Ajattelin tossa lähiviikkoina vaihtaa farkun kardaanin hilppeet (tukikumin, laakerin sekä kuminivelet). Muutama kysymys aiheeseen liittyen?
- Onko homma simppeli, pultit pois ja kardaani alas vai tarvitseeko jotain ihmeellistä ottaa huomioon? Joku keskityshela siellä taitaa välissä olla...
- Onko laakeri yleensä kuinka jumissa, lähteekö ihan moskalla lyömällä?
- Uuden asentaminen tapahtuu kooliin naputtelemalla, vai tarvitaanko erikoistyökaluja (joita tietenkään normijannulla ei pakissa ole)?
- Ja millä tavoin kuminivelet kiinnittyvät kardaaniin?
Kokemusta on vaan perinteisistä ristikkonivelistä raskaassa kalustossa.
Oli ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta parempi kysyä kuin toimia suinpäin...
Kardaanitöihin vinkkejä?
Kardaanitöihin vinkkejä?
Sähkö on sinistä, eikä siihen kannata koskea kielellä
noi kardaanin kumit lähtee ihan ruuvit irti ja kopsauttamalla. Kardaanin keskellä ainakin on kohdistusmerkit nuissa vanhemmissa mersuissa,luulis olevan uudemmissakin. Muihin kysymyksiin en oikeen osaa vastailla
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]