s210 320cdi -00 polttoaine vuoto ja syylärin irroitus?
s210 320cdi -00 polttoaine vuoto ja syylärin irroitus?
Tervehdys! osaisiko kukaan neuvoa että mitä tuonne mottorin etu osaan kannataa tiivisteitä vaihtaa kun vuotaa naftaa sieltä lektin takaa?
puskurin otin irti kun oli edessä.. pultit tosin laidoilta meni poikki :S
mutta saako tuon syylärin lonittua tuolta välistä pois ilman että aivan kaikke purkaa edestä pois? kuulerin ja syylärin alhaalta otin 2 pulttia pois ja yläpään kiinnikeet , mutta ei vaan nouse pois?
ja mikä kenno siinä syylärin ja sähkö lektien välissä on? öljyn lauhdutin vai ilmastoinin kenno? tohtiiko irottaa vai meneekö ilmastointi rikki?
puskurin otin irti kun oli edessä.. pultit tosin laidoilta meni poikki :S
mutta saako tuon syylärin lonittua tuolta välistä pois ilman että aivan kaikke purkaa edestä pois? kuulerin ja syylärin alhaalta otin 2 pulttia pois ja yläpään kiinnikeet , mutta ei vaan nouse pois?
ja mikä kenno siinä syylärin ja sähkö lektien välissä on? öljyn lauhdutin vai ilmastoinin kenno? tohtiiko irottaa vai meneekö ilmastointi rikki?
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
Vuotaa joko korkeepainepumppuun tulevista letkuista (niiden o-renkaat) tai sitten itse kp-pumpun kannen alta. 5-mukisessa riitti kun otti flektin pois, syyläriä ei tarvinnu irroittaa. Sun kone on tietty vähän pidempi (ja onko sulla vielä viskokin?)...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
juu 2sähkö lektillä etu puolella ja visko mottorin ja syylärin välissä ja ahdastakun perkele.
epäilyksenä joko o-renkaat tai sitten on kirkas letku halki.. vaikea sanoa kun ei nää kun remmistä roiskii päin näköä..
epäilyksenä joko o-renkaat tai sitten on kirkas letku halki.. vaikea sanoa kun ei nää kun remmistä roiskii päin näköä..
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
Tuossa on 300D:hen ohje, en tiä kuinka paljon on erilainen CDIssä
http://www.peachparts.com/shopforum/die ... e300d.html
Onko se välisyyläri sellanen selkeesti pienempi? Silloin on polttoaineen 'kylmien alueiden syyläri', ja sille on oma termarikin mikä kannattaa vaihtaa jos tuntuu ettei koneen lämmöt tahdo nousta, täällä asiaa:
viewtopic.php?t=24396
http://www.peachparts.com/shopforum/die ... e300d.html
Onko se välisyyläri sellanen selkeesti pienempi? Silloin on polttoaineen 'kylmien alueiden syyläri', ja sille on oma termarikin mikä kannattaa vaihtaa jos tuntuu ettei koneen lämmöt tahdo nousta, täällä asiaa:
viewtopic.php?t=24396
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Sen viskonkin saa muuten otettua irti ilman jäähdyttäjän irroitusta Ahdastahan siinä on niin kauan kuin sen viskon saa edestä pois On sitten 8mm kuusiokolo pultti joka pitää sen viskon paikoillaan...Omasta olen jo kahteen vai kolmeen kertaan tuon purkannut pois edestä ja joka kerta homma on vaan nopeutunut Ite tein siihen viskon pulttiin "erikois" avaimen millä sen saa nyprättyä auki ja kiinni... Eli lyhensin 8mm kuusikolo avaimen sopivan pituiseksi ja teippasin sen 8mm hylsyyn kiinni ja sitten pikku räikkään kaks pitkää jatkoa ja sitten vaan pulttia aukomaan Ja voin suositella että uusi suosiolla ne kaikki korkeapainepumpulle menevät muoviputket vaikka näyttäisikin uusilta kun kerta ne auki joudut käyttämään Iteltähän katkesi juurikin kesken ajon siirtopumpulta korkeapainepumpulle menevä putki heti seuraavana päivänä kun vaihdoin korkeapainepumppuun tiivisteet tohon omaani 320:seen Tuli muuten silloin 3päivän aikana hyvin tutuksi tuo viskon irroitus kun jouduin sen irroittelemaan useasti
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Tuollanen.
siis tuo kennon takana on sitten syyläri. noh ottaa cooleri irti niin saa alemmas tilaa..
tuossa ulkomaan palstalla näkykin olevan tuon moniurahihnan vaihto ohje.
siis tuo kennon takana on sitten syyläri. noh ottaa cooleri irti niin saa alemmas tilaa..
tuossa ulkomaan palstalla näkykin olevan tuon moniurahihnan vaihto ohje.
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
Maksaahan ne putket tietenkin aika paljon enemmän kuin O-renkaat mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että mikään muu ei siinä vaiheessa voi enää enempää keljuttaa kun tien päälle jää ja näkee selvän vian vielä minkä takia siinä sitten ihmetellään Tuommoisen tapahtuman jälkeen ite vaihdoin kaikki putket uusiksi kun en halua jäädä enää toista kertaa tien päälle tuollaisen vian takia
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
Noh toinen meni oikein , mutta ei mitää mailmaa mullistavaa tuntu paikallaan pysyvän kumminkin. asia erikseen että pitääkömese300 kirjoitti:Villi veikkaus että napsahti alipaineputki poikki tahi sitten ne vanhojen letkujen kiinnikkeet petti
on se vaan kankeaa tuo muovi putki.. eikö siihen muka parempaa ole keksitty?
tainut vuotaa jo pidemmän aikaa kun joka paikka ihan mustassa mönjässä..
coolerissa oli aika paljon öljyä
Hiluxin sai hifi päivityksiä samalla
noh huomenna jatkuvat harjotukset..
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
Huomasin saman asian noissa putkissa kun tuon oman kanssa temusin Saa olla tarkkana varsinkin jos pakkasessa pitää alkaa roplailemaan niiden kanssa Täytyy itekkin alkaa taas tutkimaan tuota omaa vähän tarkemmin kun tuntuis että jostain käryää naftan haju nokkaan kun auto käydä ronksottaa
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
onkohan tuo ainainen naftan kärty ominausuus näissä vehkeissä
huomenna varmaan pääsis laskeen litkut sisälle, saapa nähdä miten käy
onko nuo coolerin liitokset kuinka herkkiä valskaahan? meinas olla kuskin puolella vaikeuksia saada putki paikalleen jotu vähän väkivaltaakin käyttään
huomenna varmaan pääsis laskeen litkut sisälle, saapa nähdä miten käy
onko nuo coolerin liitokset kuinka herkkiä valskaahan? meinas olla kuskin puolella vaikeuksia saada putki paikalleen jotu vähän väkivaltaakin käyttään
S124 230te 4v manual "kesä lintta"
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
S210 320CDI -00 *Ikuisuus Projekti*
Ex: W202 C36AMG -96
Ex: W124 CE230 -89
Ex: W201 e200 -88
Ainakin pakkaskeleillä tuntuu että herkemmin tulee naftan käry nokkaan
Omastani oli korkannut muuten sen uuden putken O-rengas No KL:n kanssa kävin vähän "neuvotteluja" ja sain sitten kokonaan uuden putken takuuseen kun oli kuulemma ollut valmistusvirhe siinä aiemmassa putkessa
Omastani oli korkannut muuten sen uuden putken O-rengas No KL:n kanssa kävin vähän "neuvotteluja" ja sain sitten kokonaan uuden putken takuuseen kun oli kuulemma ollut valmistusvirhe siinä aiemmassa putkessa
-07 Mb ML 280CDI
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B
-98 Mb Sprinter 312D Rimor Brig Super748 Kesäkauden ajokki
-74 MF 50B