Roiston Cinquecento – Bensa eiku sähköpula

Vastaa Viestiin
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Kävinpä lakritsikojulla. :D

Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Huomenta,

Tuli sitten tilattua ja käytyä hakemassa uusi mekanismi ristiselän säätöön. Lauantaina oli joutoaikaa, joten autotalliin ja purkamaan.

Selkänojan tausta lähtee irti aika helposti. Alhaalla on kaksi T20-kannalla olevaa ruuvia:

Kuva
Kuva

Sitten pitää kammeta irti itse ristiselän tuen säätöpyörä. Homma helpottuu, kun hoksii, että se on tehty kahdesta kappaleesta. Sisempi on lukituspala ja kun sen kampeaa ensin irti pyörästä, lähtee itse pyörä nykäisemällä irti:

Kuva
Kuva

Sitten selkänojan takaosa lähtee alas ja taaksepäin liu'uttamalla. Hankalampi se on saada takaisin – siellä on pari hakasta, jotka pitää saada kohdalleen samalla kun alareuna pitää saada saranamuovien sisäpuolelle ja ristiselän säädön akselin kammettua reikäänsä.

Siinä itse murheen kryyni.

Kuva

Mekanismi on alun perin niitattu penkin runkoon. Niitti on terästä eikä sinne pääse kunnolla porailemaan, joten jos on paineilmavinku ja siinä joku kova jyrsinterä, sitä kannattaa käyttää. Itse sain sen lopulta irti Dremelillä. Pari terää meni p*skaksi mutta lopulta niitti antautui.

Kuva

Uuden pistin kiinni M5-pultilla:
Kuva

Venttiilikopparemontista (siitä myöhemmin) oli jäänyt yli kuusiokolokantapultteja, joten pistin sinne semmoisen. Normirautakaupasta löytyvien ristipääpulttien kanta on tuonne vähän liian iso.

Kuva

Jonkin verran oli hampaat hypänneet. Uudessa oli vaijerin pään paikka lepoasennossa rungon kolon kohdalla. Vahnassa se oli ihan yläasenossa. Kun vanhaa sitten ravistelin, sieltä tippui yksi hammas pois. Pitää koettaa se joskus purkaa. Se on kasattu muutamalla torx-ruuvilla ja klipsulla.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Huomenta taas,

Tulipa tiivistettyä myös kuskin puolen huohotinkoppa. Vänkärin puolen tiivistin jo pari vuotta sitten, koska se oli huonommassa kunnossa ja se oli helpompi käyttää irti.

Kuskin puolella on tiellä polttoaineletku, joka pitää irrottaa, että saa venttiilikopan pois. Lisäksi siellä on kaksi huohotinletkua, jotka olivat molemmat kovettuneet koppuroiksi (vänkärin puolella yksi ja se oli vielä vetreä).

Kuva

Kuva

Pistin sitten elämän risaiseksi ja laitoin koko putkiston uusiksi. Eivät onneksi olleen hirveissä hinnoissa. Ovat samoja osia M112:n kanssa, joten ei mitään kasikonelisää.

Kuva

---

Maantievauhdeissa on tuntunut pientä tärinää, jos jalkapohjaa pitää lattiaa vasten (auto ei ala täristä jalan asennosta riippuen vaan sen tuntee, jos jalka on lattiaa vasten :D). Tuohon ei ole vielä löytynyt syyllistä (ja löytyykäänköhän) mutta etupäätä tutkiessa ihmetytti kuskin puolen reaktiotanko. Jos tangosta otti kiinni ja väänteli sitä pituusakselin ympäri, kuului jostain naksahduksia. Muutenkin se tuntui antavan periksi enemmän kuin vänkärin puolen tanko.

Hommasin sitten uuden tangon (TRW) ja päästelin vanhan (Lemförder) pois. Jonkin verran oli sisäpää antanut periksi. Puslan sisäholkki oli vääntynyt linjaltaan pois muutamia asteita. Naksahtelun lähteeksi paljastui tangon pallonivel. Se tuntui jumittavan. Pistin kokeeksi öljyä niveleen mutta ei se siitä paljon kummennut. Uusi siis alle.

Kuva
Kuva

Se mysteeritärähtely ei tuolla poistunut mutta auto tuntuu jotenkin vakaammalta tien kallistelujen ja sivutuulten suhteen. Ratti ei kääntynyt remontissa mihinkään suuntaan ja auto kulkee suoraan, joten en ajatellut suunnata ainakaan heti.

Jappasin jo joskus aiemmin sisäpään puslien materiaaleista. Näyttää ainakin saksalaisten varaosaputkien valikoima kaventuneen kumpuslaan. Lemförderiä sai ennen myös hydraulisella. Lienekö väliä. :nocando:

Yllättävän helposti lähti lähti taas pallonivel irti. Koputtelin silmukkaan enste vähän säätövasaralla mutta eipä auton alla selällään / kyljellään maaten saa voimaa iskuihin. Sitten ulosvedin paikoilleen ja pienen pyörittelyn jälkeen kuuluu napsahdus, joka kertoi nivelen irronneen.

----

Tuulilasista en ole jaksanut tehdä reklamaatiota Suomen tukkurille. Mersufoorumin puheiden pohjalta eivät jaksa paljon vastailla asiakkaille.

ÄLKÄÄ HOMMATKO SIIS SAINT-GOBAININ LASEJA. Anteeksi huuto. :oops:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Kohta kolmeen kuukauteen ei ole näköjään tullut kirjoiteltua. Toisaalta eipä ole ollut paljon aihettakaan. Pari kuukautta sitten hioin ja maalailin vähän "vararangaskotelon" reunoja sievempään kuntoon. Siinäpä ne tärkeimmät.

Tänään sain ispiraatiokohtauksen ja pesin sekä vahasin molemmat vanteet. Samoilla tulilla vaihdoin alle talvigummit. En oisi välttämättä vielä vaihtanut, jos ei oisi huomenna lähtöä Koillismaalle. Palkitsin itseni ahkeruuskebabilla. :D

Onhan se ohjaustuntuma vähän löysempi kesärenkaisiin varrattuna vaikka leveys, profiili ja vannekoko on sama. Myös hellempiä ohjausliikkeitä vaatii, ettei tule hyökkäilyja sinne sun tänne. Kolme baaria pistin ilmaa (225/50 R17). Saman verran on kesäkumeissakin. Silmällä ei oikein erottanut puolentoista talven jälkeen, kummat oli paremmat. Arvoin akselilleen suurin piirtein saman näköiset kumit.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Roisto kirjoitti: Maantievauhdeissa on tuntunut pientä tärinää, jos jalkapohjaa pitää lattiaa vasten (auto ei ala täristä jalan asennosta riippuen vaan sen tuntee, jos jalka on lattiaa vasten :D). Tuohon ei ole vielä löytynyt syyllistä (ja löytyykäänköhän) mutta etupäätä tutkiessa ihmetytti kuskin puolen reaktiotanko. Jos tangosta otti kiinni ja väänteli sitä pituusakselin ympäri, kuului jostain naksahduksia. Muutenkin se tuntui antavan periksi enemmän kuin vänkärin puolen tanko.
Itsellä kanssa pienen'pientä epämääräistä värinää 130-150 korvilla. Jotenkin oikean jalan asennolla olisi vaikutusta. Epäilen kardanin kumilimppuja ja/tai kannatinlaakeri-osastoa. Tarkoitus olisi talvella ottaa mokoma pötkylä lattialle tutkittavaksi, jos vaan sopiva askartelu tila siunaantuu.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Nyt vissiin eturenkaat vähän väpättää. Ei pitäisi olla edellistalvien suolap*skakaan syypää, kun pesin vanteet ennen asennusta. Pitänee käyttää tasapainotuksessa, jahka pahin rengasruuhka hellittää. :nocando:

Tuo oma aiemmin mainittu "tärinä" ei tuntuisi tulevan kardaanista, koska se ei ole jatkuvaa / syklistä vaan vähän tien muotojen mukaan esintyvää. Tosin oikein kuoppaisella tiellä sitä ei hoksi, kun muutenkin auto hytkyy. :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Terve,

Jaa, pukkasi ensimmäisen oikean sähkövian. SRS-valo syttyi ja näyttö käski painumaan pajalle. Pitää varmaan sunnuntaina kaivella testeri esille ja ihmetellä, mikä sitä ahdistaa.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Apukuskin penkin matto? Omassa oli moinen vaiva alkuvuodesta.

Teeppä nopiaan kuvien ja tekstin kanssa se takastefan vaihto. Vähän olis itselläkin aihetta.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Mou kirjoitti:Apukuskin penkin matto? Omassa oli moinen vaiva alkuvuodesta.
Tuo itelläkin kävi mielessä mutta sen Tapio koodasi pois käytöstä ennen kuin pirssin ostin. Pitää kuitenkin tarkistaa koodit, kun sunnuntaina kiire hellittää.
Mou kirjoitti:Teeppä nopiaan kuvien ja tekstin kanssa se takastefan vaihto. Vähän olis itselläkin aihetta.
:D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Ei ollut penkin tunnistinmatto vaan vänkärin penkin sivuturvatyyny (R12/10: vastusarvo liian korkea). Valo tuli päälle, kun penkillä istui kaveri ja käännyin risteyksestä vasemmalle.

Nollasin vian – pitää tutkia tuota rakennetta dokumenteista ja syynätä tarkemmin, jos vika uusiutuu. Liekö noissa ollut mitään liittimien hapettumisia tms?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Useimmiten liittimen puhdistus riittää korjaukseksi.
oulaistenliikenne.fi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

dealer kirjoitti:Useimmiten liittimen puhdistus riittää korjaukseksi.
Hyvä tietää. Meinaatko itse pussin liitintä vain penkin alla olevan hässäkän liitoksia? Eipä tullut katsottua, kun kesällä irrotin kuskin selkänojan takalevyn, notta pääseekö pussin liittimeen käsiksi sitä kautta. Äkkiähän sen kyllä käyttää irti.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Njaah, ainakin parissa Vitossa ja jossain 211:ssa on riittänyt penkin alla olevan liittimen "kontaktispreijaaminen". Sitäpä en tiedä olisiko pussin liitin tarjolla heti takalevyn irrotuksen jälkeen.
oulaistenliikenne.fi
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Pitää katsoa ne liittimet jossain välissä. 5 km oli valo pimeänä ja sitten taas patisti korjaamolle. Kontaktispräytä minulla on mutta noista PRF:n tuotteista tuntuu katoavan ponneaineet säilytyksessä. Pitää tehdä koetuhautus ennen purkuoperatsioonia.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
kumipää
Viestit: 503
Liittynyt: 19.10.2010 22:48
Paikkakunta: Kalajoki

Viesti Kirjoittaja kumipää »

Passais kyllä niihin liittimiin, eräässä w211 riitti penkin liikuttaminen eestaas, niin sai herjan päälle.
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Liittimiä on irroteltu ja elektroniikanpoistoainetta suihkuteltu. Muutama pätkän olen käynyt ajelemassa ja ainakaan vielä ei ole valo syttynyt.

Liittimet ovat tosiaan penkin alla. Parhaiten ne näkee etupuolelta. Liittimet on ryhmitelty jonkinmoiseen muovirunkoon, joka on klipsuilla kiinni penkin rungossa. Homma helpottuu, kun päästää toisen pään klipsun irti (löytyy vänkärin penkissä oven puolelta).

Kuva

X55/4 (12) on SRS-järjestemän pääliitin.
X55/4 (11) on sivuturvatyynyn signaaliliitin.
X55/4 (8 ) on turvavyön lukon tunnistimen liitin.
X55/4 (7) on sivuturvatyynyn maajohdon liliitin.
X55/4 (6) on lastenistuimen / matkustajan tunnistimen liitin (tässä poistettu käytöstä).

Itse pussin liittimeen käsiksi pääsy vaatii selkänojan taustapahvin irrotuksen. Liitin on pussin alapuolella. Liittimessä on lukitusklipsu, joka pitää ensin vetää alas.

Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Hmm. Sähkövikoja alkaa tulla. Eilen herjasi palaneesta etuparkkipolttimosta. Kun kurkistiin, niin pimeänä oli. Seuraavalla startilla hehku kuitenkin syttyi, eikä herjakaan uusiutunut. :nocando:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Roisto kirjoitti:Hmm. Sähkövikoja alkaa tulla. Eilen herjasi palaneesta etuparkkipolttimosta. Kun kurkistiin, niin pimeänä oli. Seuraavalla startilla hehku kuitenkin syttyi, eikä herjakaan uusiutunut. :nocando:

t.
Risto
Voi olla polttimossakin vikaa. Tai hepettunut koskeus polttimon kannassa. SAMmihan ei anna polttimon syttyä kesken ajon vaan vaatii uudelleen käynnistyksen tai sytytyksen. Huomasin tämän joskus kun vaihdoin rek.kilven polttimoita ns. lennossa sammuttamatta autoa ja valoja.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Joo. Pitää räplätä jonain iltana. On mulla varuilta polttimo oottamassa.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Termos,

Nyt on taas käyty suorittamassa jokavuotinen katsastusrituaali. Mitään vikaa ei katsuri löytänyt. Seuraavan kerran viimeistään tammikuussa 2018. Ilmeisesti pieni moottorin takastefan / perän hikoilukaan ei tarttunut silmään.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Hyvää joulun jälkeistä aikaa... Pikkuisen tuli toissapäivänä alijäähtynyttä vettä taivaalta. Onneksi pissapojan säiliö on lämmitetty.

Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Meinasitko takastefaa vielä tälle talvelle vai onko kesän askareita?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Mou kirjoitti:Meinasitko takastefaa vielä tälle talvelle vai onko kesän askareita?
En oo pitänyt kiirettä, kun ei katsurinkaan silmiin tarttunut, eikä tule läikkää lattialle (toisin kuin edellisessä M104:ssa). Katellaan, jos saapi inspiraatiota ja mahollisesti semmosta paikkaa, jossa saisi tuon laatikon temuamatta irti.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Iltaa,

Olen tässä ihmetellyt, miksi oikean puolen valokuvio on erilainen kuin vasen. Tämmöistä eroa ei ollut uutena (vasen 2,5 v vanha Hella/M-B, oikea kaksi vuotta vanha Depo).

Kävin ropaamassa tänään noita umpioita, josko se selviäisi mutta ei. Depossa kyllä vähän heilui se valuosa, mihin polttimo ja sytytin tulee kiinni, mutta ei se heiluminen tuota selitä. Kokeilin heilutella polttimoa (eristävällä muoviesineellä) mutta lähinnä pientä värinää näkyi.

Jokin on vissiin päässyt irti tärinässä tms. Liekö linssi irtoamassa vai mitä. :nocando: Jos haluaa hyvää ja halpaa, pitää ostaa kaksi.

Tuossa Depossa on joku haloilmiö valokuvion yläpuolella. Lisäksi alapuolelta puuttuu valoa.

Kuva

Vasen:

Kuva

Oikea:

Kuva

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Ymmärsinkö oikein että uutena tarkoitit kun molemmat umpiot oli orkkis Helloja? Eli Depon kuvio on aina ollut tuommonen? Depohan ei tee umpioita erikseen Eurooppaan ja Jenkkeihin vaan samoja umpioita myydään ympäri mailman. Tuo kuvio näyttää juuri sellaiselta "table-top" mitä ameriikoissa vaaditaan. Eurovaloissahan on aina tuo korkeale nouseva siippa.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Tai siis silloin pari vuotta sitten, kun Depon asensin ei sekään muistaakseni ollut ihan tuon näköinen. Jos nuo kuviot säätää samalle korkeudelle, niin Depo tekee auton eteen kirkkaan läiskän.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mou
Viestit: 1630
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Tilaa Retrofit Labilta uudet projektorit. Oon vähän harkinnut jos noi Hellan projektorit vaihtaisi Boschin AL kopioihin, koska niissä on kapeampi mutta pidempi kantama.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

OK. Pitää miettiä ja katsella, löytyisikö projektoria, joka oisi suurinpiirtein samanlaisella kuviolla kuin tuo vasen. Jos hommaan rupean, niin varmaan kasaan sen vanhaan Hellaan, jonka tilalle tuon Depon laitoin. Laadukkaampi runko...

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Mulla on varmaankin tallilla ne isommat linssit ja jotkut pareet polttimot :roll:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Moro,

Taas syttyi SRS-valo, kun säädin vänkärin penkkiä. Pitää vissiin toistamiseen renkuttaa liittimet läpi. :x

Hyvejä sähköjä. No, onpahan valmiiksi tiedossa, mikä liitin on mikin.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”