200cdi -99 käynti
200cdi -99 käynti
Tuli tuossa hiljattain hommattua tuommoinen 200 cdi mese, ensimmäinen mersu meikäläisellä. Tähän mennessä tullut vaihdeltua jarrulevyt joka nurkkaan+herkisteltyä jarrut muutenkin, vaihdeltua polttoaineputkien o-renkaita+polttoaineputkia, sekä setvittyä hieman valo-ongelmia.
Mikähän mahtaisi mesessä olla ongelmana, kun tyhjäkäynti seilaa reippaasti aina kylmänä, lämpimänä vika saattaa välillä poistuakkin. Myös ajaessa huomaa kun kierrokset seilaavat ja auto hieman "nykii".
Polttoaineletkuja ja tiivisteitä tuli tosiaan vaihdeltua kun letkuissa näkyi ilmaa ja ajateltiin että johtuisiko vika siitä, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan. Voisiko syyllinen olla rail-paineen säädin, vai mitä veikkaatte?
Mikähän mahtaisi mesessä olla ongelmana, kun tyhjäkäynti seilaa reippaasti aina kylmänä, lämpimänä vika saattaa välillä poistuakkin. Myös ajaessa huomaa kun kierrokset seilaavat ja auto hieman "nykii".
Polttoaineletkuja ja tiivisteitä tuli tosiaan vaihdeltua kun letkuissa näkyi ilmaa ja ajateltiin että johtuisiko vika siitä, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan. Voisiko syyllinen olla rail-paineen säädin, vai mitä veikkaatte?
Kiinanstarit maksaa alkaen 250€, siihen läppäri päälle... naapurifoorumilla on ollut val,miiksi kasattuja ja 'testattuja paketteja' myynnissä tonnin molemmin puolin (kiinan laatukin vaihtelee, joskus hinta korreloi, joskus ei). Aito maksaa tonneja + lisenssimaksut.
Autelin ja boschin testereitä ovat ulkomaan foorumeilla kehuneet, kaipa ne vanhempien autojen koodit jotakuinkin lukevat mutta eivät monipuolisuudessaan starille pärjää.
Autelin ja boschin testereitä ovat ulkomaan foorumeilla kehuneet, kaipa ne vanhempien autojen koodit jotakuinkin lukevat mutta eivät monipuolisuudessaan starille pärjää.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ainakin tuolla myynti palstalla oli hetkisitten myynissä vika koodien tukaillun kapistusjuhanimi kirjoitti:Pistimpä säätimen tilaukseen kl:ltä. Mistäköhän saisi hommattua sellaisen laitteen millä voisi lukea ko. vehkeen vikakoodeja? Voisin jopa jotain siihen sijoittaakkin.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Mese käy taas kuin uusi, korjaantui säätimen vaihdolla. Samalla tulikin vaihdeltua moottorin+laatikon+perän öljyt...vielä tarvis perän huohotin putsailla ja helmoihin laitella kemppiliimaa ja tectyliä reippaasti.
Sen jälkeen voisi harkita leimaamista.
Täytyy varmaankin jättää tuo vikalukulaitteen hankinta vielä harkintaan..
Sen jälkeen voisi harkita leimaamista.
Täytyy varmaankin jättää tuo vikalukulaitteen hankinta vielä harkintaan..
Jahas, tämäkin oire on palannut. Eli aina kun käynnistää kylmänä koneen, tyhjäkäynti humppaa. jatkuu niin kauan kunnes kone on lämminyt n.+60c. Jos auto on ollut lämmityksessä aamulla niin ei mitään oireita. Eli pelkästään kylmällä koneella tekee tuota. Ei kai nuo paineensäätimet nyt noin nopeasti pitäisi hajota
Pitääköhän tässä piuhan päähään päästä...
Pitääköhän tässä piuhan päähään päästä...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Jos paineen säädin/paineet on kunnossajuhanimi kirjoitti:Jahas, tämäkin oire on palannut. Eli aina kun käynnistää kylmänä koneen, tyhjäkäynti humppaa. jatkuu niin kauan kunnes kone on lämminyt n.+60c. Jos auto on ollut lämmityksessä aamulla niin ei mitään oireita. Eli pelkästään kylmällä koneella tekee tuota. Ei kai nuo paineensäätimet nyt noin nopeasti pitäisi hajota
Pitääköhän tässä piuhan päähään päästä...
ja tekkee sitä vapaalla/p päällä
niin akku, lataus, sähköinen lisä lämmitin
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä