Entinen Lintta vm.-69, parin pr. vuoden jälkeen MB 280 CE
Entinen Lintta vm.-69, parin pr. vuoden jälkeen MB 280 CE
Uskaltauduin Dealerin kannustuksen jälkeen skriivaamaan tänne arvoisaan Oldtimers -foorumiin...
JOHDATUSTA TULEVAAN
Nuorena miehenä (-70 luvun alkupuolella) taxirenkituuraajana sain ajella monenlaista pirssiä ja silloin ainakin Mersu eri malleineen oli jäänyt lähtemättömästi mieleen! No, ei niitä Mesen mallineita ollut kuin pari tyyppiä, -60 luvun lopun 200:sia ja uudempia 220D pystäreitä.
Vanhemmat olivat kovia kulkemaan maanteillä ja helppoja ajettavia. Juttu kulki myös tolppakeskusteluissa, kun isännät vaihtoivat pystäriin niin eipä enää vanhat ajotaidot riittäneetkään talvella, vaan mentiin perä edellä ojaan!
Sen verran minusta tuli mesefani, että ensimmäisen 190D -61 hankin -80. Pystäriin 220D vaihto pari vuotta myöhemmin (vm. -73).
Sitten vierähtikin jo vuosikymmeniä, kunnes eräs kaveri tarjosi tätä kakskasikymppistä kyllästyneenä sen oikkuiluihin. Hyvä ja ruosteeton oli kuulema ja katon alla säilytetty 17 vuotta. Sitä kattoa oli vähän jälellä pressutallin riekaleissa, seiniä ei näkynyt!
[/img]
Muutama vuosi sitten tein nautinnoistani ja kärsimyksistäni tämän projektin tiimoilta muutaman kirjoituksen nettiin blogeina, tässä osoitteita;
http://www.gandalfi.com/2011/02/rautaa-ja-romua.html
http://www.gandalfi.com/2011/02/romurauta.html
http://www.gandalfi.com/2011/02/tunnelm ... -benz.html
http://www.gandalfi.com/2011/03/mercede ... atkuu.html
Kerään tänne projektikuvia jos ketään kiinnostaa?
____________________________________
Toyota Corolla 2L D4D=kauppakassi
w114 MB 280 CE -69=kesäpeli
w115 MB 220D -73=EXä
w111 MB 190D -61=EXä
JOHDATUSTA TULEVAAN
Nuorena miehenä (-70 luvun alkupuolella) taxirenkituuraajana sain ajella monenlaista pirssiä ja silloin ainakin Mersu eri malleineen oli jäänyt lähtemättömästi mieleen! No, ei niitä Mesen mallineita ollut kuin pari tyyppiä, -60 luvun lopun 200:sia ja uudempia 220D pystäreitä.
Vanhemmat olivat kovia kulkemaan maanteillä ja helppoja ajettavia. Juttu kulki myös tolppakeskusteluissa, kun isännät vaihtoivat pystäriin niin eipä enää vanhat ajotaidot riittäneetkään talvella, vaan mentiin perä edellä ojaan!
Sen verran minusta tuli mesefani, että ensimmäisen 190D -61 hankin -80. Pystäriin 220D vaihto pari vuotta myöhemmin (vm. -73).
Sitten vierähtikin jo vuosikymmeniä, kunnes eräs kaveri tarjosi tätä kakskasikymppistä kyllästyneenä sen oikkuiluihin. Hyvä ja ruosteeton oli kuulema ja katon alla säilytetty 17 vuotta. Sitä kattoa oli vähän jälellä pressutallin riekaleissa, seiniä ei näkynyt!
[/img]
Muutama vuosi sitten tein nautinnoistani ja kärsimyksistäni tämän projektin tiimoilta muutaman kirjoituksen nettiin blogeina, tässä osoitteita;
http://www.gandalfi.com/2011/02/rautaa-ja-romua.html
http://www.gandalfi.com/2011/02/romurauta.html
http://www.gandalfi.com/2011/02/tunnelm ... -benz.html
http://www.gandalfi.com/2011/03/mercede ... atkuu.html
Kerään tänne projektikuvia jos ketään kiinnostaa?
____________________________________
Toyota Corolla 2L D4D=kauppakassi
w114 MB 280 CE -69=kesäpeli
w115 MB 220D -73=EXä
w111 MB 190D -61=EXä
Viimeksi muokannut LEJOHE, 30.3.2014 22:42. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Olenko hätäinen, miksi ei näy?
Ei kait sensuuri vielä iskenyt?
Nojoo, hätäinen olin ja apu oli täällä lähellä! Siitä kiitos, että nyt tuo edellinen näkyy...
