Onko sulana pysyvä pyyhkijänsulka liikaa pyydetty?
Onko sulana pysyvä pyyhkijänsulka liikaa pyydetty?
Ainakin V70:ssä ja C5:ssa tuntuu olevan
Kummassakin uudet sulat eikä lämmöstäkään pulaa kun molemmissa webasto mutta ei vaan pysy pyyhkijänsulat sulana, on se p*rkele
Onko nuo mallit jotenki poikkeuksia vai onko tuo vaan nykypäivää kun nuo on ainoat autot missä oon moiseen "ominaisuuteen" törmännyt?
Kummassakin uudet sulat eikä lämmöstäkään pulaa kun molemmissa webasto mutta ei vaan pysy pyyhkijänsulat sulana, on se p*rkele
Onko nuo mallit jotenki poikkeuksia vai onko tuo vaan nykypäivää kun nuo on ainoat autot missä oon moiseen "ominaisuuteen" törmännyt?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
et ole ainoa eikä ainoat autotkaan..
ne vain taitavat olla rungottomalla sulalla, eikös sitä rungotonta aina kehuta että eihän se jäävy...
ne vain taitavat olla rungottomalla sulalla, eikös sitä rungotonta aina kehuta että eihän se jäävy...
Jos ei ole hermoja, niin tekee paremmin työtä ja ehtii tehdä enemmän asioita.
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
Mb W300 tdt 4matic
Mb C 250 dt (perävikanen)
Mb C 250 tdt (kahtotaan mikä tuloo)
Chevrolet Silverado 2500HD
Molempia kokeiltu ilman merkittävää eroa, rungottomassa on se etu että runko ei voi tietenkään jäätyä mutta kun siihen itse kumiin kertyy jääkökköä niin ei tuokaan asia liiemmin lohdutawww.mortti.us kirjoitti:et ole ainoa eikä ainoat autotkaan..
ne vain taitavat olla rungottomalla sulalla, eikös sitä rungotonta aina kehuta että eihän se jäävy...
Väykkä oli äsken tunnin roikan perässä ennen ku lähdin ajamaan ja kas kummaa CDI:n mahtavalla hukkalämmölläkin sulka pysyi sulana pari kilometrin ajon jälkeen Citikassa ymmärrän asian kun siinä pyyhkijät menee lepoasennossa niin alas ettei tuulilasi lämpene sieltä (hieno feature kun sulkia ei saa lepoasennossa käännettyä niin että ne saisi edes putsattua kun ottaa kiinni konepeltiin vaan auto pitää sammuttaa että ne saa johonki hiton huoltoasentoon) mutta volvossa ei ole tätäkään tekijää.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Pakottiko joku ostamaan ranskanperunan?sonikki kirjoitti:Molempia kokeiltu ilman merkittävää eroa, rungottomassa on se etu että runko ei voi tietenkään jäätyä mutta kun siihen itse kumiin kertyy jääkökköä niin ei tuokaan asia liiemmin lohdutawww.mortti.us kirjoitti:et ole ainoa eikä ainoat autotkaan..
ne vain taitavat olla rungottomalla sulalla, eikös sitä rungotonta aina kehuta että eihän se jäävy...
Väykkä oli äsken tunnin roikan perässä ennen ku lähdin ajamaan ja kas kummaa CDI:n mahtavalla hukkalämmölläkin sulka pysyi sulana pari kilometrin ajon jälkeen Citikassa ymmärrän asian kun siinä pyyhkijät menee lepoasennossa niin alas ettei tuulilasi lämpene sieltä (hieno feature kun sulkia ei saa lepoasennossa käännettyä niin että ne saisi edes putsattua kun ottaa kiinni konepeltiin vaan auto pitää sammuttaa että ne saa johonki hiton huoltoasentoon) mutta volvossa ei ole tätäkään tekijää.
Auto vaihtoon jos ei miellytä. Tai laittaa semmoiset sulat jotka miellyttää. Periaatteessa ei liene mahdotonta laittaa lämmitys sulkaan koska kuussakin on käyty jo 1969
AK47 kirjoitti: Pakottiko joku ostamaan ranskanperunan?
Auto vaihtoon jos ei miellytä.
Noin huonosti asiat ei ole että olis sentäs pakotettu ostamaa mutta ajamaan kyllä kun työn puolesta nuo on käytössä
Mua miellyttäisi sellainen sulka mikä pysyy sulana mutta ei ole tullut vielä vastaanAK47 kirjoitti:Tai laittaa semmoiset sulat jotka miellyttää.
Täytyy myöntää että tämmösistä en ole ennen edes kuullut mutta kyllähän tuommoisia näyttäis olevan Tuommoiset voisi olla yksi ratkaisu mutta miksi noita ei ole laitettu jo tehtaalla jos auto on ainoastaan tuollaisilla ajokelpoinen tai vielä parempi olis että suunnitellaan ne pyyhkijät sillee että ne pysyy ilman poppakonsteja sulana niin ku normaali autoissaAK47 kirjoitti:Periaatteessa ei liene mahdotonta laittaa lämmitys sulkaan koska kuussakin on käyty jo 1969
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Perjantaina vaihtus tuulilasi ässään ja sen myötä lämmitys pyyhkijöille...
En paljoo oo kyl kakkakeleissä ajanu.. Ja tallissahan tuo asustaa.. Mut kai se parenpi on kuin ilman lämmitystä..
En paljoo oo kyl kakkakeleissä ajanu.. Ja tallissahan tuo asustaa.. Mut kai se parenpi on kuin ilman lämmitystä..
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
siis lämmitys on lasissa... Tuo on tuontipeli niin siinä ei vielä sitä ollu, mut suomessa uutena myydyissä w220:ssa on vakiona...sonikki kirjoitti:Minkä merkkiset hommasit ja paljon maksoi?Ville500 kirjoitti:Perjantaina vaihtus tuulilasi ässään ja sen myötä lämmitys pyyhkijöille...
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Jaa semmonen porvari-laitosVille500 kirjoitti:siis lämmitys on lasissa...
Aikasemmassa työautossa (voyager) oli myös vastukset pyyhkiöiden alla ja oli tosi kätevät. Moottorin lämmettyähän tuossakin pysyi ongelmitta pyyhkijät sulana mutta nuo kun laittoi päälle siksi aikaa kun skrabasi ikkunat nii ei tarvinu tihrustaa metriäkään kun lähti liikkeelle.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Ai onko W220:ssa sähkölämmitteinen tuulilasin alareuna? Ihme kun en lämmitysfeaturea EPC:stä löytänytkään, kun hain moottorin jäähdytysnestepuolelta sitä (niinkuin W126:ssa ja W140:ssa oli).Ville500 kirjoitti:siis lämmitys on lasissa... Tuo on tuontipeli niin siinä ei vielä sitä ollu, mut suomessa uutena myydyissä w220:ssa on vakiona...sonikki kirjoitti:Minkä merkkiset hommasit ja paljon maksoi?Ville500 kirjoitti:Perjantaina vaihtus tuulilasi ässään ja sen myötä lämmitys pyyhkijöille...
® Mesen Porkkana-klubi
Ja sitten ihmetellään miksi auton katosta on lakka lähteny...Pappi kirjoitti:Itse olen ratkaissut jäätyvän sulan ongelman riittävän väkevällä lasinpesunesteellä. Tämmösillä keleillä pikkasen ruiskuttaa nestettä lasille niin sulatkin pysyy vähän paremmin sulana.
Mondeon lämmitettävä lasi oli kyllä luxusta.
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Mä joskus sitä ihmettelin miksi joissain autoissa se katon alkuosa oli ihan matta... Eikä vahallakaan saanu paremmaksi... Yhden autofiksarin kanssa juteltuani asiasta. Hän totesi sen olevan ihan normaalia, ihmiset vaan suihkivat liian väkevää ainetta lasille...
S500L -99
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"
Chevrolet Epica 2.0 D -07
Chevrolet Evanda 2.0 -05
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Porkkana-klubi
"kunnon paska housuissa pitää mielen virkeänä"