Ei menny läpi rekisteröintikatsastuksesta. Talo nimittäin.

Täällä voit keskustella otsikon mukaisista asioista.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Kimmo Koo kirjoitti:Joopa joo...

Neuvoisin jatkossa käyttämään kauppaliikkeitä jossa ei käytetä myyntiprovikkaan ja vastaaviin sijoittuvaa "työsuhdetta". Pyrin vastauksessani olemaan neutraali etten joudu oikeuteen tästä. Kyseinen kauppaliike osaa pelastautua vastuista kaikin mahdollisin konstein. Jotka ei näy Kauppaliikkeen markkinoinnissa eikä liikkeessä asioidessa.

Kaikki menee hyvin kun pitää turpansa kiinni ja hoitaa hommat miste ne maksaa. ja tää ei ole satuva :?

Tämän voi yleistää muuhunkin kuin talonrakennukseen liittyviin asiakastapahtumiin :(
Olen kanssasi tismalleen samaa mieltä siitä että niiden p*Ä*keleen merkonoomien pitäisi pysyä siinä hommassa mihin ne on alunperin tarkoitettu. En kyllä tiedä mihin ne on alunperin tarkoitettu, mutta itse kanssa pyrin parhaan tietämykseni mukaan varmistamaan, että silloin kun kyseessä on tekninen asia tai laite josta käydään kauppaa, niin että en vahingossakaan joudu kyseisen ammattiryhmän kanssa asioimaan.

Yleisesti ottaen olen pitänyt viime vuodet kaikki K-Raudat boikotissa. Ei ole kysymys mistään isoista asioista mutta kun ne pienetkään asiat ei onnistu vahingossakaan ensimmäisellä kerralla, niin minun osalta saa olla ja rahat menee muun merkkisiin liikkeisiin tai tilaan tavaran puoleen hintaa netistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Takuu- ja kuluttajansuoja-asiat sekä autoverotus”