RoopeKin S203

Vastaa Viestiin
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Tulipas tuossa tosiaan vaiheltua kuoret kumpaanki avaimeen uudet (ja sain jopa vara-avaimen toimimaan kolvauksella, ku oli nappi irti...) ja kuten joku mainitsikin silloisessa ostotopicissa et voi laittaa kolminappiset kaksnappisten tilalle ja ylläri, peräluukun avaus toimii... :lol: Joskus ihan mukava toiminto... 8) Tarvikekuoret kun on kyseessä, nii pitihän niitä vuoleskella et sai patteritellingin pysymään säpissä ku ei menny lukko perille asti... Muuten erittäin tyytyväinen kuoriin... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Tänään sain sit vihdoin ja viimein kokeiltua sitä ahtimen öljyn vaihtoa. Homma meni osapuilleen näin:
1. Otetaan ilmanottoaukosta maskin takaa sokea tulppa pois
2. Otetaan ilmanottoletku pois
3. Irroitetaan ahtoilman äänenvaimennin (kummastaki päästä ahtoputket irti, huohotin venttiilin päästä letku irti ja sit E10 pultit auki änärin kannakkeista ja koko höskä nostaa pois. Mahtuu tulemaan kun vähän ujuttelee... :wink: )
4. Sit otetaan TX60 ja löysätään moniuraremmi pois tieltä.
5. Nyt voi katsoa missä ahtimen täyttöroppu on ja ottaa siihen sopivan TX-avaimen (TX27 tai TX30) ja aukaista sen (Kuuluuko siellä muuten olla paine, ku meinas proppu lentää silmille..? :roll: )
6. Nyt sit apteekista haettu 100ml ruisku hollille mahdollisimman pienellä letkulla (itellä oli 5mm muoviletku, eikä meinannu mahtuu sisälle, ku ahtimen hammasratas on suoraan propun kohdalla)
7. Imase vanhat öljyt ulos ja ruutaa uutta pesään (Ei tullut itellä kokonaan tyhjäksi, kun meni vain 90ml uutta sisään.)
8. Sit vaan romut kasaan käänteisessä järjestyksessä nii homma on sillä selvä... :wink:
Kuvia ei tullu otettua, ku ei tullu mieleen... :oops:

Samalla tuli siinä todettua et kiristinrulla lenkkasee jonkuverran, laturissa on pikku klappi laakerissa ja ilmastoinni kompuran laakeri on täysin holo. Pitäs vissiin hommata nyt se lyhyempi remmi et sais ton ilmastoinnin kompuran ohitettua... Gatesin sivuilla oli annettu remmiksi ilmastoimattomaan 7PK2315, mut onkohan tuo sopiva, kun ilmastoinnillisessa on 7PK2415..? :roll:

Sellasta vielä, et pitääkö puskuri pudottaa alas, jos haluaa käyttää sumuvalot pois paikoiltaan...? :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Joo puskuria irti nii sumarit lähtee. Mitäs suunnittelet
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Ajattelin hivasta hiekkapuhalluksen pois ja joko vetää tummaksi tai sit kirkkaalla lakalla pinnan niihin... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Jaa. Nekö on muovia? 211:n pre-feisliftin sumulasit tuntui lasilta.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Lasia ne on :D ei kannata hioa nimim. Kokemusta on..
C250TDT -98
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

Eikai siitä ny puskuria kannata irrottaa että saa sumarit irti.
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Itsellä ei ainakaan taivu käsi kunnolla edes polttimonvaihtoon kuskin puolella. Vänkärin puolelta kyllä saa sumarit irti ilman puskurin irroitusta. Vai onko kaikki ruuvin kannat alaspäin?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Noh mä luulin et ne on muovia, eli ei aleta projektiin... Pudottaa se muovihärpäkkeen pois edestä kokonaan nii saa vaikka puolentuuman räikällä irroteltua osia jos haluaa kuskin puolella... Kattelin yks päivä nii kaks ruuvin kantaa sojottaa alaspäin, mut ei se liikkunu mihinkään kun irrotin ne... Siinä näky vielä molemmin puolin metalliset klipsit sumarin ympärillä, eli olisko se vaan ollu enää niistä kiinni..? :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Shatter
aktiivimeseläinen
Viestit: 1191
Liittynyt: 09.6.2011 13:00
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja Shatter »

Jaa onkos ceessä kiinnitys erilailla kun on erilainen umpio? omassa lavetissa ei sumarit ole kuin yhdellä torx-ruuvilla kiinni, pyörittelee auki niin tipahtaa jo koko lamppu kätöseen :roll: toki sumarin vastakkaisessa päässä torxista on joku ohjaritappi johon umpio törkätään ennen ruuvia.
Ite kun tekkee saa sellasen kun sattuu tulemaan.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

On erillainen kiinnitys... Ite löysin kaks ruuvia, mut ei siltikään hievahtanu... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

RoopeK kirjoitti:On erillainen kiinnitys... Ite löysin kaks ruuvia, mut ei siltikään hievahtanu... :roll:
JA onhan siellä yläpuolella kolmaskin ruuvi... :lol:

Mut muihin asioihin... Tuli käytettyä konttorilla autoa ja nyt sit joutuu tekemään sen 3 vuotta pelätyn etujarrurempan ku eroa jarruissa oli 40%... Kuskinpuolelta jarrulevy sisäpuolelta ruosteessa... :evil: Noh, uudet osat tilattu, ja odotellaan että tulevat...
Pari huomautustakin tuli lappuun, takavalojen tummennuksesta (ei ole kolmeen vuoteen sanottu mitään), toista sumaria pitää säätää alemmaksi ja sit spacerit pitäs muutoskatsastaa, mut onneksi ei kirjottanu lappuun (ei oo nuistakaan kolmeen vuoteen sanottu mitään)... Viimeinen kerta kun käytän ko. konttorilla... Olis pitäny käyttää siellä missä ennenki... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
sipi
Viestit: 479
Liittynyt: 07.1.2007 21:42

Viesti Kirjoittaja sipi »

RoopeK kirjoitti:
RoopeK kirjoitti:On erillainen kiinnitys... Ite löysin kaks ruuvia, mut ei siltikään hievahtanu... :roll:
JA onhan siellä yläpuolella kolmaskin ruuvi... :lol:

Mut muihin asioihin... Tuli käytettyä konttorilla autoa ja nyt sit joutuu tekemään sen 3 vuotta pelätyn etujarrurempan ku eroa jarruissa oli 40%... Kuskinpuolelta jarrulevy sisäpuolelta ruosteessa... :evil: Noh, uudet osat tilattu, ja odotellaan että tulevat...
Pari huomautustakin tuli lappuun, takavalojen tummennuksesta (ei ole kolmeen vuoteen sanottu mitään), toista sumaria pitää säätää alemmaksi ja sit spacerit pitäs muutoskatsastaa, mut onneksi ei kirjottanu lappuun (ei oo nuistakaan kolmeen vuoteen sanottu mitään)... Viimeinen kerta kun käytän ko. konttorilla... Olis pitäny käyttää siellä missä ennenki... :lol:
Harmittavia takaiskuja konttorilla. Minulle on käynyt parikin kertaa samaan tapaan. On ollut tuulilasi säröllä alareunasta ja mennyt läpi useamman kerran ja sitten sattuu kohdalle hylky. Kerran sattui pikkusitikan kanssa niin, että insinööri mittaili etujarrulevyjä, katseli kirjoja ja totesi levyn minimivahvuudeksi joko 11 tai 12 mm. EI tiennyt kumpi olisi oikea, mutta päätti hylätä kun sai mitaksi 11,5. Mitä välisä sillä olisi ollut, mutta kun piti juuri myydä pois.

Kerran kävi hauska tapaus 80-luvun kaasarivehkeen kanssa. Patonkikärry tyypillisellä automaattiryypyllä ei halunnut käynnistyä pienellä pakkasella, niin säädin rikkaammalle. Unohdin säädön katsastukseen ja tuli pakokaasumittauksesta sekä hylky että ajokielto. Sai ajaa korjaamolle. Ajoin korttelin ympäri, ruuvasin seoksen näppiin, ajoin takasi insinöörille. Kehui, että hyvin korjaamolla osasi hommansa.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Nytpä remontti tuli sit eilen tekastua... Jarrupalathan siellä oli pykiny norjankromin ansiosta jumiin... Piti kuskipuolelta hakata moskalla palat pois... :lol: Männät liikku tosi kevyesti... Levyt tuli tilattua Mister-Autolta Boschilaiset hintaan n. 80€/pari ja muut kilkeet löyty halvimmillaan paikallisesta mersuihin erikoistuneesta puljusta... Samalla tuli pumppailtua uudet jarrunesteet joka nurkkaan... Samalla säädin sumarin ku auto oli pukkien nokassa... :lol: Nyt vielä hakee lainaan takavalot ja käydä konttorilla uusinnassa... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Levyt tuli tilattua Mister-Autolta Boschilaiset hintaan n. 80€/pari
Onko nuo halvat ?
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Noh, täällä oulussa halvimmillaan 120€/pari, nii oli ne mulle... Tässä on noi Sportin 330mm levyt... Olisko sieltä saanu halvemmalla..? :roll: Olishan nuo Brembolaisetki lähteny 96€/pari, mut pihistelin vielä vähän... :lol:

Mut on se kumma ku EPC näytti tietyn asennussarjan paloille, mut se ei silti käyny ku oli tapit 2cm liian lyhyet... Laitoin sit 211:n asennussarjan... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Oikosulkumies
Viestit: 45
Liittynyt: 16.9.2014 19:33
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Oikosulkumies »

Mulla tapit taas takana sentin liian lyhkäset ku epcn mukaan otti. Piti sitte hommata 202sen tapit että oli oikeet
W203 200CDI

Väri väriin ja loput yhteen.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Sano myyjäki, et v***u näitä 203:sia ku ei ikinä osu EPC:llä kohalleen jarruosat... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Joko se on leimattu? :shock:
C250TDT -98
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1265
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Facelift 203 sport jarruihin oli kanssa saman 2cm liian lyhyet varaosakaupan tapit. Veholta sai oikeat silloin. Minkä 211 tapit käy?
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

orsii- kirjoitti:Joko se on leimattu? :shock:
Ei vielä... Keskiviikkona "tili"päivä, jos sillon käyttäs...
markoala kirjoitti:Facelift 203 sport jarruihin oli kanssa saman 2cm liian lyhyet varaosakaupan tapit. Veholta sai oikeat silloin. Minkä 211 tapit käy?
W/S211 200-320CDI + 500 ja mitähän muuta siinä pussissa luki... Kunhan lukee vielä et FOR BREMBO brakes... :wink: Ainoo mitä joutuin modaamaan oli tapin lukkorengas... Sitä piti painella pihteillä vähän kasaan et sai menemään kunnolla tapin reikään... :lol:


Tulihan toi taas kerran puunailtuakin, mut kuvia en ota ennenku keula putoaa oikeeseen korkeuteen... Tuota se taitaapi orsii-ki odotella, ku leimasta kysselöö... :wink: :lol: Voishan tuota taaksekkin vaihella 1:n kumit... Ei sulla orsii- oo ylimääräsenä sellasia..? :roll: :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
antti86
valontuoja
Viestit: 975
Liittynyt: 12.8.2006 18:49
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja antti86 »

Nytkö se viimein madaltaa sen keulan :lol: Muutaman kerran jo kahtonu et keula sais olla alempana :D
S124 230TE EX
S124 250TDA 20V
S123 300TETA
W163 320E
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

antti86 kirjoitti:Nytkö se viimein madaltaa sen keulan :lol: Muutaman kerran jo kahtonu et keula sais olla alempana :D
Onhan sitä jo 3 vuotta suunniteltu... :oops: :lol: Perääki koittaa pikkusen puottaa samalla, mut jos alkaa ruopimaan nii pitää laittaa se samaan korkoon takasi... Pelottaa vaan et toinen takajousi on poikki, toivotaan et sieltä puuttuu vain se puol kiekkaa nii kehtaa toisen lyhentää samanmittaseksi... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Eilen illalla vaihtelin perustakavalot paikoilleen ja nyt tuli sit käytyä konttorilla jälkinäytöllä... Läpi meni ja kurvasin puuilon kautta kotia, josta tarttui mukaan iso antennireijän tulppa ja sikapaskaa... :wink: Kotia päästyä tummennetut takavalot paikoilleen ja takalasinpyyhin irti ja sen rikä tukkoon puuilosta haetuilla tavaroilla... Hyvä tuli... :lol: Pitäs vissiin alkaa nyt ottaan ruosteet kiinni kontinluukusta, ku oli vesi päässy valumaan pyyhkijän tiivisteen välistä sisään, kohta on samannäköinen luukku ku Multivirillä... Vois ite tehä, ku ei tarvi pintapellin puolelle tulla vielä... :roll: :wink: Onneksi en oo käyttäny takalasin pissapoikaa, siinä se vasta luukku olis lahonnukki, kun oli letku irti luukun sisällä... :shock:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Juuri eilen tuosta meidän S203:ta paksin kannen ruosteet putsailin. Se perinteinen homma, huomasin, että rekkarin takalevyn reunan alta vähän punottaa. Levy pois ja toteaa, että hitto täähän meinaa lahota käsiin.
:shock:
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Justii kerkesin naputella tuonne sunki topiccii... Pitäshän nuo ottaa kii ennenku on myöhäistä... Pitänee käydä katteleen onko jääny myrkkyjä kotipaikalle jemmaan nii vois tehä vaikka heti... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Väsynyt Mies
Tolokun mies
Viestit: 1359
Liittynyt: 22.5.2007 21:55
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Väsynyt Mies »

Muistahan sinäkin kurkkia ne ovien ikkunan kaaret sieltä oventiivisteen alta. Mulla oli siellä jo kolmessa ovessa useampi ruostumisen alku.
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.

Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
sipi
Viestit: 479
Liittynyt: 07.1.2007 21:42

Viesti Kirjoittaja sipi »

Väsynyt Mies kirjoitti:Muistahan sinäkin kurkkia ne ovien ikkunan kaaret sieltä oventiivisteen alta. Mulla oli siellä jo kolmessa ovessa useampi ruostumisen alku.
Tuo ongelma ovitiivisteiden alle pesiytyvätä ruosteeta oven yläosissa oli Vehollakin tunnettu ongelma W202:n kohdalla. Olisiko W203 parempi? Ostin vuonna 2006 S203:n Veholta, jolloin niille jäi tietty vastuu autosta. Valitin takaluukun ruosteista ja sain uuden luukun takuuseen. Samalla Veho ilmoitti korjanneensa myös ovitiivisteiden alustat ikkunoiden ympäriltä tehtaan suositusten ja ohjeiden mukaisesti. Tehtaan ohjeen mukaan ne puhallentaan maalataan ja käsitellään tietyllä "vahaliimalla". Olenko minä ainoa, joka on saanut Veholta näin asiallista palvelua :)
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Väsynyt Mies kirjoitti:Muistahan sinäkin kurkkia ne ovien ikkunan kaaret sieltä oventiivisteen alta. Mulla oli siellä jo kolmessa ovessa useampi ruostumisen alku.
Oon kattonu... Ei oo faceliftissä nii iso ongelma, kuin prefaceliftissä... Ainoo mitkä ovissa ruostuu on ulkopuolen pystylistat... :lol: Näyttihän et tuolla jotku töhnät on tiivisteiden välissä... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Nyt se keula sit tipahti... 8) :lol: Kiekka jousista pois ja lisää olis voinu ottaa... Noh, onpahan kurottu edes vähän rakoa umpeen kaaren jA rattaan välistä... :wink: Kiitokset taas jälleen kerran orsii-lle talli lainasta, työkaluista ja avusta!!! :wink: :lol: Kuvia ee tullu otettuu, mut jospa sitä sit ku sais ton auton pesastua... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”