Etuiskareiden vaihto, W638
Etuiskareiden vaihto, W638
Uudet iskarit odottelevat inspiraatiota. Jotenkin kuvittelin että homma menisi niinkuin normaalisti Pherssoneissa. Tolppa pois ja sen jälkeen puristimilla jousi pois/uuteen iskariin. Mutta Veskolan ohjeen mukaan pitäisi sovitella puristimet jo auton alla: http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/17072004.html Onko homma tosiaan pakko tehdä noin, puristimet kiristettävä/irroitettava auton alla? Pitääkö yläpäässä se eka mutteri ylälaakerin paikallaan ja sitten sen alla oleva jousen vaiko?
No piti itse tutkia kun ei muut ole iskareita vaihtaneet Ihan normaali Pherssoni se tosiaan on, ei ole mitään tarvetta sovitella puristimia auton alla. Ensimmäinen ylämutteri irti konehuoneen puolelta, alapultit/letkut/koiranluu irti alapuolelta ja tolppa pois http://i66.photobucket.com/albums/h267/ ... 191628.jpg . Jousi puristimilla kasaan ja toinen ylämutteri irti. Yläpäänlaakerit yms. pois ja jousen vaihto uuteen iskariin. Yläpään hilut uuteen tolppaan kiinni ja eikun iskari auton alle.