mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

W140 projektiksi?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W140 / R129, sedan, coupe, avo
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Smuge



Liittynyt: 14 Tam 2007
Viestejä: 125
Paikkakunta: Kotka Kustoms

 LähetäLähetetty: 24.8.2012 16:33    Viestin aihe: W140 projektiksi? Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Elikkä olisi etupusun saanut ässä tarjolla ja kyselenkin onkos kuinka vaikeaa osia hommata ja hintavia?

Yleensä oletuksenani on että ässät kalliita pitää ja osat hintavia ja ei-oota.

Olisi puskin+etulokari+?napa?+alatukivarsi solmussa+umpio kans muute pellit suorat.

Mitäs kannattaa tarkistaa ässää ostaessa ?

Pitkäksi projektiksi ajattelin mutta on muitakin ehdokkaita tarjolla. Rolling Eyes
_________________
Mada mada dane

W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
kardaani
tolokun taksari



Liittynyt: 06 Kes 2006
Viestejä: 1470
Paikkakunta: helsinki

 LähetäLähetetty: 24.8.2012 16:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Laita vielä, että millä koneella auto on.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LiQQe

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 19 Lok 2010
Viestejä: 1650
Paikkakunta: Pitsikylä

 LähetäLähetetty: 24.8.2012 18:32    Viestin aihe: Re: W140 projektiksi? Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Smuge kirjoitti:
Elikkä olisi etupusun saanut ässä tarjolla ja kyselenkin onkos kuinka vaikeaa osia hommata ja hintavia?

Yleensä oletuksenani on että ässät kalliita pitää ja osat hintavia ja ei-oota.

Olisi puskin+etulokari+?napa?+alatukivarsi solmussa+umpio kans muute pellit suorat.

Mitäs kannattaa tarkistaa ässää ostaessa ?

Pitkäksi projektiksi ajattelin mutta on muitakin ehdokkaita tarjolla. Rolling Eyes


Kaikkia osia saa sekä uutena että käytettynä. Hinnat ei kovin korkeita mielestäni ole, vaikka joissain tietyissä on vähän ässä-lisää. Tietenkin harvinaiset osat kuten esim. jalopuulistat on tonnin uutena mutta perus jarruosat yms. alapallot ja tukivarret on aika lailla samoissa hinnoissa kuin w124 sun muissa. Kannattaa vähän katsoa mistä ostaa.

Ostaessa kannattaa tarkistaa auto niin kuin mitä tahansa autoa ostaessa. Erityisiä kohteita voisi olla esim. sähkölaitteet ja niiden toimivuus, moottorin johtosarja ja ylätukivarsien kiinnitys koriin (usein ruosteessa). Jos autossa on nahkasisusta niin penkeissä ei pitäisi hyvällä pidolla olla minkäänlaista kulumisen merkkiä vielä 300tkm kohdalla. Vaalea nahka voi toki olla likainen jos ei ole putsailtu.

Itse ostin pari vuotta sitten ylätukivarren KL-varaosista 270€ hintaan. Nyt ostin saman valmistajan (Lemförder) varren motonetistä 160€ hintaan.

Ja jos osille on tarvetta, niin mulla on kaikki nuo luettelemasi paitsi puskuri. Voisin myydä vaikka koko etukelkan halvalla niin saat rakentaa sen viimeisen päälle kuntoon. Wink
_________________
® Mesen V8 Klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juhanit



Liittynyt: 27 Huh 2008
Viestejä: 1412

 LähetäLähetetty: 24.8.2012 18:35    Viestin aihe: Re: W140 projektiksi? Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Smuge kirjoitti:

Mitäs kannattaa tarkistaa ässää ostaessa ?


Aluksi ainakin se että se on varustettu mahdollisimman suurella BENSIINImoottorilla Cool
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sergey
VanneSpecialisti

Affenan PAFfihousu


Liittynyt: 18 Mar 2006
Viestejä: 7821
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 24.8.2012 19:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

niin ja että se on V8.
_________________
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5793

 LähetäLähetetty: 24.8.2012 19:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jos auto on facelifti niin varaudu siihen että etupuskurista joudut maksamaan "kromeineen" yli 1000e.

Uusi oli muistaakseni listoineen yli 3000e.

Juhanit kirjoitti:


Aluksi ainakin se että se on varustettu mahdollisimman suurella BENSIINImoottorilla Cool


Khyyl..

Mieluusti 12:nen ja mikä toivottua... 7.3 AMG. Laughing
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kari v



Liittynyt: 19 Tam 2012
Viestejä: 48
Paikkakunta: Lieksa

 LähetäLähetetty: 28.8.2012 11:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllähän ns. normi kulutus osat on ihan kohtuu hintasia ja vielä saakin hyvin. Jos moottorista puhutaan niin ainahan se voima houkuttaa, mutta kyllä esim. 300 SE 3,2 litrasella kuutosella kuljettaa tosi hyvin, eikähän nämä autot ole tehty miksikään sportti-raketeiksi vaan arvokkaaseen kruisailuun... Wink
_________________
Nyky kulkimet:
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eseestie



Liittynyt: 27 Kes 2007
Viestejä: 7291
Paikkakunta: Lempäälä

 LähetäLähetetty: 28.8.2012 12:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kutosella ei möhköä kannata ottaa. Kasilla pääsee samoihin kulutuslukemiin ja tehoa on sitten tarpeentullen enemmän.

Isäukko tuommoisella 300SE:llä ajeli ja kirosi että kuluttaa aivan tolkuttomasti. Eli jos vaan pääsee vaikuttamaan moottorin kokoon, niin vähintään V8.
_________________
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Smuge



Liittynyt: 14 Tam 2007
Viestejä: 125
Paikkakunta: Kotka Kustoms

 LähetäLähetetty: 28.8.2012 21:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eli 4.2 V8 koneena ja käyttö kustannukset mietityttäny vaikka köyhästä se vaa tuntuu Rolling Eyes

Varaosat on omana ammattina ja kyllähän noita osia näyttää olevan alustaa mut esim. tuo puskinta ei ole eikä alatukivarttakaan uutta..

Täytyy kuiteskii ensin tutkia tarkemmin mitä kaikkea tarvii ja mikä se lopullinen hinta-arvio on ku niputan kasaan.


Tarttis kyl saada se jokin avokin talliin ja MB muita vanhempia S sarjoja katsonut...
_________________
Mada mada dane

W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Wikke
Becker-spesialisti

Porkkana-klubin presidentti
Tallasin Bopi


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 1457

 LähetäLähetetty: 29.8.2012 12:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

eseestie kirjoitti:
Kutosella ei möhköä kannata ottaa.

Nooh jos 300 turbotiiseli löytyy niin silloin kyllä. Wink Auto on matka-ajoon kuin tehty ja dieselillä se kuljettaa vieläpä edukkaasti. Smile

Kasin potkut ja äänet siitä puuttuu mutta kuitenkin tuntuu hyvin Mersumaiselta kutosdieselin "lotkotuksineen" ja murinoineen. Cool Laughing
_________________
® Mesen Porkkana-klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eseestie



Liittynyt: 27 Kes 2007
Viestejä: 7291
Paikkakunta: Lempäälä

 LähetäLähetetty: 29.8.2012 14:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Wikke kirjoitti:
eseestie kirjoitti:
Kutosella ei möhköä kannata ottaa.

Nooh jos 300 turbotiiseli löytyy niin silloin kyllä. Wink Auto on matka-ajoon kuin tehty ja dieselillä se kuljettaa vieläpä edukkaasti. Smile

Kasin potkut ja äänet siitä puuttuu mutta kuitenkin tuntuu hyvin Mersumaiselta kutosdieselin "lotkotuksineen" ja murinoineen. Cool Laughing


Ja tuota dieseliä täytyy piristää että saa tuon panssarivaunun liikkeelle. Vakiotehoilla lienee onnetonta.
_________________
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Sergey
VanneSpecialisti

Affenan PAFfihousu


Liittynyt: 18 Mar 2006
Viestejä: 7821
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 29.8.2012 16:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

pyhäinhäväistys se on laittaa limusiinitason autoon joku haiseva savuttava tehoton ja onneton raktorin moottori.
_________________
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
eseestie



Liittynyt: 27 Kes 2007
Viestejä: 7291
Paikkakunta: Lempäälä

 LähetäLähetetty: 29.8.2012 19:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sergey kirjoitti:
pyhäinhäväistys se on laittaa limusiinitason autoon joku haiseva savuttava tehoton ja onneton raktorin moottori.


Eipä tuo liian pieni pensakrematoriokaan mikään ylpeydenaihe ole.
_________________
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W140 / R129, sedan, coupe, avo Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit