Tu0maksen C30cdi
Ok. Näkeekö starilla vian?hotari kirjoitti:Juu tai suuttimen ohivuotoon
Pitää pistää myös tuo ilmamäärämittari tilaukseen. Tämä varmaan sopii?
http://www.ebay.de/itm/BOSCH-Luftmassen ... 3a6e5534e0
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Mulla oli sama vika, mutta hävisi kun vaihdoin ilmamäärämittarin.. Mulla teki humppausta tosiaan vain kylmänä. Ja ainoastaan kylmällä ilmalla. SattoiTu0mas kirjoitti:Ensimmäinen vikakin ilmaantui, onhan sitä jo odoteltukin . Kylmällä koneella ajettaessa kierrokset humppaa aavistuksen. Lämpimänä toimii normaalisti. Viittaako tämä siihen paineensäätimeen?
vähän humpata matalilla kierroksilla ajaessa, jolloin saattoi huomata pientä nykyimistä myös.
Suuttimet olivat uudet ja vaihdettu. Nämä ei vaikuttanut ongelmaan. Tosin sinun tapauksessa veikkaan suuttimia. Tuollahan oli se 200tkm ajettu ja poljettu menemään, joten suuttimet ovat varmaankin aika finaalissa.
Myös vika voi olla automaattilaatikossa, kokeile heittää vapaalle, humppaako silloinkin? jos ei humppaa vapaalla, niin vika on laatikossa.
220.128 Black devil
Vika vastaa täsmälleen tätä kuvausta. Vaihdan ensiksi sen ilmamäärämittarin koska se olisi pitänyt vaihtaa jo 160tkm. Ajettu jo 60tkm yli vaihtorajan.kryptonite kirjoitti:Mulla oli sama vika, mutta hävisi kun vaihdoin ilmamäärämittarin.. Mulla teki humppausta tosiaan vain kylmänä. Ja ainoastaan kylmällä ilmalla. SattoiTu0mas kirjoitti:Ensimmäinen vikakin ilmaantui, onhan sitä jo odoteltukin . Kylmällä koneella ajettaessa kierrokset humppaa aavistuksen. Lämpimänä toimii normaalisti. Viittaako tämä siihen paineensäätimeen?
vähän humpata matalilla kierroksilla ajaessa, jolloin saattoi huomata pientä nykyimistä myös.
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Lohkolämmitin näyttäisi olevan tämä:
http://www.calix.se/consumer/reversedta ... semblyId=0
Tuota C30:stä vaan ei ole listassa
Taitaa olla erikoismalli
http://www.calix.se/consumer/reversedta ... semblyId=0
Tuota C30:stä vaan ei ole listassa
Taitaa olla erikoismalli
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
Eikös tuohon pitäis käydä sama vastus kuin 270 cdi:hin..? Kuitenki kone on muistin mukaan tuosta jalostettu, joten lohko pitäs olla ulkoisesti sama...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tätä mieltä olen itsekkin mutta en täysin varma asiasta.RoopeK kirjoitti:Eikös tuohon pitäis käydä sama vastus kuin 270 cdi:hin..? Kuitenki kone on muistin mukaan tuosta jalostettu, joten lohko pitäs olla ulkoisesti sama...
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Pitäiskö lukee vähän tarkemmin, tuollahan se lukee selvästi edellisellä sivulla.Håkke kirjoitti:270 lohkolämmitin käy, minulla on sellainenTu0mas kirjoitti: Käykö tähän 270cdi lohkolämppäri? Paljonko muuten webasto maksaa asennuksineen?
Webastosta en osaa sanoa varmaan 1500€ kantturoissa
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Nii, joskus jää aina joku tärkee viesti välistä...Tu0mas kirjoitti:Pitäiskö lukee vähän tarkemmin, tuollahan se lukee selvästi edellisellä sivulla.Håkke kirjoitti:270 lohkolämmitin käy, minulla on sellainenTu0mas kirjoitti: Käykö tähän 270cdi lohkolämppäri? Paljonko muuten webasto maksaa asennuksineen?
Webastosta en osaa sanoa varmaan 1500€ kantturoissa
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Pientä ongelmaa on ilmaantunut. Vaihteisto öljyn ja kyb venttiilin vaihtoon auto menee lähiaikoina. Nykiminen johtuu vaihdelaatikosta. Dieseli rupes haiseen sisällä kun käyttää paikallaan hetken, hain kl:stä jo O renkaat toivottavasti auttaa. Pientä kosteutta havaittavissa koneen etuosassa olevan mötikän polttoaine putkissa. Onko se mötikkä siirtopumppu vai mikä? Kai nää on näitä cdi perus ominaisuuksia
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Lienee kyse korkepaine pumpusta,Tu0mas kirjoitti:Pientä ongelmaa on ilmaantunut. Vaihteisto öljyn ja kyb venttiilin vaihtoon auto menee lähiaikoina. Nykiminen johtuu vaihdelaatikosta. Dieseli rupes haiseen sisällä kun käyttää paikallaan hetken, hain kl:stä jo O renkaat toivottavasti auttaa. Pientä kosteutta havaittavissa koneen etuosassa olevan mötikän polttoaine putkissa. Onko se mötikkä siirtopumppu vai mikä? Kai nää on näitä cdi perus ominaisuuksia
Tarkistele suutimien juuret
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Suuttimen juuret täysin kuivat. Sullehan tää olis tarkotus tuoda öljynvaihtoon. Soittelen ens viikolla tarkemmin kuten sovittiin.CDI203 kirjoitti:Lienee kyse korkepaine pumpusta,Tu0mas kirjoitti:Pientä ongelmaa on ilmaantunut. Vaihteisto öljyn ja kyb venttiilin vaihtoon auto menee lähiaikoina. Nykiminen johtuu vaihdelaatikosta. Dieseli rupes haiseen sisällä kun käyttää paikallaan hetken, hain kl:stä jo O renkaat toivottavasti auttaa. Pientä kosteutta havaittavissa koneen etuosassa olevan mötikän polttoaine putkissa. Onko se mötikkä siirtopumppu vai mikä? Kai nää on näitä cdi perus ominaisuuksia
Tarkistele suutimien juuret
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Tänään vaihdettu kolme uutta O rengasta ja ilmansuodatin, Korkeapainepumpun päästä vuosi aika reilusti. Vuoto lisääntynyt muutamassa päivässä radikaalisti. Tänään aamulla lähti pitkän starttauksen jälkeen käymään ja sammui heti. Toisella startilla jäi käyntiin. Onneksi oli osat hankittu. Tiivisteiden vaihdon jälkeen ei diisselin hajua enään tullut. Seuraava kylmäkäynnistys varmasti kertoo viimeistään tuliko vika kuntoon.
Vanha vasemmalla ja uusi oikealla.
Tästä vuosi, en tiedä kumpi letku mutta kummatkin vaihdettu uusiin.
Tämän myös vaihdoin vaikka oli kuiva. Onko näitä O renkaita vielä jossain muualla?
Uusi ilmansuodatin ja uusi ilmamäärämittari vaihdettiin pari päivää sitten.
Vanha vasemmalla ja uusi oikealla.
Tästä vuosi, en tiedä kumpi letku mutta kummatkin vaihdettu uusiin.
Tämän myös vaihdoin vaikka oli kuiva. Onko näitä O renkaita vielä jossain muualla?
Uusi ilmansuodatin ja uusi ilmamäärämittari vaihdettiin pari päivää sitten.
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
.
Tämän mallin polttoainejärjestelmä on vähän erilainen.
Tässä on tankissakin pumppu, siksi polttoaine vuoto konetilassa "näkyy".
Sen lisäksi tässä on korkeapainepumpussakin polttoainetta imevä pumppu, joka on tehokas, minun paawossani ei muuta polttoaineen siirtopumppua olekkaan.
Tämän mallin polttoainejärjestelmä on vähän erilainen.
Tässä on tankissakin pumppu, siksi polttoaine vuoto konetilassa "näkyy".
Sen lisäksi tässä on korkeapainepumpussakin polttoainetta imevä pumppu, joka on tehokas, minun paawossani ei muuta polttoaineen siirtopumppua olekkaan.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
Eilen kävin kl:ssä ostamassa tarvikkeita. Kuvittelin että tähän käy lähes kaikki samat "perus" osat mitkä tavan cdi vehkeisiin. Kolme tuotetta piti ostaa, moniurahihna, ilmansuodatin ja o renkaat polttoaine linjoihin. Ilmansuodatin eri, moniurahihna eri mutta sentään oo renkaat oli samat
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Tarkoitatko edestä päin katottuna moottorin oikealla puolella olevaa sileää hihnapyörää? Onko siinä hihnan kiristys? Kannattaisko näitä vaihdella hihnan vaihdon yhteydessä?hotari kirjoitti:Se hihnan välipyörä Sileä on erillainen normisti uritettu
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Sileä pikku rulla on siinä öljynsuodattimen vieressssä. kiristin on alempana ja on sama kuin muissa cdi malleissa. Vesipumppu on eri makso k ällässä viime kesänä 320€ tuli alkuperänen
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Kiitos selventävästä vastauksesta. Huomenna hihnanvaihtoon.dealer kirjoitti:Kiristinhän se ja nuolen kohdalla remmin alapuolella löytyy 17 mm 12-kulmainen kanta josta voi kääntää löysälle.
Ainakin 270:iin sopii vaihtamaan.
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Eiköhän wd ole ihan hyvä siihen vaikkakin noi hehkut on semmosia ett tykkäävät vaan katketa vissiin teki miten vaan Itellä ku oli kansi irti niin pesin pesukoneessa ihan puhtaaksi ja laitoin öljypyttyyn pariks päivää ja siltikin yhen hehkun katkasinTu0mas kirjoitti:Pakkasaamuna käynnistäessä ei lähtenyt heti kaikilla. Pitää alkaa liuottamaan hehkutulppia. Onko WD40 hyvä aine tähän? Ja joo tiedän kuinka helposti hehku menee poikki nimimerkillä kokemusta on.