mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Matikin huoltoa, käyttöauto harrastuksena
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 12.5.2011 17:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kiitos ohjeista!
Pitänee lähteä myös ulosvedintä ostamaan.
Ja etuvetarin ulompi (renkaanpuoleinen) kumi siis särki. Sad
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kilander
Kaakon Elvis

C-sulakemies


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 4056
Paikkakunta: Itäraja.

 LähetäLähetetty: 12.5.2011 18:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Miun mielestä siinä ei tarvia ulosvedintä mihinkään.
Ja tosiaan,siinävaiheessa kun vetari on irti,renkaita johonkin suuntaan linkkuun,mahtuu paremmin taivuttelemaan sen pois.
_________________
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarkko N
Tekninen Nero



Liittynyt: 28 Syy 2006
Viestejä: 1347
Paikkakunta: Tampere

 LähetäLähetetty: 13.5.2011 16:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dry kirjoitti:
Kiitos ohjeista!
Pitänee lähteä myös ulosvedintä ostamaan.
Ja etuvetarin ulompi (renkaanpuoleinen) kumi siis särki. Sad


Ei tämmöistä vanhaa autoa voi harrastaa ilman kunnon ohjeita.
Tavallinen korjaamo ei osaa tehdä mitään ja Veho veloittaa ihan liikaa.

Itse käytin ohjeen mukaan ulosvetäjää, kun postin kolmen laakerin
asetelman akselin sisäpäästä. Oli se aika tiukassa.
_________________
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kilander
Kaakon Elvis

C-sulakemies


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 4056
Paikkakunta: Itäraja.

 LähetäLähetetty: 13.5.2011 16:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jarkko N kirjoitti:
dry kirjoitti:
Kiitos ohjeista!
Pitänee lähteä myös ulosvedintä ostamaan.
Ja etuvetarin ulompi (renkaanpuoleinen) kumi siis särki. Sad


Ei tämmöistä vanhaa autoa voi harrastaa ilman kunnon ohjeita.
Tavallinen korjaamo ei osaa tehdä mitään ja Veho veloittaa ihan liikaa.

Itse käytin ohjeen mukaan ulosvetäjää, kun postin kolmen laakerin
asetelman akselin sisäpäästä. Oli se aika tiukassa.


Omassa nuo ei ollut mitenkään lujassa:viilapenkistä leukoja sopivasti auki,akseli siihen roikkumaan sisäpää ylöspäin.Vähän napauttaa pajavasaralla akselin päähän,ja se on siinä.







Edittinä,löyty wanhoja fotoja Cool
_________________
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 03.7.2011 20:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jaahas, tänään taas tullut puuhailtua Matikin parissa.
Alibi 4.01:n Shocked loputtua putsasin paineilmalla ilmanputsarin suodattimen. Oisin vaihtanu uuteen, mutta lähikaupassa ei ollut vastaavaa saatavilla. Sitten otin tulupat irti, uittelin lamppuöljyssä , putsasin ja painin paikoilleen. ja vimosena aattelin vaihtaa öljyt, edellisestä kerrasta onkin sopivasti aikaa ja matkaa.

8 litraa teboilin 5-wee nelikymppistä ja uusi öljynsuodatin odotti eilisen kauppareissun jäliltä autossa. Eikun normitapaan öljyntäyttökorkki auki ja imutin mittatikun reikään. Varttitunti imuttamista, suodattimen vaihto ja uudet ölpät sisään. Käynnistys. Öljynpaineet ei nouse Shocked

Muutama kaasutus, ei nouse ei.
Minä nousen autosta ja kävelen auton etupuolelle. Maassa on hirvittävä öljylammikko Shocked

Pienen paniikin jälkeen tarkastan paikat, öljynsuodattimen tiiviste on kiristettäessä tipahtanut pois paikaltaan ja päästää kaiken uuden öljyn läpi Mad

Nyt nousee paineet, ei öljyn mutta isännän. Mad

Hetken miettimisen jälkeen mittatikusta tarkistamaan onko tavaraa enää jäljellä; ei oo, ainakaan mittatikulle asti.
Tupakkitauko, jonka jälkeen suodattimen tiivisteen laitto kohilleen ja vanhat mustat ölpät sisään niin, että mittatikussakin näkyy riitävästi tavaraa Twisted Evil

Kauppaan, toiset 8 litraa tepoilin 5-w nelikymppitä ja homma uusiksi. Paitti suodattimen jätin vaihtamatta tälläkertaa Twisted Evil

Nyt on taas Matikki iskussa, piti käyttää nuorimmaista lääkäriasemalla ku sukelsi simpukankuoreen, tuloksena mahtava haava ranteessa. Joka laitettiin erikoisliimalla kiinni. Olipahan vaan näppärä ja nopea tapa korjata tuore isohko haava. Ihonreunat yhteen, liima päälle ja sekunnin kuluttua ei ollu ammottavaa haavaa, vain lila naarmu haavan paikalla Very Happy

Ja huomenna taas pääsee uimaan ja saunomaan Cool
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarkko N
Tekninen Nero



Liittynyt: 28 Syy 2006
Viestejä: 1347
Paikkakunta: Tampere

 LähetäLähetetty: 03.7.2011 21:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nuo kiiltävät pinnat ovat laakeripintoja. Itse en halua käyttää
pajavasaraa, jos voima kohdistuu laakeripintaan.
_________________
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NonSenCe
murreanalyytikko



Liittynyt: 13 Huh 2011
Viestejä: 1435
Paikkakunta: Pori

 LähetäLähetetty: 03.7.2011 21:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ei pääse pihamaa ruostuumaan kun tarpeeksi öljyää!

ilkee homma tollanen valuminen. ja kallista touhua kaiken lisäksi.

vartin kesti tyhjennys yläkautta? (en ole tota bilteman pömpelii vieläkään kertaakaan kokeillut mutta pitäisi kohtapuoleen kai tehdä jotain asian eteen ja vaihtaa ne öljyt.. luulin vain hieman nopeemmaksi touhuksi)

juuh.. hyvä että haavakin tuli ehjäksi. ei tartte enää temppuilla aina tikkien kanssa ja vuoto loppuu samantien liimalla... eli on kyllä kätevä aine.. ja sitä haavaliimaa pitäisi saada itsellekkin koti tai autolääkekaappiin. pääsis paljon helpommalla usein. pikaliimaa kun ei kehtaa käyttää. se kun on vähän vaarallista kuitenkin. (siis haavojen liimaamiseksi se kai on alunperinkin keksitty se pikaliima) tai sitä amerikkalaisten quick-clot ainetta. sekin aika tehokasta tavaraa.
_________________
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 9:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pääsi öljyt vähiin Matikista ja vikavaloa pukkaa. Siis tietennii hydrauliöljyt.
Ei siinä mitään, lisää kävin ostamassa, täytin tankin ja kokeilin nollata vikavalon. Ei onnistu. Shocked

Useamman kerran yhdistelin diagnoosipistokkeesta ykköstä ja vitosta, kymmenen sekkaa ni pitäis valon sammua muttakun ei niin ei.
Ei vilauttele kolmiovaloa.

