mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Ostimpa minäkin Väyrysen
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 14.12.2014 20:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Alkaa olla 50 tkm takana väyrystelyä.

Alkuun meni osaa ja korjaamotyötuntia tarpeen mukaan ja vähän yli tarpeenkin Laughing mutta sen jälkeen on päästy pienellä:

Kerran on jäänyt vakionopeudensäädin toimimatta. Mittariston pikseliremontin jälkeen on keskimmäinen näyttö jäänyt aina silloin tällöin pimeäksi, pitkällä matkalla keskitaulukin on aina syttynyt sen jälkeen kun auto on lämmennyt. En ole vikatilaa tai vikavaloa ( palaneen polttimon merkkivaloa lukuunottamatta ) nähnyt ollenkaan.


Kesällä paras mahdollinen auto tarvetta ja lompakkoa ajatellen, talvella vanhaan verrattuna ei; Laitoin letkutermarinkin nopeamman lämpiämisen toivossa mutta turhaan, nollakelillä menee 80 vauhdilla 20 km ennenkuin viisari on tapissa. Alkuperäinen pikkuwebasto puhkuu kyllä lisälämpöä mutta 20 km työmatkalla sitä ei viitsi käyttää.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25921

 LähetäLähetetty: 14.12.2014 21:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Lainaus:
Laitoin letkutermarinkin nopeamman lämpiämisen toivossa mutta turhaan, nollakelillä menee 80 vauhdilla 20 km ennenkuin viisari on tapissa.

Näillä foorumeilla tarjotaan useimmiten letkutermaria ratkaisuksi moottorin hitaaseen lämpenemiseen.
En ole ymmärtänyt miten moottori tietää onko termari letkussa vai kopassa, kunhan se on ehyt eikä päästä nestettä läpi ennen oikeaa lämpötilaa.
Tahtoo sanoa että juu, ei se sen nopeammin lämpene.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 14.12.2014 22:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No nyt on kaksi ehjää termaria peräkkäin Laughing Menee jonkin aikaa ennenkuin molemmat hajoaa.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 07.5.2015 21:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kävin tänään ex tempore katsastamassa ja kävi ensimmäisen kerran minulle koko elämäni aikana että hylky tuli. Takarenkaat sakoilla Laughing

Kevättalvella renkaita vaihtaessa katselin että ompas huonokuntoiset mutta kyllä noilla vielä syksyyn ajaa - no ei aja kuin kesäkuuhun Laughing

Webasto lakkasi puhkumasta kevättalvella - muuten ei ole muuta kuin ajoa vaan. Kohta pitäisi taas laatikkoöljyt vaihtaa ja peräöljyt, ja etupyörien jarruletkut alkaa olla myös vaihtoa vailla. 410 tkm taulussa.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
C-Klasse



Liittynyt: 27 Tam 2007
Viestejä: 904
Paikkakunta: Lapua

 LähetäLähetetty: 18.8.2015 9:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Itselleni en Väyrystä tarvitse, mutta siis teorian tasolla... Katselin huvikseni tämmöisiä vm 2000 - 2002 CDI - koneella olevia ja 4400 € pyyntihinnalla tais saada 240 tkm ajetun sedanin Salon Kamuxilta.

Mietin vaan, että kuinkahan kalliiksi tuollainen lopulta tulis. Pääomia ei oo autos kiinni juuri mitään, mutta meneekö korjaamokäynteihin taas enemmän mitä kalliimmis vaikkapa W211 -korisis? Siis onko saman verran ajettu W211 todennäköisesti lujempi kuin Wäykky?
_________________
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 18.8.2015 18:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Toistaiseksi tämä väyrynen on ollut kyllä minulle hankintahinta/laatu -suhteeltaan ylivoimaisesti paras auto, alun toimintatonnien jälkeen ei ole muuta tarvinnutkaan, silti kokonaisuudessaan rahaa on kiinni ehkä 6 k€ Rolling Eyes

Mutta jos ruostekukkasista stressaa niin sitten kannattaa jättää hankkimatta Laughing
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
C-Klasse



Liittynyt: 27 Tam 2007
Viestejä: 904
Paikkakunta: Lapua

 LähetäLähetetty: 18.8.2015 23:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mä vähän täs tuumailin että Väyrysellä vois ajaa niitä kuuluisia "halpoja kilometrejä" kunhan ei osta ikäloppua romua, josta menee ihan kaikki kuluvat osat hajalle.

Kuvittelisin että 240 tkm ajettu, huollettu automaattivaihteinen ei mitään suuria korjauksia tarvis. Laatikon/perän öljyjä, termari sun muuta. Siitä sitten 100 tkm lisää mittariin, muutama huolto ja renkaita ja pikkukorjauksia. Myydessä saat vielä kaks tonnia rahaa. Hyvä valinta päivittäiseen pidempään työmatka-ajoon. Kilometrit mittarissa eivät enää voi tehdä suurta lovea kukkaroon. Jos joutuu korjaamaan liikaa, kiertoon.

Kuten kirjoitin, tämä on mun kohdalla vaan ajatusleikki, koska en aja paljoa. Taidan ymmärtää jo, miksi näitä hankitaan.
_________________
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 20.5.2016 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Talvella vaihtui viimein kaikki öljyt ja perään hydrauliputket ja muutama viikko sitten raidetangon pää. Juuri hain KL:stä uuden ikkunahissin oikeaan takaikkunaan. Nyt rullaa ikkuna eikä pidä vikisevää ääntä. 450 tkm taulussa, takajarruputket pitäisi vaihtaa. Matka jatkuu ruosteet pölisten ja onneksi 211:set alkaa halpenemaan Laughing
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Magge--



Liittynyt: 01 Mar 2010
Viestejä: 413
Paikkakunta: Sodankylä

 LähetäLähetetty: 21.5.2016 12:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Arto N kirjoitti:
Talvella vaihtui viimein kaikki öljyt ja perään hydrauliputket ja muutama viikko sitten raidetangon pää. Juuri hain KL:stä uuden ikkunahissin oikeaan takaikkunaan. Nyt rullaa ikkuna eikä pidä vikisevää ääntä. 450 tkm taulussa, takajarruputket pitäisi vaihtaa. Matka jatkuu ruosteet pölisten ja onneksi 211:set alkaa halpenemaan Laughing


Mikähän mahtaa olla tuossa oikeanpuolen takaikkkunan hississä kun se aina menee..? Molempiin omiin väyrysiin vaihtanu ja jälkimmäiseen vieläpä kahdesti.
_________________
S212 E350 CDI 4matic -11
V70 2.4D -06
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cdi
Filosofian insinööri



Liittynyt: 04 Tou 2006
Viestejä: 2284
Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä

 LähetäLähetetty: 21.5.2016 14:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sä olet juthannu akna lahti.
_________________
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vanja-eno

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 05 Mar 2006
Viestejä: 2802
Paikkakunta: Träskenda (Norra-Kervo)

 LähetäLähetetty: 21.5.2016 18:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Magge-- kirjoitti:
Arto N kirjoitti:
Talvella vaihtui viimein kaikki öljyt ja perään hydrauliputket ja muutama viikko sitten raidetangon pää. Juuri hain KL:stä uuden ikkunahissin oikeaan takaikkunaan. Nyt rullaa ikkuna eikä pidä vikisevää ääntä. 450 tkm taulussa, takajarruputket pitäisi vaihtaa. Matka jatkuu ruosteet pölisten ja onneksi 211:set alkaa halpenemaan Laughing


Mikähän mahtaa olla tuossa oikeanpuolen takaikkkunan hississä kun se aina menee..? Molempiin omiin väyrysiin vaihtanu ja jälkimmäiseen vieläpä kahdesti.

Mun Ceemelissä myös oikean puolen takaikkunan nostin bashana
_________________
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
mesemies89



Liittynyt: 23 Mar 2014
Viestejä: 288
Paikkakunta: oulu

 LähetäLähetetty: 22.5.2016 10:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

isännän 98 väyryses myäs oikian taka nostimen tilalla lankku Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 21.9.2016 23:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tänä vuonna on tehty nyt sitten vähän yli sadan tuhannen kilonmetrin huoltoa; perännostajan putket, yksi raidetangon pää, ikkunahissi, molemmat narinat taakse, takajarruputket ja juuri pihalla vaihdettu lämmityslaitteiston puhallinmoottori. 463 tkm takana. Alkaa olemaa kolme vuotta väyrystelyä takana eikä kertaakaan ole ollut vikatilassa. Ainoan kerran syttyi punainen vikavalo kun mokoma perännostajan säiliö vuoti tyhjäksi.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 11.4.2017 19:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

483 tkm takana ja taas pimeni puhallinmoottori. Toiseen pinniin tulee jatkuva virta ja toiseen kytkimen asennosta riippuen vaihteleva volttimäärä. Eli melko suurella todennäköisyydellä vika on puhaltimessa. Kysytäänpä KL-varaosista mikä on puoli vuotta sitten ostetun puhallinmoottorin takuukelpoisuus.

Talvella tuli nähtyä vilauksella EPC-ilmoituskin koska nafta pääsi loppumaan ajossa. Kiitos vaan dealerille neuvoista ilmaukseen niin matkakin pääsi jatkumaan kannutankkauksen jälkeen ilman sen kummempaa dramatiikkaa.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25921

 LähetäLähetetty: 11.4.2017 19:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos vika paikallistuu puhallinmoottoriin niin veikkaanpa että kyseessä on Behr - se on p*ska Shocked Cool

Arvioni laadusta koskee vain ja ainoastaan W210:n Behr-puhaltimenmoottoreita joita on meillä vaihdettu viimeksi kuluneen vuoden-puolentoista aikana puolenkymmentä ja kaikki pimeni takuuajan puitteissa, viimeisin noin viikko sitten niin että oli kertaalleen vaihdettu takuuseen jo aiemmin, nyt hankittiin sitten eri merkkinen tilalle.
Mahdollisesti yksi huono erä, mutta kuitenkin. Ei kestä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 04.5.2017 23:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Melkoista puhallinjumppaa vietetty ja vaihtoon meni sekä puhallin että etuvastus, nyt toimii. Taisi käydä niin että se sekunda Behr rikkoi etuvastuksenkin. Olipas paskamainen löytää vikaa kun sekä puhallin että etuvastus toimi aina välillä ja välillä ei. Onneksi väyrysessä on puhallin niin helpossa paikassa.

485 tkm ajettu ja juuri katsastettu. Ilman huomautuksia, onneksi edellinen omistaja ruostesuojautti auton. Raidetangon sisemmässä päässä vähän väljää ja eturengas kuluu sisäreunastaan.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 18.10.2017 20:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

505 tkm. Mikähän on kun Yli 80 vauhdissa kääntää tiukasti mutkaan oikealle niin keltainen kolmio alkaa vilkkumaan taulussa ja veto katkeaa. Kun mutkasta pääsee niin ei taas mitään erikoista. Onko tuossa joku kaarto/kallistus anturi ryhtynyt herkäksi vai muistuttaako se vaan että kummit kuluu jos kovasti kaartelee?

Muoks. Raidetangon sisäpäät dealer laittanut ja nelipyäräsuunnannu kesällä 2017.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 25921

 LähetäLähetetty: 18.10.2017 21:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pitäisi vähän hiljentää risteyksiin naughty

Toiseksi tuli mieleen rengaspaineet, ettei ole yksi kumi tyhjähkö ? Vai onko vika seurannut jo pidempään...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4691
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 18.10.2017 22:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Arto N kirjoitti:
505 tkm. Mikähän on kun Yli 80 vauhdissa kääntää tiukasti mutkaan oikealle niin keltainen kolmio alkaa vilkkumaan taulussa ja veto katkeaa. Kun mutkasta pääsee niin ei taas mitään erikoista. Onko tuossa joku kaarto/kallistus anturi ryhtynyt herkäksi vai muistuttaako se vaan että kummit kuluu jos kovasti kaartelee?

Muoks. Raidetangon sisäpäät dealer laittanut ja nelipyäräsuunnannu kesällä 2017.


Spiraalin vastakappaleessahan taitaa olla kääntökulma-anturi ratille. Onkos se ratti suorassa ja kyseinen anturi kalibroitu. Vastaavaa pitäis tehdä työkaverin väykälle kun kerkeis. Se vilkuttaa reippaammin tiukassa rampissa. Siinä siis jäi ratti yhden booriuran verran vinoon kun vaihdettiin airbagia ja spiraalia.
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 18.10.2017 23:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joskus kesällä teki ekan kerran. Eikä ole joka kerta kun kurviin kääntää, ja sen takia meni hetki ennen kuin tajusin mistä on kyse, vauhtia kun pitää olla aina yli 80 ja aika tiukka mutka pitää olla, sellainen 1/8 kierros rattia käännettynä.. Yhdet renkaatkin on välissä vaihdettu.

Vai ratin kääntökulma-anturi? Se voi muuten olla että ratti on aina suunnilleen samassa asennossa kun sen tekee. Ratti ei ole ollut irti mutta ne raidepäät oli? En kyllä ihan satavarma ole että se olisi alkanut siinä? Ratti ei taida ihan suorassa olla.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 4691
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 19.10.2017 13:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Arto N kirjoitti:
Joskus kesällä teki ekan kerran. Eikä ole joka kerta kun kurviin kääntää, ja sen takia meni hetki ennen kuin tajusin mistä on kyse, vauhtia kun pitää olla aina yli 80 ja aika tiukka mutka pitää olla, sellainen 1/8 kierros rattia käännettynä.. Yhdet renkaatkin on välissä vaihdettu.

Vai ratin kääntökulma-anturi? Se voi muuten olla että ratti on aina suunnilleen samassa asennossa kun sen tekee. Ratti ei ole ollut irti mutta ne raidepäät oli? En kyllä ihan satavarma ole että se olisi alkanut siinä? Ratti ei taida ihan suorassa olla.


Juu kaverin väykkä kanssa tarvii vauhtia semmoisen 60-80 minimissään ja aika tiukan mutkan. Vesikelillä tekee helpommin.

Pitää kokeilla kalibroida ja asetella ratti suoraan ennen talviliukkaita kun se lyö tehot pois ja oikein jarruttaakin...
_________________
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 12.11.2017 12:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt ajettu vanhoilla Misukan kitkoilla kohta kuukauden verran eikä kertaakaan ole mutkissa kolmio vilkkunut.

Tosiaan kaksilla kesäsarjoilla ongelmaa esiintyi. Toisen sarjan ostin mustalaiselta sekasarjana ja Toinen taas oli uutena ostettu kovahko korealainen Nexen. Onko tässä mun väyrysessä joku porvariasetus päällä ja ainoastaan Premiummerkit kelpaa sille nirppanokalle..?

Rengaspaineet oli kyllä kesällä kohdillaan ja täytyy kokeilla niiden kanssa pelata kun taas kesä koittaa. Ihmeellistä.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Meissenkeri

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 15 Elo 2006
Viestejä: 3725
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

 LähetäLähetetty: 12.11.2017 14:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllä niissä höpömerkeissä on niin liukkaita renkaita että ajonvakautus saa tehdä tosissaan töitä. Minulla tuli nykyisen auton alla jotku oviedo-merkkiset renkaat. Yllätys oli melkoinen kun kuivalla kelillä lähti perä sivulle moottoritien rampissa niin nopeasti että meinasi mennä löysät housuun.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 05.6.2018 23:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

520 tkm. Vaihteiston ja perän öljyt. Ensimmäisen kerran joutuu vähän ruosteitakin laittamaan. Kunhan saa tuulilasin vaihdettua niin joutaa katsastamaan. Keulaan vaihdettu taas niveliä. Matka jatkuu.
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Arto N
Betonileipuri
Miele-mies



Liittynyt: 14 Lok 2005
Viestejä: 3144
Paikkakunta: Pitsatehtaan varjossa

 LähetäLähetetty: 31.8.2018 20:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

540 tkm. Tuulilasi vaihdettu, katsastettu ja juuri vaihdettu hehkutulpat.
Kesällä vaihtui melkoisen väljä ylätukivarsi kuskin puolelle eteen. Ei ole sen jälkeen kertaakaan luistoneston valo vilkkunut, rupesi nimittäin taas keväällä vilkkumaan kun kaarrenopeudet pääsi taas kasvamaan Laughing




_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit