Suksin S210 E270CDI Aut. Elegance eli CTI :)
Suksin S210 E270CDI Aut. Elegance eli CTI :)
Edellisestä Väykystä jäi niin hyvä mieli että Eemelin sijaisautoksi piti hommata yhtä sylinteriä isommalla myllyllä oleva väykky, CTI. Ensimmäisenä sijaisautona oli paalauksen alta pelastettu Ceemeli joka meni Sergeylle työautoksi kun ajettiin vaihtareilla tovi ja hän niin kovin ihastui siihen. Minä tarvitsin koukullista autoa ja ajelin Sergeyn 290 väykyllä tovin mutta CDI väykky kummitteli takaraivossa koko ajan.
No mehän lähettiin Tapsan kanssa kohti Rolloa toiveikkain mielin. Ei tarvinnut pettyä. Rollosta ajelin kotio CTI:llä ja tutun näköistä oli mittaristossa vaikka keskinopeus oli tällä kertaa varsin maltillinen.
Tuommonen tarttui lapaseen. En oo eläissäni nähnyt niin ehjiä ovia väykyssä mitä tuossa on
Pimeässä räpsäisty ensikuva ja alla listaa autoon piilotetusta sälästä
No mehän lähettiin Tapsan kanssa kohti Rolloa toiveikkain mielin. Ei tarvinnut pettyä. Rollosta ajelin kotio CTI:llä ja tutun näköistä oli mittaristossa vaikka keskinopeus oli tällä kertaa varsin maltillinen.
Tuommonen tarttui lapaseen. En oo eläissäni nähnyt niin ehjiä ovia väykyssä mitä tuossa on
Pimeässä räpsäisty ensikuva ja alla listaa autoon piilotetusta sälästä
KiitosKiitosdealer kirjoitti:Jaa se jo lunta satelee siellä pohjoisessa
Onnea hankinnalle.
Kulutuksia ei tarvitse miettiä vaikka on yksi sylinteri peruskonetta enemmän, vähällä ne menee...vielä puuttuu yksi reikä, sitten olisi Moottori
Ei ihan pokkarikennossa potkua riittänyt pimeässä niin raekuuroahan se pukkaa
Niin, tuohan on semmonen nuukapihin kompromissikone. Saa kulkemaan ihan mukavasti mutta silti nelosen lukemilla. Minun mielestä optimimoottori 210/211 kokoiseen/painoiseen lossiin. Kutonen ois tietenkin... kutonen
Eka tankillista piti sahata 9 päivää Tuhatta kilsaa en viittinyt ajaa kun opiskelijavalo hälyytti tankille mutta kyllä tuolla tonnin vetää komiasti. Sitäkään en osaa sanoa, onko rikkinäisellä termostaatilla tähän vuoden aikaan kuinka kulutusta nostava vaikutus. Lämmön on siellä 60-70 asteen kieppeillä.
Pari sataa kilsaa matkaa ja loput kaupungissa ja taajamissa pörräämistä. Olin vakuuttunut OM612:n sopivuudesta E-mallille. Suorituskyky ei päätähuimaava mutta riittävä ja kulutus samaa luokkaa OM611:n kanssa. ROCK
Pari sataa kilsaa matkaa ja loput kaupungissa ja taajamissa pörräämistä. Olin vakuuttunut OM612:n sopivuudesta E-mallille. Suorituskyky ei päätähuimaava mutta riittävä ja kulutus samaa luokkaa OM611:n kanssa. ROCK
2006 vuoden mutta tuommosella meikäläiselle passelilla isommalla peräloosterilla.Roisto kirjoitti:2006-vuoden sedani?
EDIT: Miten se radio? Perstaina voisi joutaa...
Perjantaina ois 16:00 - 21:30 "Oulunsalo tutuksi" eli ensin salibandy ja sitten lätkä. Toisaalta meillä on la-aamulla ennen sianpieremää lähtö Tornioon turnaukseen ja siellä on 3-5 ottelua niin voishan sitä skipata perjantailta ainakin lätkän ja tutkia vaikka ratio-hommia
Käsinojan takana on irrotettava paneeli josta voi tällätä pitempää tavaraa kabiinin puolelle eli suksiluukku luulen ma. En oo käynyt autoa tarkemmin tonkimassa mutta näin muistelen että se farkussa oisRoisto kirjoitti:Hmm... Onko tuo 287 sitten suksiluukku? Mullakin on sama koodi ja mulla se tarkoittaa kaadettavia selkänojia, koska suksiluukkua ei ole. Ei kai farkkuun erikseen kaatuvia selkänojia sentään tarvitse rastia?
Lähteekö se pala irti? Enpä ole edes yrittänyt.XUX63 kirjoitti:Käsinojan takana on irrotettava paneeli josta voi tällätä pitempää tavaraa kabiinin puolelle eli suksiluukku luulen ma. En oo käynyt autoa tarkemmin tonkimassa mutta näin muistelen että se farkussa ois
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Tuo han näyttää vievän saman verran kun paremmat 300TDTeetXUX63 kirjoitti:Todellisuudessa noin 8,7885154061624649859943977591036L/100km
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Laita se Renun letkutermari niin menee alta puoleen tuntiin ilmauksineen.
http://www.motonet.fi/fi/tuote/306017/T ... -LXRenuB14
http://www.motonet.fi/fi/tuote/306017/T ... -LXRenuB14
® Mesen linttaklubi
Muutamia älykoneen näyttämiä kulutuslukemia. Matka-ajoa ja surkeita ohituksia aivan liian paljon ts. kaasua joutui käyttämään jopa melkein pohjassa
Aamuisia mutkateitä kieli keskellä suuta:
Treen ympäristössä kehäteiden ajelua:
En muista mitä ajelua tää mutta jotain kuitenkin samalle päivää kuin tuo edellinen
Enkä muista tätäkään... mutta edelleen samaa päivää eletään.
Aamuisia mutkateitä kieli keskellä suuta:
Treen ympäristössä kehäteiden ajelua:
En muista mitä ajelua tää mutta jotain kuitenkin samalle päivää kuin tuo edellinen
Enkä muista tätäkään... mutta edelleen samaa päivää eletään.