riippuen mikä on käytetty lohko ja mahdollisesti ruisku. Lohko useimmiten on B230ET/FT:n (suosituimmat 89->), mutta ilmeisesti myös B23ET käy. Saattahan tietty joku olla turbottanut myös B234-lohkoisen....
dieseleid
Viestit: 60
Liittynyt: 12.3.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja dieseleid »

italian importtina on alkuperäinen 16v turbo, joka on 2.0l. näitä löytyy ainakin vm.90-94 960:Ssä
kylä lähtee mut mikä
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

dieseleid kirjoitti:italian importtina on alkuperäinen 16v turbo, joka on 2.0l. näitä löytyy ainakin vm.90-94 960:Ssä
Ja nuapurin V70:stä. Italian tuontia sekin.
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

HVM kirjoitti:
dieseleid kirjoitti:italian importtina on alkuperäinen 16v turbo, joka on 2.0l. näitä löytyy ainakin vm.90-94 960:Ssä
Ja nuapurin V70:stä. Italian tuontia sekin.
Juu mutta se on jo etuvetosissa vitoskone, ei vinokone.
Tosiaan 960 näky olevan B204FT.
Tosiaan italiassa verokäytäntö syynä kaiketi tuohon 2 litrasten myyntiin.
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

dieseleid kirjoitti:italian importtina on alkuperäinen 16v turbo, joka on 2.0l. näitä löytyy ainakin vm.90-94 960:Ssä
Onkos se valurautalohko?

Rödblock = Punalohko = Rautalohko
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
dieseleid
Viestit: 60
Liittynyt: 12.3.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja dieseleid »

juu, ja näitä on muutamia suomeen tuotuja.
ja sit ite tehtyjä tulossa mm. 340dl 16v turbo 340hv, yks kaksoisahdettu 16v jne.
www.volvolandia.com
kylä lähtee mut mikä
Avatar
Jarno.V
Opel - spesialisti
Viestit: 1021
Liittynyt: 30.9.2005 18:12
Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa

Viesti Kirjoittaja Jarno.V »

Sivonen kirjoitti:
dieseleid kirjoitti:italian importtina on alkuperäinen 16v turbo, joka on 2.0l. näitä löytyy ainakin vm.90-94 960:Ssä
Onkos se valurautalohko?
Rödblock = Punalohko = Rautalohko = vinokone
Ja näkyy olevan tuo italian versio kaikkea yllämainittua.
Avatar
SamuliS
Käkisalamen Kuatro
Viestit: 1291
Liittynyt: 11.10.2005 13:18

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Kyllähän se tiiliskiviki kulkee ja kiihtyy ko näyttää oikeeta koipee :twisted:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”