Ei kait sensuuri vielä iskenyt?
Nojoo, hätäinen olin ja apu oli täällä lähellä! Siitä kiitos, että nyt tuo edellinen näkyy...
Viimeksi muokannut LEJOHE, 29.3.2014 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Entinen Lintta, parin rakenteluvuoden jälkeen MB 280 CE
Omituista, kun klikkasi lainaa- nappulaa, niin tuli näkyviinLEJOHE kirjoitti:Uskaltauduin Dealerin kannustuksen jälkeen skriivaamaan tänne arvoisaan Oldtimers -foorumiin...
JOHDATUSTA TULEVAAN
Nuorena miehenä (-70 luvun alkupuolella) taxirenkituuraajana sain ajella monenlaista pirssiä ja silloin ainakin Mersu eri malleineen oli jäänyt lähtemättömästi mieleen! No, ei niitä Mesen mallineita ollut pari tyyppiä, -60 luvun lopun 200:sia ja uudempia 220D pystäreitä.
Vanhemmat olivat kovia kulkemaan maanteillä ja helppoja ajettavia. Juttu kulki myös tolppakeskusteluissa, kun isännät vaihtoivat pystäriin niin eipä enää vanhat ajotaidot riittäneetkään talvella, vaan mentiin perä edellä ojaan!
Sen verran minusta tuli mesefani, että ensimmäisen 190D -61 hankin -80. Pystäriin 220D vaihto pari vuotta myöhemmin (vm. -73).
Sitten vierähtikin jo vuosikymmeniä, kunnes eräs kaveri tarjosi tätä kakskasikymppistä kyllästyneenä sen oikkuiluihin. Hyvä ja ruosteeton oli kuulema ja katon alla säilytetty 17 vuotta. Sitä kattoa oli vähän jälellä pressutallin riekaleissa, seiniä ei näkynyt!
[/img]
Muutama vuosi sitten tein nautinnoistani ja kärsimyksistäni tämän projektin tiimoilta muutaman kirjoituksen nettiin blogeina, tässä osoitteita;
http://www.gandalfi.com/2011/02/rautaa-ja-romua.html
http://www.gandalfi.com/2011/02/romurauta.html
http://www.gandalfi.com/2011/02/tunnelm ... -benz.html
Tais tulla orgasmi ennen aikojaan, kun väärää painiketta näpräsin...
Mutta ei siitä enään paljon puuttunukkaan...Palaillaan myöhemmin enempien porojektikuvitusten kera...
____________________________________
Toyota Corolla 2L D4D=kauppakassi
w114 MB 280 CE -69=kesäpeli
w115 MB 220D -73=EXä
w111 MB 190D -61=EXä
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
postasin tuon äskeisen viestin lainaamalla ensimmäistä. Kun painoi ensimmäisessä viestissä lainaa- nappulaa, viesti tuli näkymään kirjoituskenttään normaalisti. Kun sitten lähetin viestin, foorumilla ei näkynyt mitään. Ei lainattua viestiä, eikä omaa kommenttia sen jälkeen...
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Janis Joplin oli pystäriaikakauden suuria tähtiä ja "kukkaislapsi" eli aito hippi!Meissenkeri kirjoitti:Kävin kuuntelemassa Janis Joplinin mersulaulun. Tietokone ei ollut hidas. Pystärikoupe on varmasti hieno, eli kiinnostaa projekti.
Tämän kuulin ensimmäisen kerran vasta 2011!
Kerään kuvia projektin vaiheilta tänne kunhan kerkeän!
______________________________
Toyota Corolla 2L D4D=kauppakassi
w114 MB 280 CE -69=kesäpeli
w115 MB 220D -73=EXä
w111 MB 190D -61=EXä
Dielerin avustuksella niitä kuvia tuli tuonne Fooromilaisten autot otsakkeen alle. Kuvat ovat hieman epäjärjestyksessä, kun olin laittanut ne tiedostoon kahdessa rivissä.Kerään kuvia projektin vaiheilta tänne kunhan kerkeän!
Mutta, nyt selviää ainakin yksityiskohdat paremmin projektin vaiheista. [/quote]
Suora linkki sivulle: http://mese.fi/index.php?menu=1&artikkeli=0
______________________________
Audi A6 Avant 2,0 TDI -07=kauppakassi
w114 MB 280 CE -69=kesäpeli
w115 MB 220D -73=EXä
w111 MB 190D -61=EXä
Audi A6 Avant 2,0 TDI -07=kauppakassi
w114 MB 280 CE -69=kesäpeli
w115 MB 220D -73=EXä
w111 MB 190D -61=EXä