Eli pyyhkimen varren irroitus, millä tekniikalla lähtee?
Mersuissahan ylensä syateeminä pyyhin nostetaan yläasentoon ja sen jälkeen suojakuppi nostetaan jonka alta mutteri pois mutta ei tuntunut oma suojakuppi nousevan minnekkän päin. Onko vain tiukassa vai onko w126:sa eri systeemi?
PS. perkuleen kalliit sulat 126:seen. KL:n velihinta 70€
Tuulilasinpyyhkimen varren irroitus? Kuvia
Tuulilasinpyyhkimen varren irroitus? Kuvia
Viimeksi muokannut Erew126, 28.12.2012 17:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
w126 300SE 1986
Re: Tuulilasinpyyhkimen varren irroitus?
Noh 140:een on 130e/pariErew126 kirjoitti:PS. perkuleen kalliit sulat 126:seen. KL:n velihinta 70€
® Mesen Porkkana-klubi
Kyllä sen suojakupin pitäisi nousta samalla kun lasket/vitkutat pyyhkijän vartta hieman takaisin lasia vasten, ite taisin joutua avittamaan vähän meisselillä eka kerralla, mutta kyllä se siitä nousi. Takaisin laittaessa kannattaa sitten heti kokeilla pyyhkijöiden oikea asento, ettei toinen osu tuulilasin tiivisteeseen pyyhkäistessä...
Kerran ostin Tarviketorilta Valeon sulat parilla kympillä, sitten viimeksi kun kävin samassa paikassa niin äijä romusi takahuoneessa aikansa ja toi Boschin pölyisen sulkapaketin, oli kuulemma talon viimeiset alkuperäiset sulat, 60 € alennuksella, kiitooos...ei minusta sen kummoisemmat kuin nuo Valeonkaan käytössä.
Kerran ostin Tarviketorilta Valeon sulat parilla kympillä, sitten viimeksi kun kävin samassa paikassa niin äijä romusi takahuoneessa aikansa ja toi Boschin pölyisen sulkapaketin, oli kuulemma talon viimeiset alkuperäiset sulat, 60 € alennuksella, kiitooos...ei minusta sen kummoisemmat kuin nuo Valeonkaan käytössä.
Lähtihän nuo irti tosiaan vähän voimaa, tekniikkaa ja CRC:tä käyttäen. ekä kupit, että varret itsessään olivat erittäin tiukassa. Varovainen siinä tosiaan pitää olla. Vasaralla kun vähän naputtelee ennen irtiotto niin sekin auttaa.
Tietääkö kukaan miten se suojamuovi/kotelo lähtee sitten pois. Metritiiviste ja klemmarit otin pois mutta kotelo on vielä kiinni tuulilasissa, ilmeisesti liimaten. Mutta uskaltaako repiä irti noin vain?
Tietääkö kukaan miten se suojamuovi/kotelo lähtee sitten pois. Metritiiviste ja klemmarit otin pois mutta kotelo on vielä kiinni tuulilasissa, ilmeisesti liimaten. Mutta uskaltaako repiä irti noin vain?
w126 300SE 1986
Tuossa muutama kuva rojektista. Pyyhkimien varret ja niiden "lukot" rasvattu,samoin pyyhkimen moottorin navat yms liikkuvat osat.
Vedenpoistoaukkojen reiät..........jeeee ruosteettomia. Kyllähän koteloissa paskaa oli ja neulasista lähten muttei onneksi mitään niin isoa että olisi tukkinut reikiä. Huolellinen imurointi ja perusteellinen pesu..
Antaa yön yli kuivua, huomenna ruosteenestoaineet päälle ja paketti kasaan. Tuonne on vaikea saada kameraa ettei näistä nyt niin hyviä tullut.
Tuon verran löytyi tiivisteen alta ruostetta. Kosteuden tekemää. Hiotaan ja vedetään tektyylit päälle niin eiköhän se siitä.
Vedenpoistoaukkojen reiät..........jeeee ruosteettomia. Kyllähän koteloissa paskaa oli ja neulasista lähten muttei onneksi mitään niin isoa että olisi tukkinut reikiä. Huolellinen imurointi ja perusteellinen pesu..
Antaa yön yli kuivua, huomenna ruosteenestoaineet päälle ja paketti kasaan. Tuonne on vaikea saada kameraa ettei näistä nyt niin hyviä tullut.
Tuon verran löytyi tiivisteen alta ruostetta. Kosteuden tekemää. Hiotaan ja vedetään tektyylit päälle niin eiköhän se siitä.
w126 300SE 1986