Mitäs nyt pitäs tehä? Shocked
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eldorado
remprantti

ruuneperi


Liittynyt: 29 Tou 2006
Viestejä: 9575
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 9:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dry kirjoitti:
Mitäs nyt pitäs tehä? Shocked

Seppuku lienee tässä tapauksessa ainoa kunniallinen pakotie. eec

niinpä niin
_________________
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sampo N.
Virallinen Oikolukija

parisuhdepatologi


Liittynyt: 05 Lok 2005
Viestejä: 6256
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 10:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eldorado kirjoitti:
dry kirjoitti:
Mitäs nyt pitäs tehä? Shocked

Seppuku lienee tässä tapauksessa ainoa kunniallinen pakotie. eec

niinpä niin


Oisko se kuusakoski näin meikäläisittäin?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jusamb
Väyrys-Fani



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 3862
Paikkakunta: Näillä main

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 11:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sampo N. kirjoitti:
Eldorado kirjoitti:
dry kirjoitti:
Mitäs nyt pitäs tehä? Shocked

Seppuku lienee tässä tapauksessa ainoa kunniallinen pakotie. eec

niinpä niin


Oisko se kuusakoski näin meikäläisittäin?

Ei ku japanilaisittain hang
_________________
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 11:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sampo N. kirjoitti:
Eldorado kirjoitti:
dry kirjoitti:
Mitäs nyt pitäs tehä? Shocked

Seppuku lienee tässä tapauksessa ainoa kunniallinen pakotie. eec

niinpä niin


Oisko se kuusakoski näin meikäläisittäin?
Juu. Niin kai se on, autolle seppuku ja meikä kuusankoskelle Sad
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarkko N
Tekninen Nero



Liittynyt: 28 Syy 2006
Viestejä: 1347
Paikkakunta: Tampere

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 11:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dry kirjoitti:
Pääsi öljyt vähiin Matikista ja vikavaloa pukkaa. Siis tietennii hydrauliöljyt.
Ei siinä mitään, lisää kävin ostamassa, täytin tankin ja kokeilin nollata vikavalon. Ei onnistu. Shocked

Useamman kerran yhdistelin diagnoosipistokkeesta ykköstä ja vitosta, kymmenen sekkaa ni pitäis valon sammua muttakun ei niin ei.
Ei vilauttele kolmiovaloa.

Mitäs nyt pitäs tehä? Shocked


Oliko 4matic-vipu käyttöasennossa?

Lue vikakoodi. Yhdistä 1 ja 5 kolmeksi sekunniksi ja laske, montako
kertaa vikavalo välähtää.

Jos on monta vikaa, ne pitää lukea ja nollata erikseen.

Painevika ei kai anna vikakoodia.

Olisiko paineet nollassa, jos on pumppu hajonnut. Paineanturi sijaitsee
hydrauliikkayksikön kyljessä auton alla oikean takapyörän etupuolella.

http://juhol.pp.fi/mersu/4matic/
_________________
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Easy Rider
hupimestari



Liittynyt: 05 Hei 2007
Viestejä: 8052
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 12:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mihin öljy on hävinnyt kun täyttää piti?
_________________
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 14:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jarkko N kirjoitti:
Oliko 4matic-vipu käyttöasennossa?
Jep!

Jarkko N kirjoitti:
Lue vikakoodi. Yhdistä 1 ja 5 kolmeksi sekunniksi ja laske, montako kertaa vikavalo välähtää.
Ei välky.

Jarkko N kirjoitti:
Jos on monta vikaa, ne pitää lukea ja nollata erikseen.

Painevika ei kai anna vikakoodia.
OK!

Jarkko N kirjoitti:
Olisiko paineet nollassa, jos on pumppu hajonnut. Paineanturi sijaitsee hydrauliikkayksikön kyljessä auton alla oikean takapyörän etupuolella.

http://juhol.pp.fi/mersu/4matic/
Hmm, jotain tuollaista se voisi olla.
Oliskos se niin, että yli 10 min. virrattomana nollaisi myös...
Jos ei tuo auta niin ilmeisesti systeemin ilmaus tavalla tahi toisella (vai onko tuo itseilmaava?) ja hydraulikkapumpun tarkastus... Confused
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JiiTee_

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 20 Lok 2010
Viestejä: 2978
Paikkakunta: Oulainen

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 17:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos sulla on vielä se vanhemman mallin nelikon käyttösysteemi (vipu paisuntasäiliön tuntumassa) niin väännä takaveto päälle, irrota nippa jossa ei oo mitään ja pukkaa neliveto päälle, kun hydrauliöljyä alkaa tulemaan niin taasen takavedolle ja nippa kiinni.

Sen jälkeen mulla ainakin alkoi tuo nelivedon vikavalosydeemi pelata.. Neliveto tosin ei kun absit ei pelaa vieläkään.. ttu
_________________
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. Smile
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 18.8.2011 17:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

JiiTee_ kirjoitti:
Jos sulla on vielä se vanhemman mallin nelikon käyttösysteemi (vipu paisuntasäiliön tuntumassa) niin väännä takaveto päälle, irrota nippa jossa ei oo mitään ja pukkaa neliveto päälle, kun hydrauliöljyä alkaa tulemaan niin taasen takavedolle ja nippa kiinni.

Sen jälkeen mulla ainakin alkoi tuo nelivedon vikavalosydeemi pelata.. Neliveto tosin ei kun absit ei pelaa vieläkään.. ttu
Uudempi systeemi (-92) Sad
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarkko N
Tekninen Nero



Liittynyt: 28 Syy 2006
Viestejä: 1347
Paikkakunta: Tampere

 LähetäLähetetty: 21.8.2011 12:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Hydrauliikka ei saa pidettyä painetta. Jos valo vilkkuu, ohjauslaite
alustaa itseään uudestaan ja uudestaan, kun paine vaihtelee.
Paineakkukin voisi kai olla sökö alla olevien muiden syiden lisäksi.

Tuo nopea diagnoosi alla on kai irrottaa painekatkaisijan johto liittimestä
ja jos vikakoodioen luku nyt onnistuu, vika on hydrauliikassa.

Complaint/Problem
4MATIC MIL (A1e24) lights or blinks after starting engine. DTC memory
can not be read out 2)

Possible cause
Service valve (up to 05/91)
4MATIC hydraulic unit (A7/2)
Oil pressure switch (A7/2s1)
Oil supply pump

Remedy/Test step 1)
23
33, 34

1) Observe Preparation for Test, see 22.
2) To quickly diagnose a possible hydraulic fault, disconnect
connector (A7/2x1) of the 4MATIC hydraulic unit (A7/2) located under
the right rear seat. Pull out pin 7 or 8 and reconnect connector. If
the DTC memory can now be read out, there is a hydraulic fault.

http://mercedes-bulgaria.com/D.....4matic.pdf
_________________
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 21.8.2011 22:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kiitos Jarkko! Very Happy
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarkko N
Tekninen Nero



Liittynyt: 28 Syy 2006
Viestejä: 1347
Paikkakunta: Tampere

 LähetäLähetetty: 22.8.2011 12:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dry kirjoitti:
Kiitos Jarkko! Very Happy


Ole hyvä.

Ohjeet ovat niin kattavat, että eiköhän viat korjaannu kun korjataan.
_________________
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mikkope



Liittynyt: 20 Lok 2010
Viestejä: 269
Paikkakunta: oulu

 LähetäLähetetty: 27.8.2011 17:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

täytyypä täältä kysästä et mistä vetoakselin suojakumi 4matic mersuun Rolling Eyes eteen ja sisempi kumi.. kuulemma jostain toisesta autosta sopii kun mersun omat hintavia.. Laughing samallahan sen ulommankin vaihtais...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2768
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 28.8.2011 4:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos en väärin muista niin olisikohan ollut Ducaton suojakumi joka näihin maticceihin passasi?
_________________
www.mbosa.fi
C200CDi -04 "fl" (203.207)
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
C200 -94 ex
E300D -94 ex
190 2.0 -88 ex
300D -91 ex
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
JiiTee_

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 20 Lok 2010
Viestejä: 2978
Paikkakunta: Oulainen

 LähetäLähetetty: 28.8.2011 11:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ainakin Oulaisissa myydään yleismallisia läpivedettäviä suojakumeja.. Tiukka on vaan ainakin minä sain kaverin kans äherrettyä. Cool
_________________
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. Smile
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarkko N
Tekninen Nero



Liittynyt: 28 Syy 2006
Viestejä: 1347
Paikkakunta: Tampere

 LähetäLähetetty: 28.8.2011 13:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Asiaa on käsitelty aiemmin:
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=25987

Itse käytän alkuperäisiä kumeja, KL-Varaosat.
_________________
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 03.10.2011 12:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jaahas, Matikilla oli lauantaina 20-vuotis syntymäpäivä, paljon onnea nuorelle aikuiselle Very Happy

Kyseisen tapahtuman kunniaksi käytiin sitten yhdessä vuosittaisessa lääkärintarkastuksessa tänään aamupäivällä. Eihän tuollainen aikuisiän kynnyksen ylittänyt ihan huomautuksitta lääkärintarkastusta selvittänyt, pari lamppua pitää vaihtaa ja takapöntöstäkin oli toinen kannakekumi hävinnyt Shocked

Mutta muuten taas vuosi ajoaikaa ilman uusintanäyttöä Cool

PS. Ei kellään sattus olemaan ylimääräistä 124-farkun takapöntönkannatinkumia (takaa katottuna oikianpuoleista) Question
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JiiTee_

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 20 Lok 2010
Viestejä: 2978
Paikkakunta: Oulainen

 LähetäLähetetty: 03.10.2011 13:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

dry kirjoitti:
PS. Ei kellään sattus olemaan ylimääräistä 124-farkun takapöntönkannatinkumia (takaa katottuna oikianpuoleista) Question

Uus maksaa tarvikeliikkeessä arviolta euron.. Shocked Confused
_________________
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. Smile
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sampo N.
Virallinen Oikolukija

parisuhdepatologi


Liittynyt: 05 Lok 2005
Viestejä: 6256
Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.

 LähetäLähetetty: 03.10.2011 14:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Juu ei niitä kumeja kannata käytettyinä laittaa. Mätänetistä saa koko sarjan noita kumeja jotain vitosen pintaan ja vielä ihan merkkikohtaisesti.
_________________
Kein siknatuur
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cdi
Filosofian insinööri



Liittynyt: 04 Tou 2006
Viestejä: 2282
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

 LähetäLähetetty: 03.10.2011 16:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

JiiTee_ kirjoitti:
dry kirjoitti:
PS. Ei kellään sattus olemaan ylimääräistä 124-farkun takapöntönkannatinkumia (takaa katottuna oikianpuoleista) Question

Uus maksaa tarvikeliikkeessä arviolta euron.. Shocked Confused


Niin niin mutta käytetyn saa puoleen hintaan. Shocked
_________________
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 03.10.2011 16:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

cdi kirjoitti:
JiiTee_ kirjoitti:
dry kirjoitti:
PS. Ei kellään sattus olemaan ylimääräistä 124-farkun takapöntönkannatinkumia (takaa katottuna oikianpuoleista) Question

Uus maksaa tarvikeliikkeessä arviolta euron.. Shocked Confused


Niin niin mutta käytetyn saa puoleen hintaan. Shocked
Laughing

Ja bensa on NIIN kallista nykyään Sad
No kaippa se pitää motonjetista käydä hakemassa Sad

Laughing
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dry
Tolokun mies

Mr. Histogrammi
Ässähävittäjä


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 4341

 LähetäLähetetty: 03.10.2011 16:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sampo N. kirjoitti:
Juu ei niitä kumeja kannata käytettyinä laittaa.
Tätä ne siellä neuvolassaki sano ennenku kaksoset synty Shocked

Cool
_________________
® Mesen linttaklubi
- pidetään lintat liikkeellä -
Nelejä ässää, S124, SE, SE ja S203
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Sivu 6 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit