Command päivitys ym ?

Vastaa Viestiin
Haksu
Viestit: 31
Liittynyt: 26.1.2012 15:26
Paikkakunta: Kuopio

Command päivitys ym ?

Viesti Kirjoittaja Haksu »

Saako minun mesen commandia päivitettyä mitenkään uudempaan softaversioon ja mistä näen mikä versio on nyt sisässä.

Oliskos kellään polttaa päivitettyä Navi softaa(nyt versio 2008), maksan korvauksen tehdystä työstä.
tergu
Viestit: 5
Liittynyt: 05.8.2012 2:16

Re: Command päivitys ym ?

Viesti Kirjoittaja tergu »

Haksu kirjoitti:Saako minun mesen commandia päivitettyä mitenkään uudempaan softaversioon ja mistä näen mikä versio on nyt sisässä.
Mikäli englanninkielisen tekstin lukeminen sujuu, linkissä on ohjeet miten saat esiin comandin "salavalikon", josta löytyy kaikenlaista tietoa, myös versionumerot.
http://www.mercupgrades.com/Mercedes%20 ... le-13.html

Haksu kirjoitti:Oliskos kellään polttaa päivitettyä Navi softaa(nyt versio 2008), maksan korvauksen tehdystä työstä.
Sanovat, että poltetut softakopiot eivät toimisi comandissa. Alkuperäisen naviCD:n koodi alkaa aivan levyn reunasta, kun taas poltto-ohjelmat jättävät hieman tyhjää sinne alkuun tms, kuulemma. En ole testannut.
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Minulla on Comandissa DVD -levy, ei CD -levy.
Onkohan noita sitten erilaisia ?

Laadukas aihio ja hitain polttonopeus tuntuisi takaavan toimivan levyn valmistumisen.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
tergu
Viestit: 5
Liittynyt: 05.8.2012 2:16

Viesti Kirjoittaja tergu »

Ari66 kirjoitti:Minulla on Comandissa DVD -levy, ei CD -levy.
Onkohan noita sitten erilaisia ?

Laadukas aihio ja hitain polttonopeus tuntuisi takaavan toimivan levyn valmistumisen.
W210 faceliftissä on Comand 2.0, joka toimii CD -levyillä. Uudemmissa malleissa on Comand APS, joka on DVD -vetoinen. On varmasti vielä muitakin versioita.

Levyn onnistuneen polton kriteerit mainitsitkin. Nuo edellisessä viestissä kirjoittamani varoitukset kotipolttoisen navigaattorilevyn toimimattomuudesta olivat muistaakseni peräisin juurikin tuolta lisäämästäni linkistä, tai jostain muusta Comand -sivustosta. Niin, ja aihion pohjavärinkin sanottiin vaikuttavan kopion luettavuuteen. Sen joko piti olla sininen, tai sitten ei saanut olla.

Kokemuksia ei kopion käyttämisestä ei minulla ole, alkuperäinen Veholta suurella rahamäärällä ostettu Navigation CD & Travel Guide DX 2009/2010 Scandinavia cd toimii loistavasti Comand 2.0 laitteessani.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”