zipin virityksiä, uutta aihioo.

Vastaa Viestiin
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kuva
Kuva

Kuva

Kuva
Eli nostajia vaihdeltiin paitsi että "uudet" oli väärät, et se siitä mihinkähän nuo pienemmät on tarkotettu?
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Olisko moniventtiilistä peräisin..? :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kapeesta ne piti olla. Saattaa olla sekottunut ihan hyvin kun tuntu olevan tallissa järjestys yllä kun nuo hain. :lol:
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pitäs katsastaa tämäki kesäkuun loppuun mennessä. Perä kolisi, murikka oli päässy löystymään. :lol:
Kuva
Vikoja on toistaiseksi löytynyt vasta 2 reikää ja vaihteiston taka kannatin.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

200dee pääsee taas veto hommiin, kun reissu käy kuopioon. Yllättävän kivuttomasti tulee kärry perässä. Kuva
Neliön peltiäki kävin ostamassa. Pitäis sovitella paikalleen ennen torstaita, silloin on viimeinen päivä katsastaa.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

En löytäny kun tämmösen.

Kuva
ja taka-akselin etu kannakkeesta pikku reiän.
Hitsuuttelutunnelmaa. Kuva
Hyvä kelihän tuo oli hitsailla.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tuomio tuli. Ei paha.
Kuva
Madallussarjaa ei kuitenkaan ilmeisesti tarvitse katsastaa näin vanhassa?
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Aina pitää tehdä muutoskatsastus kun laitetaan madallussarja... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kuva
Paitsi ennen vuotta-93 madalletut autot jotka on otettu käyttöön ennen 1.1.1993. :contract: :klapi:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Tuommosesta oo enne kuullutkaa O.o Iha hyvä tietää tälläne tulevaisuudessaki :D
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Ja leimattu! 8) Ilman muutiskatsastusta. Tuulilasista huomautus yheksäntenä vuonna peräkkäin. :lol: Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kuva
Palapelin hahmotusta. :whistle:
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Töiden jälkeen tiggailin kasaan. En kyllä tiiä voiko tuo ylipäätään toimia. :roll:
Kuva
Kuva
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Tähänkin olis jo einiinkaunis painekotelo hitsattuna.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kuva
Irto öljypohjan lasikuula puhalsin. Pitää tehdä öljynpaluu tuohon.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Simpukkaa kiristelin, ja vaihdoin nelosen kumit eteen. Nyt on enemmän tilaa kaaressa eikä raavi kiinni. Öljypohjaan hitsasin vahvike lapun johon tulee öölin palautukselle nippa.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

525:sen pemarin turbo. Joku garretti.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Vähä sovittelin, pikkusen piti pakosarjaa muokata että mahtu ahti ja taunpaippi paikalleen. Harjotus jatkuu.

Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Uuden, vähän siistimmän painekotelon turasin.
Kuva

Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Välijäähdytinki tuli hommattua. T5 volovosta, suunnilleen saman kokonen kun syyläri. :lol:
Muovipäädyillä mutta kai se välttää.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Onkohan merkitystä kummasta päästä turbolle laittaa öljynpaineen ja kummasta paluun? Tuo on juuri väärinpäin eli paine puolen banjoliitin on alla ja paluunippa turbon yläpuolella.
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
aniemiko
Viestit: 373
Liittynyt: 07.1.2011 18:47
Paikkakunta: pornainen

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Ei voi laittaa väärinpäin.! Käännä se ahtimen runko vain oikein päin. pitäis onnistua.
C124 24v DT -89
S210 24v TDT -99
C123 230 -85
C124 ? -92
Mesen Coupeklubi
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Voi olla tiukassa mut yritetään.

E: lähti se kun jaksoi lämmitellä.
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Välijäähytin tungettu keulalle. Ei turhanpaljo jääny tilaa.
Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Öljypohja kötöstelty paikalleen. Ihan mukava homma kun on kunnon vehkeet millä nostaa konetta. Ja lyhyt moottori. :wink: Kuva

Vanha pois

Ja "uusi" tilalle.

Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Väriä pintaan halpaan hintaan. 8) Taun paipille laippa ja paine kellolle uusi kannake että mahtuu tanko paikalleen.

Kuva

Kuva

Kuva
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Jaa 200d turbo, hianoo. Muista laittaa ahtopainemittari :)
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kone kirjoitti:Jaa 200d turbo, hianoo. Muista laittaa ahtopainemittari :)
jos alipaine mittarin? :oops:
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Oikeasti vai...? Kai sellainenkin käy jos asteikko riittää tai sen saa jotenkin siihen junailtua. Tarvikeahtomittari netistä ei varmaankaan montaa euroa maksa...
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Kone kirjoitti:Oikeasti vai...? Kai sellainenkin käy jos asteikko riittää tai sen saa jotenkin siihen junailtua. Tarvikeahtomittari netistä ei varmaankaan montaa euroa maksa...
Leikkilähän minä, on siihen tulossa ihan aito ahto mittari, teollisuusmallin mekaaninen. :D
250D -92
190D 2.2turbo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”