S204 -mallin hankinta käytettynä
Tankkausten perusteella laskettu kulutus on 7,25l/100 km. Kuuden prosentin virhe tuossa ajotietokoneen mittauksessa. En tiedä, mistä syntyy. Pitkällä matkalla ajotietokone näyttää 5.0-5,3 l/100 km, joten todellinen kulutus lienee 5,2-5,5l/100 km. Mulle ei oikein koskaan tuu pelkästä matka-ajosta tankillisen verran ajoa niin näis alhaisimmiskin tuloksis on aina kaupunkiajoa, myös tässä ennätyksessä.
Tällainen on ehkä tyypillisin meikäläisen päivittäisajossa. Asun 6 km taajama-alueesta joten tällaisia lyhyitä reissuja tulee kun käy vähän kylillä asioilla.[/img]
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Aurinkolasikotelon asensin tänään. Suosittelen! Ray-Banin lentäjänlasit ainakin mahtuvat sinne. Pitää vielä perehtyä, jos hankkis alkuperäiset led-päivävalot sumareiden paikalle. Jos joku on jo sen tehnyt, niin kokemuksia kiitos! Saksalaisilla foorumeilla onnistuneita muutoksia ainakin on esillä.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Näissähän on 2011-mallissa OM 651 -moottori, jonka jakopää on ollut semmoinen pitkällinen kehitysprojekti. Kannattanee selvittää, onko tässä kyseisessä autossa jo käytössä viimeisin versio kiristimestä tms. Täältä foorumilta löytyy keskustelua aiheesta ainakin W212 -keskustelusta.
Ei kai näissä muuten ole mitään erikoista tarkistettavaa. Siis sellaista mallikohtaista meinaan.
Ei kai näissä muuten ole mitään erikoista tarkistettavaa. Siis sellaista mallikohtaista meinaan.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Tänään ruuvasin talvirenkaat alle, joten Avantgarde muuttui Classic -versioksi. Taakse laitoin Shellin mittarin mukaan 3 bar ja eteen 2,5 bar. On sen verran painava auto, että kuluttaa ehkä turhan kovasti takapyörien runkoja pienemmillä paineilla, kun perä muljahtelee sivusuunnassa risteyksistä käännyttäessä ja ripeällä ajotavalla. Tämä siis ihan oma teoria ja voi olla hyvinkin väärin päätelty!
Auto ei mee pilalle talvirenkailla, mutta kyllä siitä raskaamman oloinen tulee. Jotkut toki ajaa kitkoilla ympäri vuodenkin. Varsinkin katumaasturiin ei läheskään kaikki viitti ostaa kahta satsia renkaita.
Syy, miksi vaihdoin näinkin ajoissa tulee sitä kautta, että Pirellin P Zero Rossot tuntuvat kylmemmillä ilmoilla muuttuvan urahakuisemmiksi. Keväällä moitin samaa asiaa alkuun ja sitten ne yhtäkkiä parani. Nyt tajusin, että se onkin lämpötilasta kiinni. Toukokuun loppupuolella vetopäähän alle laitetuista tuliteristä Rossoista lähti 3mm pintaa. Uutena oli 8, nyt 5 mm. Aika kuluvaa sorttia tuntuvat olevan.
Auto ei mee pilalle talvirenkailla, mutta kyllä siitä raskaamman oloinen tulee. Jotkut toki ajaa kitkoilla ympäri vuodenkin. Varsinkin katumaasturiin ei läheskään kaikki viitti ostaa kahta satsia renkaita.
Syy, miksi vaihdoin näinkin ajoissa tulee sitä kautta, että Pirellin P Zero Rossot tuntuvat kylmemmillä ilmoilla muuttuvan urahakuisemmiksi. Keväällä moitin samaa asiaa alkuun ja sitten ne yhtäkkiä parani. Nyt tajusin, että se onkin lämpötilasta kiinni. Toukokuun loppupuolella vetopäähän alle laitetuista tuliteristä Rossoista lähti 3mm pintaa. Uutena oli 8, nyt 5 mm. Aika kuluvaa sorttia tuntuvat olevan.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1673
- Liittynyt: 22.6.2012 8:29
Onko sun talvirenkaat kokoa 205/55 16?C-Klasse kirjoitti:Tänään ruuvasin talvirenkaat alle, joten Avantgarde muuttui Classic -versioksi. Taakse laitoin Shellin mittarin mukaan 3 bar ja eteen 2,5 bar. On sen verran painava auto, että kuluttaa ehkä turhan kovasti takapyörien runkoja pienemmillä paineilla, kun perä muljahtelee sivusuunnassa risteyksistä käännyttäessä ja ripeällä ajotavalla. Tämä siis ihan oma teoria ja voi olla hyvinkin väärin päätelty!
Auto ei mee pilalle talvirenkailla, mutta kyllä siitä raskaamman oloinen tulee. Jotkut toki ajaa kitkoilla ympäri vuodenkin. Varsinkin katumaasturiin ei läheskään kaikki viitti ostaa kahta satsia renkaita.
Syy, miksi vaihdoin näinkin ajoissa tulee sitä kautta, että Pirellin P Zero Rossot tuntuvat kylmemmillä ilmoilla muuttuvan urahakuisemmiksi. Keväällä moitin samaa asiaa alkuun ja sitten ne yhtäkkiä parani. Nyt tajusin, että se onkin lämpötilasta kiinni. Toukokuun loppupuolella vetopäähän alle laitetuista tuliteristä Rossoista lähti 3mm pintaa. Uutena oli 8, nyt 5 mm. Aika kuluvaa sorttia tuntuvat olevan.
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
Ebay:ssa välillä myynnissä OEM ledejä ja Alibabassa ainakin orkkiksen näköisiä.C-Klasse kirjoitti:Aurinkolasikotelon asensin tänään. Suosittelen! Ray-Banin lentäjänlasit ainakin mahtuvat sinne. Pitää vielä perehtyä, jos hankkis alkuperäiset led-päivävalot sumareiden paikalle. Jos joku on jo sen tehnyt, niin kokemuksia kiitos! Saksalaisilla foorumeilla onnistuneita muutoksia ainakin on esillä.
Huvikseni kysäsin marmolilta niin olisko ollu jotain 700€
tuossa linkki...http://www.alibaba.com/trade/search?fsb ... t=Led+W204
S204 AMG styling
W209 240 V6
W209 240 V6
Joo, onhan nuo OEM -osat huomattavasti edukkaampia ja ihan siistin näköisiäkin mitä noita kattelin. Eivät olleet niitä E-Mersuun suunniteltuja tai pyöreitä versioita.S211 320CDI kirjoitti:Ebay:ssa välillä myynnissä OEM ledejä ja Alibabassa ainakin orkkiksen näköisiä.C-Klasse kirjoitti:Aurinkolasikotelon asensin tänään. Suosittelen! Ray-Banin lentäjänlasit ainakin mahtuvat sinne. Pitää vielä perehtyä, jos hankkis alkuperäiset led-päivävalot sumareiden paikalle. Jos joku on jo sen tehnyt, niin kokemuksia kiitos! Saksalaisilla foorumeilla onnistuneita muutoksia ainakin on esillä.
Huvikseni kysäsin marmolilta niin olisko ollu jotain 700€
tuossa linkki...http://www.alibaba.com/trade/search?fsb ... t=Led+W204
Mä olen vaan niin "vaikea" persoona, että hyvin nihkeästi suhtaudun kaikkeen ei-alkuperäiseen vaikka tuotteessa sinällään ei mitään vikaa oliskaan. Onhan täällä saanut lukea monenlaisia kokemuksia led- jälkivarusteluista TI-meiningillä eikä Saksan motor-talk.de:ssä liioin ole kaikilla onnistunut varsinkaan näillä kiinalaisilla systeemeillä.
Kyllä se taitaa olla mulla niin, että jää muuttamatta valot toistaiseksi. Toki vieläkin kokemuksia aiheesta otetaan vastaan!
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
-
- Viestit: 719
- Liittynyt: 15.1.2011 10:36
- Paikkakunta: Espoo
Ensimmäinen vuosi C:llä on ohi ja tyytyväinen olen ollut. Kilometrejä tuli 23000 km. En ole laskenut, paljonko niitä pitäisi tulla että diesel nykyään kannattais. Pitänee tehdä laskelmia, vertailukumppanina V6 bensa S204.
Ynnäilin ensimmäisen omistusvuoden korjauslaskuja, tuloksena 660€ sis. uudet pyyhkijänsulat. Lisäksi teetin 605€ A -huollon sis. extrana automaattivaihteiston ja perän öljyjen vaihdot. Sumuvaloon lensi kivi ja sen vaihtaminen tais olla siinä satasen paikka. Kuittia en löytänyt tähän hätään. Sitä ei viitsi pistää korjauskuluksi, vaan pikemmin satunnaisiin kuluihin.
Näiden lisäksi hommasin tavaratilaan kumimaton sekä aurinkolasikotelon, ne ovat yhteensä 81 €.
Minkälaisilla suuruusluokilla muilla menee korjaus- ja huoltokulut?
Ynnäilin ensimmäisen omistusvuoden korjauslaskuja, tuloksena 660€ sis. uudet pyyhkijänsulat. Lisäksi teetin 605€ A -huollon sis. extrana automaattivaihteiston ja perän öljyjen vaihdot. Sumuvaloon lensi kivi ja sen vaihtaminen tais olla siinä satasen paikka. Kuittia en löytänyt tähän hätään. Sitä ei viitsi pistää korjauskuluksi, vaan pikemmin satunnaisiin kuluihin.
Näiden lisäksi hommasin tavaratilaan kumimaton sekä aurinkolasikotelon, ne ovat yhteensä 81 €.
Minkälaisilla suuruusluokilla muilla menee korjaus- ja huoltokulut?
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Mites muuten 204 mallissa pelaa nuo ILS-valot? Kytkin nollassa pelaa valot normaalisti, päivällä ledit ja hämärtyessä syttyy ajovalot. Eikö tähän ILS ole muutama erilainen optio saatavilla. Jostain luin, että osaisi ottaa pitkät pois vai kääntää valokuvion niin, ettei vastaantulijaa häikäise? Pitääkö silloin valokytkin olla missä asennossa?
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Tuota valonvaihto automatiikkaa ei ole ennen faceliftiä, tässähän ovat nuo apukaukovalot, joten ei onnistu senkään tähden, ajotietokoneen valikosta voi noita päivävalo systeemejä säädeltyä sekä kytkettyä ILS systeemin pois.nix0n kirjoitti:Mites muuten 204 mallissa pelaa nuo ILS-valot? Kytkin nollassa pelaa valot normaalisti, päivällä ledit ja hämärtyessä syttyy ajovalot. Eikö tähän ILS ole muutama erilainen optio saatavilla. Jostain luin, että osaisi ottaa pitkät pois vai kääntää valokuvion niin, ettei vastaantulijaa häikäise? Pitääkö silloin valokytkin olla missä asennossa?
Minulla ei ole päivävaloja erikseen koska on sumuvalot, mut jos olis niin A asennossa syttyis hämärtyessä xenonit ja kirkkaalla palais päivävalot, kytkimessä siis asennot: parkki , parkki , 0 , A , parkit sekä ajovalot , valoanturi taitaa olla kaikissa valmiiks ?
ILS toimii aina kun xenonit palaa ja ILS valittu ajotietokoneesta päälle.
Joten ILS vaan kääntää valoja renkaiden suuntaan valoja , lisänä moottoritie toiminto (lisää kantamaa ja leveyttä yli 110km/h) ja laajennettu sumuvalotoiminto...mun mielestä vähän turha koko systeemi, siis kun puhutaan ennen faceliftiä malleista.
Kiitoksia selvennyksestä. Nojoo kuulostaa vähän turhalta hehkuttaa omistavansa ILS-valot kun niistä mitään erikoista siis ole ennen faceliftiä. Valotehoon olen kuitenkin erittäin tyytyväinen, pimeälläkin mukava ajella. Paljon on tullut kavereilta hämmästelyä, että ompas mersussa hyvät valot.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Juu, onhan nuo hyvät, muistaakseni parhaat valot mitä henkilöautoihin oli silloin saatavilla.nix0n kirjoitti:Kiitoksia selvennyksestä. Nojoo kuulostaa vähän turhalta hehkuttaa omistavansa ILS-valot kun niistä mitään erikoista siis ole ennen faceliftiä. Valotehoon olen kuitenkin erittäin tyytyväinen, pimeälläkin mukava ajella. Paljon on tullut kavereilta hämmästelyä, että ompas mersussa hyvät valot.
Mitenköhän nuo normi xenonit mahtaa erota näistä ILS:sistä, vai onko ne kasattu samoista osista, kääntymis toimintoja lukuunottamatta ? Hinnassa ollut eroa 1250€.
E50 amg
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
EXät -s204 220cdia amg 10/-08 om646, w202 -97 , w123 250 b-79
Normi xenoneissa kuten minulla on, ei ole kurvivaloja, moottoritietoimintoa eikä laajennettua sumuvalo-ominaisuutta. Moottoritietoiminto lisää valotehoa kun ajetaan yli 1000m yli 110 km/h, sumutoiminto parantaa näkyvyyttä ajoradan vasemmassa reunassa alle 70 km/h vauhdissa. Tarkemmat tiedot toiminnoista löytyvät ohjekirjasta.jaris kirjoitti:Juu, onhan nuo hyvät, muistaakseni parhaat valot mitä henkilöautoihin oli silloin saatavilla.nix0n kirjoitti:Kiitoksia selvennyksestä. Nojoo kuulostaa vähän turhalta hehkuttaa omistavansa ILS-valot kun niistä mitään erikoista siis ole ennen faceliftiä. Valotehoon olen kuitenkin erittäin tyytyväinen, pimeälläkin mukava ajella. Paljon on tullut kavereilta hämmästelyä, että ompas mersussa hyvät valot.
Mitenköhän nuo normi xenonit mahtaa erota näistä ILS:sistä, vai onko ne kasattu samoista osista, kääntymis toimintoja lukuunottamatta ? Hinnassa ollut eroa 1250€.
Olen nyt joulun aikana ajellut täällä lisävalo-Suomessa eli Oulun-Raahen seudulla ja sanoisin että 204:n xenonvalot ovat tosi hyvät. Pitkät kun saa päälle, niin ei tuu heti mieleen lisäpitkien asentaminen.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Cee on ollut tähän saakka ainoa autoni, jolla onnistuin ajamaan ilman lisävalojaC-Klasse kirjoitti:Olen nyt joulun aikana ajellut täällä lisävalo-Suomessa eli Oulun-Raahen seudulla ja sanoisin että 204:n xenonvalot ovat tosi hyvät. Pitkät kun saa päälle, niin ei tuu heti mieleen lisäpitkien asentaminen.
W212 Eemelinkin bi-xenonit (tai ILS) ovat aivan hyvät, mutta pre-facelift Ceen halogeenikaukovalon talvirajoituksilla tekemä 1 - 2 lisäsekuntia valokuvion loppuun pitää hartiaseudun mukavan rentona myös pimeässä ajaessa.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Omassa pre-facelift Ceessä ei ollut ILSiä, joten ihmettelen eikö sen version ILS tarjonnut automaattista valojen vaihtoa ollenkaan?jaris kirjoitti:Joten ILS vaan kääntää valoja renkaiden suuntaan valoja , lisänä moottoritie toiminto (lisää kantamaa ja leveyttä yli 110km/h) ja laajennettu sumuvalotoiminto...mun mielestä vähän turha koko systeemi, siis kun puhutaan ennen faceliftiä malleista.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Ei siinä ole vielä vaihtoautomatiikkaa. Se oliskin hyvä, appiukolla on VW Passatissa ja toimii740 GLE kirjoitti:Omassa pre-facelift Ceessä ei ollut ILSiä, joten ihmettelen eikö sen version ILS tarjonnut automaattista valojen vaihtoa ollenkaan?jaris kirjoitti:Joten ILS vaan kääntää valoja renkaiden suuntaan valoja , lisänä moottoritie toiminto (lisää kantamaa ja leveyttä yli 110km/h) ja laajennettu sumuvalotoiminto...mun mielestä vähän turha koko systeemi, siis kun puhutaan ennen faceliftiä malleista.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Sulakekartta löytyi netistä http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=702779. Autossa se taitaa olla takakontin pohjan alla.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Startti pyöritti huonosti 20 asteen pakkases, mutta 1,5h lohkolämmityksen ansiosta se lähti kuin lähtikin käyntiin. Reissussa oltiin ja loppiaisena vähä huonosti uusia akkuja saatavilla.
Tänään kotiuduttuani kävin akkukaupas tarkistuttamas ja tulos; akku finaalissa. 176 tkm ja seitsemän vuotta se kestikin eli paremmin mitä edellises autos Ylläpitolaturilla ei enää saanut virkistettyä; se ei vaan enää kestä. Tällä akulla mennään varmasti se aika, mitä auto mulla on.
Tänään kotiuduttuani kävin akkukaupas tarkistuttamas ja tulos; akku finaalissa. 176 tkm ja seitsemän vuotta se kestikin eli paremmin mitä edellises autos Ylläpitolaturilla ei enää saanut virkistettyä; se ei vaan enää kestä. Tällä akulla mennään varmasti se aika, mitä auto mulla on.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
-
- Viestit: 110
- Liittynyt: 11.10.2013 7:59
- Paikkakunta: paukarlahti
akun kestohan taitaa riippua hyvin paljon siitä minkä laisella käytöllä auto on,jatkuva ali varaus syö kyllä akun ikää.
itse vaihdoin samanlaiseen autoon viime tammikuussa 6vuotta käytössä olleen akun varmuuden vuoksi,en jäännyt odottelemaan että milloin jättää lähtemättä.
taitaa 6-7 vuotta olla nyky aikana melko maksimi ikä akulle.
mitään merkkejä akun huonoudesta en kyllä huomannu,saa vaan töissä puljata akkukaapeleiden kanssa ihan tarpeeksi.
raskaassa kalustossa akut akut menee vaihtoon kahden vuoden välein,toki riippuu paljon ajo tehtävistä.
itse vaihdoin samanlaiseen autoon viime tammikuussa 6vuotta käytössä olleen akun varmuuden vuoksi,en jäännyt odottelemaan että milloin jättää lähtemättä.
taitaa 6-7 vuotta olla nyky aikana melko maksimi ikä akulle.
mitään merkkejä akun huonoudesta en kyllä huomannu,saa vaan töissä puljata akkukaapeleiden kanssa ihan tarpeeksi.
raskaassa kalustossa akut akut menee vaihtoon kahden vuoden välein,toki riippuu paljon ajo tehtävistä.
Eilen oli B-huolto Lucky Dogin firmassa. Parkkitutkaan piti laitattaa taas yks uus anturi pakoputken kohdalle. Muuten onkin ollut autonpidon työt vain pesua ja tankkaamista.
Pitää muistaa pestä takapuskurin sisäpuolet takarenkaiden kohdalta painepesurilla (pienellä vesimäärällä) aina välillä niin jospa se anturi kestäis paremmin.
Pitää muistaa pestä takapuskurin sisäpuolet takarenkaiden kohdalta painepesurilla (pienellä vesimäärällä) aina välillä niin jospa se anturi kestäis paremmin.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI
Noita antureita tuntuu menevän juuri kevättalven lumikelien aikaan. Onneksi antureita saa Saksasta useammastakin firmasta alle 15 € / kpl ja se on helppo vaihtaa kunhan tietää mikä niistä on kilahtanut. Samaa anturia näyttävät kauppaavan W204 ja W212 malleihin ja suunnilleen saman verran tuntuvat myös kestävän. Eli seuraavaan helmikuuhun
Omaan Ceehen vaihdoin keväisin vähintään tuon pakoputken yläpuolisen, mutta joskus meni muitakin.
Nyt on W212 parkkitutka ollut kuukauden verran tillin tallin. Uudet anturit ovat jo hyllyssä, mutta käydään perheen kanssa pääsiäisenä kevään viimeinen hiihtoreissu ensin ja vaihdan anturit sen jälkeen kesärenkaille siirtyessäni.
Tässä on jotain sellaista, miksi talvi ja nimenomaan luminen talvi rikkoo nuo takatutkan anturit. Olisipa kiva tietää, miten ne saisi suojatuksi kestämään paremmin? Edestä en ole vielä vaihtanut yhtään anturia, en Ceehen enkä Eehen. Ja sitten vielä työkaveri ajaa W204 Cee sedanilla, eikä ole vaihtanut yhtään anturia koskaan. Eli mikä S204 perän rakenteessa (ja W212) tuhoaa nuo anturit lumipöllykelissä?
Omaan Ceehen vaihdoin keväisin vähintään tuon pakoputken yläpuolisen, mutta joskus meni muitakin.
Nyt on W212 parkkitutka ollut kuukauden verran tillin tallin. Uudet anturit ovat jo hyllyssä, mutta käydään perheen kanssa pääsiäisenä kevään viimeinen hiihtoreissu ensin ja vaihdan anturit sen jälkeen kesärenkaille siirtyessäni.
Tässä on jotain sellaista, miksi talvi ja nimenomaan luminen talvi rikkoo nuo takatutkan anturit. Olisipa kiva tietää, miten ne saisi suojatuksi kestämään paremmin? Edestä en ole vielä vaihtanut yhtään anturia, en Ceehen enkä Eehen. Ja sitten vielä työkaveri ajaa W204 Cee sedanilla, eikä ole vaihtanut yhtään anturia koskaan. Eli mikä S204 perän rakenteessa (ja W212) tuhoaa nuo anturit lumipöllykelissä?
Viimeksi muokannut 740 GLE, 22.3.2015 16:34. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.