Skiben ML W164 pikkukauppakassi
Skiben ML W164 pikkukauppakassi
Eli kottero sai mennä kun se ajottain vaati kahta kuskia.. toinen ohjaa ja toinen työntää. Jokaisessa hangessa kiinni.
Vaatimuksena oli neliveto ja emäntä halusi maavaraa joten tuollainen ML tuli laitettua. Oishan se E-malli airmaticilla mutta eipä innostanut.
WDC1641201A143771
Hieman uudempi korinen on tämä W164 vuodelta 2006, mittarissa yli 200tkm.
Dieselisoppa maistuu 280cdi.. ei kyllä liikahda minnekkään! piristetty 200cdi:n tuntuu raketilta. Millainenhan sitten lie kun tuota herättelee kajjaaniin
Toisella forumilla on hyvin juttua tuon V6:n piristämisestä. Onkohan tässä sama cooleri ja putken alku kuin 211?
Ensinäkemykseltä tämä V6 vaikuttaa tosi mukavalta. Käyntiääni on miellyttävä ja hiljainen. Ahdasta näyttää olevan joka välissä.
Moniurahihnan kanssa tuli jo ähistyä ja kulmarullatkin meni tilaukseen kun ei hyllystä löytynyt.
Nokkaketjulle tuli jo varattua vaihtoaika kun kiristin on melkein lopussa.
Voi olla että sitä punaista öljytiivistettäkin saisi vaihtaa sinne lauhduttimeen, kivahomma.. youtubessa taisi olla jopa video siitä.
Ilmansuodattimia en ole jaksanut alkaa kurkkaamaan kun näyttäisi siltä ettei minun tallista noin ahtaaseen väliin menevää torxia ole. Vai olisiko ideoita?
Tämä 7GEE toimii mielestäni tosi hienosti, vaihtoja ei huomaa eikä töksäyttelyjä ole näkynyt.. ainakaan vielä.
Vähän jojo. Ei turhaan lätki isoja vaihteita. Öljyjäkin on vaihdettu huoltokirjan mukaan.
Nii ja eihän tässä ole vaihdekeppiä, jenkkien viiksi.. opettelua on ollut.
"suomiauto" eli varusteiden kanssa on tietenkin pihistelty, ainut lisä on tuo variosteering vai mikälie oli.
Nastat oli vielä alkuperäiset DOT-luku vuodelta -06. Kesä ajeltu kitkoilla, ne oli sentään vuoden vanhat continentalit.
Minkähänlaisia painetta näissä kumeissa pidetään kun mennään tuolla 235/65-17 koolla?
Eipä tuolta voimansiirrosta mitään ylimääräisiä kuulu. Sinne voisi tieten öljyjä vaihtaa jossain vaiheessa.
Näppärästi kulkee kun pikainen reissu käytiin maastossa. Aika jyrkkää ylämäkeä kipusi mukisematta ylös. Ruuhkassa helppo oikoa katukivien yli ja isommista lumikinoksista ei ole haittaa.
Eihän tässä mitään järkeä ole.
Kallis ostaa, pitää, huoltaa ja tankata (ei muuten 120e riittänyt täyteen tankkiin) mutta kiva tuolla on ajella
Ihme pönttö oli tuossa turbon ja coolerin välissä. Kaippa se öljyä keräilee.
Kulutuskin tuntuisi olevan kohdillaan
pelti mahtuu just ja just aukeamaan
Yksi kumeista tuli.. loput on jossain turun terminaalissa. Olisikohan kenelläkään tarvista nuille vanhoilla nastoilla?
Vaatimuksena oli neliveto ja emäntä halusi maavaraa joten tuollainen ML tuli laitettua. Oishan se E-malli airmaticilla mutta eipä innostanut.
WDC1641201A143771
Hieman uudempi korinen on tämä W164 vuodelta 2006, mittarissa yli 200tkm.
Dieselisoppa maistuu 280cdi.. ei kyllä liikahda minnekkään! piristetty 200cdi:n tuntuu raketilta. Millainenhan sitten lie kun tuota herättelee kajjaaniin
Toisella forumilla on hyvin juttua tuon V6:n piristämisestä. Onkohan tässä sama cooleri ja putken alku kuin 211?
Ensinäkemykseltä tämä V6 vaikuttaa tosi mukavalta. Käyntiääni on miellyttävä ja hiljainen. Ahdasta näyttää olevan joka välissä.
Moniurahihnan kanssa tuli jo ähistyä ja kulmarullatkin meni tilaukseen kun ei hyllystä löytynyt.
Nokkaketjulle tuli jo varattua vaihtoaika kun kiristin on melkein lopussa.
Voi olla että sitä punaista öljytiivistettäkin saisi vaihtaa sinne lauhduttimeen, kivahomma.. youtubessa taisi olla jopa video siitä.
Ilmansuodattimia en ole jaksanut alkaa kurkkaamaan kun näyttäisi siltä ettei minun tallista noin ahtaaseen väliin menevää torxia ole. Vai olisiko ideoita?
Tämä 7GEE toimii mielestäni tosi hienosti, vaihtoja ei huomaa eikä töksäyttelyjä ole näkynyt.. ainakaan vielä.
Vähän jojo. Ei turhaan lätki isoja vaihteita. Öljyjäkin on vaihdettu huoltokirjan mukaan.
Nii ja eihän tässä ole vaihdekeppiä, jenkkien viiksi.. opettelua on ollut.
"suomiauto" eli varusteiden kanssa on tietenkin pihistelty, ainut lisä on tuo variosteering vai mikälie oli.
Nastat oli vielä alkuperäiset DOT-luku vuodelta -06. Kesä ajeltu kitkoilla, ne oli sentään vuoden vanhat continentalit.
Minkähänlaisia painetta näissä kumeissa pidetään kun mennään tuolla 235/65-17 koolla?
Eipä tuolta voimansiirrosta mitään ylimääräisiä kuulu. Sinne voisi tieten öljyjä vaihtaa jossain vaiheessa.
Näppärästi kulkee kun pikainen reissu käytiin maastossa. Aika jyrkkää ylämäkeä kipusi mukisematta ylös. Ruuhkassa helppo oikoa katukivien yli ja isommista lumikinoksista ei ole haittaa.
Eihän tässä mitään järkeä ole.
Kallis ostaa, pitää, huoltaa ja tankata (ei muuten 120e riittänyt täyteen tankkiin) mutta kiva tuolla on ajella
Ihme pönttö oli tuossa turbon ja coolerin välissä. Kaippa se öljyä keräilee.
Kulutuskin tuntuisi olevan kohdillaan
pelti mahtuu just ja just aukeamaan
Yksi kumeista tuli.. loput on jossain turun terminaalissa. Olisikohan kenelläkään tarvista nuille vanhoilla nastoilla?
Viimeksi muokannut skibe, 12.1.2016 19:55. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Onnea hankinnasta.
Nuo on kyllä mahtavia laitteita w163 koppaseen verrattuna. Airmatic malleja täälläkin kytätty kohta vuoden päivät vaan vielä ei ole päässyt hankkimaan.
Kulutushan noissa on aika kova seka-ajossa johonki ceehen verrattuna vaan eipä tuommosta uutena yli satatonnia maksavaa auto ostetakaan säästömielessä
Nuo on kyllä mahtavia laitteita w163 koppaseen verrattuna. Airmatic malleja täälläkin kytätty kohta vuoden päivät vaan vielä ei ole päässyt hankkimaan.
Kulutushan noissa on aika kova seka-ajossa johonki ceehen verrattuna vaan eipä tuommosta uutena yli satatonnia maksavaa auto ostetakaan säästömielessä
Onnea uudelle autolle.
Ja onnea myös siihen että ohjelmointi onnistuu,joskus oli juttua että aina ei oikein 280:iin "tartu" uutta dataa.
Taka-sam kannattaa tarkastaa onko kuiva,kosteudelle alttiissa paikassa oikeassa takakulmassa.
Eipä tässä muuta,lunta odotellessa
Ja onnea myös siihen että ohjelmointi onnistuu,joskus oli juttua että aina ei oikein 280:iin "tartu" uutta dataa.
Taka-sam kannattaa tarkastaa onko kuiva,kosteudelle alttiissa paikassa oikeassa takakulmassa.
Eipä tässä muuta,lunta odotellessa
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Kyllä se BDM:lä ruukaa tarttua.kilander kirjoitti:Onnea uudelle autolle.
Ja onnea myös siihen että ohjelmointi onnistuu,joskus oli juttua että aina ei oikein 280:iin "tartu" uutta dataa.
Taka-sam kannattaa tarkastaa onko kuiva,kosteudelle alttiissa paikassa oikeassa takakulmassa.
Eipä tässä muuta,lunta odotellessa
No Merc at the moment
280cdi ML tottelee kaapelia täydellisesti kuin myös E malikin jos on nelivetopp d kirjoitti:Kyllä se BDM:lä ruukaa tarttua.kilander kirjoitti:Onnea uudelle autolle.
Ja onnea myös siihen että ohjelmointi onnistuu,joskus oli juttua että aina ei oikein 280:iin "tartu" uutta dataa.
Taka-sam kannattaa tarkastaa onko kuiva,kosteudelle alttiissa paikassa oikeassa takakulmassa.
Eipä tässä muuta,lunta odotellessa
.
Jaahas, vai tämmöinen tapaus nyt.
Kyllä sulla se entinen vähän liian hyvä oli vaihtoa ajatellen ...
Pakoputken lähtö avarampi, kun Eemelissä.
Coolerikin pikkuvirityksiin vakiona ok.
Pakosarjan y-haaran sovitus (myös ahtimeen) pitää tarkastaa ja pirrata kuntoon.
Ihan pelkällä ahtimen pikkumuutoksella ja ohjelmoinnilla pystyy sitten auton särkemispuuhat aloittaa - eikö oo helppoo ...
Nimimerkillä: "Alussa minulla oli ehjä auto ja vähän rahaakin ..."
Maasturissa on parempi cooleri vakiona ja avarampi pakoputki, joten oikein tuntuvan lisän saa ihan ahtimen muutoksella ja pakosarjan tarkastuksella.
Tuossa 280cdi mallissahan, jos se on Suomi-auto, niin todennäköisesti ei hiukkaspönttöä olekkaan. Niin että ihan laatikon ehdoilla mennään.
Jaahas, vai tämmöinen tapaus nyt.
Kyllä sulla se entinen vähän liian hyvä oli vaihtoa ajatellen ...
Pakoputken lähtö avarampi, kun Eemelissä.
Coolerikin pikkuvirityksiin vakiona ok.
Pakosarjan y-haaran sovitus (myös ahtimeen) pitää tarkastaa ja pirrata kuntoon.
Ihan pelkällä ahtimen pikkumuutoksella ja ohjelmoinnilla pystyy sitten auton särkemispuuhat aloittaa - eikö oo helppoo ...
Nimimerkillä: "Alussa minulla oli ehjä auto ja vähän rahaakin ..."
Maasturissa on parempi cooleri vakiona ja avarampi pakoputki, joten oikein tuntuvan lisän saa ihan ahtimen muutoksella ja pakosarjan tarkastuksella.
Tuossa 280cdi mallissahan, jos se on Suomi-auto, niin todennäköisesti ei hiukkaspönttöä olekkaan. Niin että ihan laatikon ehdoilla mennään.
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
kyllä se alkoi tuntumaan että se sai lähteätuikku kirjoitti:.
Jaahas, vai tämmöinen tapaus nyt.
Kyllä sulla se entinen vähän liian hyvä oli vaihtoa ajatellen ...
juu suomessa on ajeltu tämätuikku kirjoitti:Maasturissa on parempi cooleri vakiona ja avarampi pakoputki, joten oikein tuntuvan lisän saa ihan ahtimen muutoksella ja pakosarjan tarkastuksella.
Tuossa 280cdi mallissahan, jos se on Suomi-auto, niin todennäköisesti ei hiukkaspönttöä olekkaan. Niin että ihan laatikon ehdoilla mennään.
katsotaan nyt ensin tämä talvi mitä löytyy
kesäksi sitten pollet laitumelle ihan pelkällä ohjelmoinnilla aluksi
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Nyt on sitte jakoketjukin uusittu eli siitä ei tarvitse huolehtia ainakaan vähään aikaan.
Itse en viitsinyt kun on niitä viisaampia tuohon hommaan.
Kotimatkalla oli pitkästi sitä kahdeksan kympin aluetta niin piti ottaa niin sanotusti ilo irti.
Mittarin mukaan vauhtia oli 87.. mitä lie oikeasti
Itse en viitsinyt kun on niitä viisaampia tuohon hommaan.
Kotimatkalla oli pitkästi sitä kahdeksan kympin aluetta niin piti ottaa niin sanotusti ilo irti.
Mittarin mukaan vauhtia oli 87.. mitä lie oikeasti
No tässäpä kokonainen kuvaVon kempf kirjoitti:Ajatella jos vaikka puoli autoa edes näkisi . Smile
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ensimmäinen mitattu tankillinen 9.7litraa sadalle
voipi olla että nämä pakkaset nostaa kulutusta
miten sitten lie pääsisikö sitä matalempiin lukemiin kun hieman tehoja nostaisi, edellisissä kotteroissa kulutus pysyi samassa
eipä mölli paljoa suttaile kun on tuota painoa, aika reilusti pitää kaasua polkea että saa auton irti tiestä.
eipä nyt paljoa ole kerennyt suttailemaan kun uudet nastat, jotain sisäänajoa näilläkin pitää harrastaa
ilmeisesti näissä on 50:50 tuo veto suhde edessä ja takana.. muistaakseni jostakin jenkkifoorumilta luin.
ohjekirja ei tietenkään kerro mitään kiinnostavia aiheita.. ainoastaan kertoo vilkkuvasta valosta kojetaulussa, ja ei saa lämmittää tyhjäkäynnillä autoa?
hehkutus ongelmia ei näyttäisi olevan..
olihan se eilen -22pakkasta ja muutama tunti pihalla ilman lämmitystä.. hyvin lähti käyntiin.
ebaysta löytyi 40eurolla uudet kaasujouset takakontin luukkuun, vaikuttaisi olevan väärät mutta kyllähän nuo tuolla liikkuu.
100euroa mb-osassa. tiedä sitten kannattiko yrittää säästää.
voipi olla että nämä pakkaset nostaa kulutusta
miten sitten lie pääsisikö sitä matalempiin lukemiin kun hieman tehoja nostaisi, edellisissä kotteroissa kulutus pysyi samassa
eipä mölli paljoa suttaile kun on tuota painoa, aika reilusti pitää kaasua polkea että saa auton irti tiestä.
eipä nyt paljoa ole kerennyt suttailemaan kun uudet nastat, jotain sisäänajoa näilläkin pitää harrastaa
ilmeisesti näissä on 50:50 tuo veto suhde edessä ja takana.. muistaakseni jostakin jenkkifoorumilta luin.
ohjekirja ei tietenkään kerro mitään kiinnostavia aiheita.. ainoastaan kertoo vilkkuvasta valosta kojetaulussa, ja ei saa lämmittää tyhjäkäynnillä autoa?
hehkutus ongelmia ei näyttäisi olevan..
olihan se eilen -22pakkasta ja muutama tunti pihalla ilman lämmitystä.. hyvin lähti käyntiin.
ebaysta löytyi 40eurolla uudet kaasujouset takakontin luukkuun, vaikuttaisi olevan väärät mutta kyllähän nuo tuolla liikkuu.
100euroa mb-osassa. tiedä sitten kannattiko yrittää säästää.
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
voihan vi***
tämähän on ruosteessa
kyllähän minä tätä muka katselin ennen ostoa.. taisi olla pipo silmillä
kuskin ovessakin oli jotain alkua
pitääpä kysellä menisikö tehtaan piikkiin, minkähän ikäisiä autoja ne vielä korvaa? luulin että näistä ongelmista olisi jo päästy
toinen mitattu tankillinen 9,9litraa sadalle
ilmansuodattimet tuli vaihdettua ötökättömiin versioihin joten pitäisi happi alkaa paremmin kulkemaan moottoriin ja kajuuttaan.
tuota sisäilman suodatin hommaa en ymmärrä.. isompi luukku nii ei olisi tarvinnut pistää puoliksi sitä suodatinta kun ei ne kunnolla sinne meinaa edes mahtua
tämähän on ruosteessa
kyllähän minä tätä muka katselin ennen ostoa.. taisi olla pipo silmillä
kuskin ovessakin oli jotain alkua
pitääpä kysellä menisikö tehtaan piikkiin, minkähän ikäisiä autoja ne vielä korvaa? luulin että näistä ongelmista olisi jo päästy
toinen mitattu tankillinen 9,9litraa sadalle
ilmansuodattimet tuli vaihdettua ötökättömiin versioihin joten pitäisi happi alkaa paremmin kulkemaan moottoriin ja kajuuttaan.
tuota sisäilman suodatin hommaa en ymmärrä.. isompi luukku nii ei olisi tarvinnut pistää puoliksi sitä suodatinta kun ei ne kunnolla sinne meinaa edes mahtua
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
kahdeksan vuotta kuulemma joku raja nuihin ruostevikojen korjaukseen ja olisi kuulemma pitänyt olla täydellinen huoltokirja ja puolitoista tonnia rahaa per ovi
jos olisi ollut alle kahdeksan vuotinen auto, tämä on 9/2006
mitenhän se ajallaan tehty öljynvaihto liittyy näihin ruostekappaleisiin
just joo
olihan tuolla ebayssa ovia.. ja muuallakin
kävin muuten suomen autohuollossa vaihdatuttamassa istuimen tunnistimen kun tuota turvatyynynvaloa näytti
sehän on siinä saman oven takana kuin s-point..
ei kannata käydä..
meinasi tulla kahdenkymmenen tuuman heräteostos
jos olisi ollut alle kahdeksan vuotinen auto, tämä on 9/2006
mitenhän se ajallaan tehty öljynvaihto liittyy näihin ruostekappaleisiin
just joo
olihan tuolla ebayssa ovia.. ja muuallakin
kävin muuten suomen autohuollossa vaihdatuttamassa istuimen tunnistimen kun tuota turvatyynynvaloa näytti
sehän on siinä saman oven takana kuin s-point..
ei kannata käydä..
meinasi tulla kahdenkymmenen tuuman heräteostos
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
on se kone
ei paljoa lumet hidastele kun metsäteillä ajelee
mukisematta möyrii eteenpäin tasakaasulla eikä tarvi ylimääräistä kaasun polkemista kuten haldex
eipä ole kovin paljoa taikaa tuon ESP-napin takana, juuri kun saa luiston aikaiseksi nii ajonvakautus alkaa häiriköimään
muutenkin kun saman verran on vetoa edessä ja takana niin eipä sitä perä edellä mennäkkään.. melkeinpä on puskevaa sorttia tuo.
siksi se jako ainakin Ceessä ja Eessä taitaa olla se 45:55
mitenköhän tuo on sitten toteutettu kun jatkuva neliveto se on tuokin.
kerran tuota kysyin vito kauppiaalta niin naamasta näki ettei sillä ole mitään hajua
suomipirssi kerta on nii eihän siinä mitään varusteita ole, halogeenit lämmittää lumia.
hyllyltä löysin nuo jälkiasennusxenonit, ne oli siinä w211 nii ajattelinpa sitten nakata ne tuohon
kaikki toimii mukisematta, myös motonetin lediparkit
täytyi kyllä luovuttaa kun tuota vänkärin parkkia asentelin, en saanut pyöräytettyä sitä takaisin paikalleen.
valokeila noissa pitkissä on se suoraan eteenpäin.. kuten Eessäkin, sivuille ei paljoa valoa ole.. ainakaan riittävästi, aika turhaa laittaa xenonia pitkiin syttymisviiveen takia
vehollakin tuli käytyä näyttämässä vänkärin korroosio-ovea, samaa mallia se takaovikin on, kuskin puolella onkin ovet vaihdettu.. onko sitten joku nojaillut kylkeen
no euroja euroja pitäisi kuitenki olla, kuitenkin kuulemma viikoksi auto sinne parkkiin, joidenkin myrkkyjen kuivattelua.. pitää katsoa mille tässä alkaa
ei paljoa lumet hidastele kun metsäteillä ajelee
mukisematta möyrii eteenpäin tasakaasulla eikä tarvi ylimääräistä kaasun polkemista kuten haldex
eipä ole kovin paljoa taikaa tuon ESP-napin takana, juuri kun saa luiston aikaiseksi nii ajonvakautus alkaa häiriköimään
muutenkin kun saman verran on vetoa edessä ja takana niin eipä sitä perä edellä mennäkkään.. melkeinpä on puskevaa sorttia tuo.
siksi se jako ainakin Ceessä ja Eessä taitaa olla se 45:55
mitenköhän tuo on sitten toteutettu kun jatkuva neliveto se on tuokin.
kerran tuota kysyin vito kauppiaalta niin naamasta näki ettei sillä ole mitään hajua
suomipirssi kerta on nii eihän siinä mitään varusteita ole, halogeenit lämmittää lumia.
hyllyltä löysin nuo jälkiasennusxenonit, ne oli siinä w211 nii ajattelinpa sitten nakata ne tuohon
kaikki toimii mukisematta, myös motonetin lediparkit
täytyi kyllä luovuttaa kun tuota vänkärin parkkia asentelin, en saanut pyöräytettyä sitä takaisin paikalleen.
valokeila noissa pitkissä on se suoraan eteenpäin.. kuten Eessäkin, sivuille ei paljoa valoa ole.. ainakaan riittävästi, aika turhaa laittaa xenonia pitkiin syttymisviiveen takia
vehollakin tuli käytyä näyttämässä vänkärin korroosio-ovea, samaa mallia se takaovikin on, kuskin puolella onkin ovet vaihdettu.. onko sitten joku nojaillut kylkeen
no euroja euroja pitäisi kuitenki olla, kuitenkin kuulemma viikoksi auto sinne parkkiin, joidenkin myrkkyjen kuivattelua.. pitää katsoa mille tässä alkaa
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
mitattu kulutus 9,5
ikkunat huurtuu
moottoritiellä kun ajelee ja rampista ulos valoihin seisomaan nii vetää ikkunat huuruun melkeinpä välittömästi
suodattimen olen vaihtanut ja tallissa kuivatellut autoa ovet selällään
oliko näissä joitain räppänöitä josta ilma poistuu?
ikkunat huurtuu
moottoritiellä kun ajelee ja rampista ulos valoihin seisomaan nii vetää ikkunat huuruun melkeinpä välittömästi
suodattimen olen vaihtanut ja tallissa kuivatellut autoa ovet selällään
oliko näissä joitain räppänöitä josta ilma poistuu?
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
eipä ole kerinnytePa- kirjoitti: Oletko katsellu lattiaverhoilun alle, että löytyykö kosteita paikkoja esim jalkotiloissa joihin pääsee helposti käsiksi?
pitääpä tutkia kun joutaa
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Jotain hämminkiä löytyi tiistain koeajolla.
Itse sain saman vian aikaiseksi eilen.
kun auto on seissyt parkissa jonkun tovin, parkkipaikalta kun pääsee oikealle tielle ja tinttaa kaasun pohjaan niin alkaa ihmeellinen nykiminen, pienimpien vaihteiden ollessa päällä, 1vaihde tai 2vaihde
Auto meni sitten vikatilaan, ei antanut korkeita kierroksia.
uudelleen käynnistyksen jälkeen auto toimi normaalisti.
eli hetki täytyy ajella normaalisti jonka jälkeen voi suoristaa nilkkaa loppuun asti.
autossa on sen verran historiaa että ovat vianorilla vaihtaneet turbiinin eli uudehkot öljyt siellä on.
onkohan tuolla sitten oikea määrä öljyä? tiesivätköhän miten ne öljyt vaihdetaan näihin?
jossain joku kirjoitti että 7laatikko on tarkka öljyn määrän suhteen
joihinkin 7laatikoihinhan on tullut takaisinkutsuntoja jossa on vaihdettu öljypohja ja se "putki"
kyselin veholta onko tähän tehty.. ei kuulemma ole tällaisia kampanjoita ole mölliin, mikähän sitten ero
sitä kun saisi ryömittyä tuonne auton alle ja kurkattua kumpi öljypohja siellä on
muuten laatikko on toiminut hyvin
Itse sain saman vian aikaiseksi eilen.
kun auto on seissyt parkissa jonkun tovin, parkkipaikalta kun pääsee oikealle tielle ja tinttaa kaasun pohjaan niin alkaa ihmeellinen nykiminen, pienimpien vaihteiden ollessa päällä, 1vaihde tai 2vaihde
Auto meni sitten vikatilaan, ei antanut korkeita kierroksia.
uudelleen käynnistyksen jälkeen auto toimi normaalisti.
eli hetki täytyy ajella normaalisti jonka jälkeen voi suoristaa nilkkaa loppuun asti.
autossa on sen verran historiaa että ovat vianorilla vaihtaneet turbiinin eli uudehkot öljyt siellä on.
onkohan tuolla sitten oikea määrä öljyä? tiesivätköhän miten ne öljyt vaihdetaan näihin?
jossain joku kirjoitti että 7laatikko on tarkka öljyn määrän suhteen
joihinkin 7laatikoihinhan on tullut takaisinkutsuntoja jossa on vaihdettu öljypohja ja se "putki"
kyselin veholta onko tähän tehty.. ei kuulemma ole tällaisia kampanjoita ole mölliin, mikähän sitten ero
sitä kun saisi ryömittyä tuonne auton alle ja kurkattua kumpi öljypohja siellä on
muuten laatikko on toiminut hyvin
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
empä saanut kuin kerran tuon vian aikaiseksiePa- kirjoitti:Jaha jaha.
Se ei siis ollutkaan ainutkertainen keissi. Saitko toistettua monta kertaa tuon vai vain kerran?
Mikäs tuo ö-pohja/putki juttu on?
voihan tuo johtua jostain muustakin kuin laatikosta.. johonkin tähden nokkaan pitäisi jaksaa kiikuttaa
se putki laitetaan sinne ö-pohjan sisälle
sen kautta valuu ylimääräinen öljy pois.. ja öljyn pitäisi silloin olla 45asteista
öljyropun kauttahan tuonne uudet öljyt survotaan
en tasan tarkkaan tiedä vaihto-operaation vaiheista
joku video oli juutubbessa
voisi melkein tänne jonnekkin kirjoittaa tuonkin homman kunhan tietää täysin mitä pitäisi tehdä
eiköhän se näin ole että jokaisia autoja ja osia tehdään maanantaisinePa- kirjoitti:Täytyykö huolestua noista kun kuume on kova. Pihassa ei ole enää mölliä joten kuume on kova.
ei sitä ikinä tiedä milloin mikäkin pommi tulee vastaan.. toiset toimii ja toiset ei
kyllä mä tuossa yks päivä mietin että ihan hyvin olisi tullut toimeen sillä 124 200Deellä
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
löpöä on mennyt semmoset 9,6-10,3litraa sadalle
näyttäisi siltä että joutuu hommaamaan sen starin itsellekkin.
yritin tuolla OBD-mokkula torque yhdistelmällä katsoa laatikon lämpötilaa.. eipä onnistunut. 5vaihteisen lämmöt kyllä pystyi katsomaan.
jotain anturiherjoja sinne oli ilmestynyt
kummallisia himoja ilmassa.. tekisi mieli kurkata venttiilipöydän sisälle kun sitä tuskin on kukaan putsaillut
öljyt tuli vaihdettua koneeseen.. ja kesälomaksi ompi suunnitteilla öljynlauhduttimen tutkinta
pitäähän sitä jotain harrastuksia olla
näyttäisi siltä että joutuu hommaamaan sen starin itsellekkin.
yritin tuolla OBD-mokkula torque yhdistelmällä katsoa laatikon lämpötilaa.. eipä onnistunut. 5vaihteisen lämmöt kyllä pystyi katsomaan.
jotain anturiherjoja sinne oli ilmestynyt
kummallisia himoja ilmassa.. tekisi mieli kurkata venttiilipöydän sisälle kun sitä tuskin on kukaan putsaillut
öljyt tuli vaihdettua koneeseen.. ja kesälomaksi ompi suunnitteilla öljynlauhduttimen tutkinta
pitäähän sitä jotain harrastuksia olla
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
oivoivoi
käytin kaikkia liittimiä irti erikseen ja yhtäaikaa, samanlaista herjaa lainatähti moittii että oikosulussa,
moottorin johtosarja näyttää ehyeltä mutta tutkinta jatkuu,
hehkureleestä en älynny käyttää johtoa irti.. ainakin siinä on vikaa kun joskus on pitkiä startteja ollut kylmänä, voisikohan siellä olla johtimia yhdessä
mistä nuista co.uk.ebayn hehkutulpista tietää kannattaisko niitä tilata?
kaikki 6tulppaa reilu 60e posteineen.. hiukan halvempaa kuin täällä
käytin kaikkia liittimiä irti erikseen ja yhtäaikaa, samanlaista herjaa lainatähti moittii että oikosulussa,
moottorin johtosarja näyttää ehyeltä mutta tutkinta jatkuu,
hehkureleestä en älynny käyttää johtoa irti.. ainakin siinä on vikaa kun joskus on pitkiä startteja ollut kylmänä, voisikohan siellä olla johtimia yhdessä
mistä nuista co.uk.ebayn hehkutulpista tietää kannattaisko niitä tilata?
kaikki 6tulppaa reilu 60e posteineen.. hiukan halvempaa kuin täällä
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
olihan se tiedossa tästä v6:sta,
kesälomalla oli tarkoitus tämä öljyn sotkemisremontti tehdä mutta sepä tuli sitten nyt vastaan
läppämoottori jumissa, oli polttanut sulakkeen
toiselta puolelta imuläpät jumissa
eli nyt on läpät poissa käytöstä
läppämoottori on ihan toisaalla heilumassa
samallahan se öljynlauhdutin hommakin siinä meni
hehkut plus rele
ja laatikkoon meni kolme solenoidia uusiksi
nyt sitten katotaan että kuka maksaa mitäkin
kesälomalla oli tarkoitus tämä öljyn sotkemisremontti tehdä mutta sepä tuli sitten nyt vastaan
läppämoottori jumissa, oli polttanut sulakkeen
toiselta puolelta imuläpät jumissa
eli nyt on läpät poissa käytöstä
läppämoottori on ihan toisaalla heilumassa
samallahan se öljynlauhdutin hommakin siinä meni
hehkut plus rele
ja laatikkoon meni kolme solenoidia uusiksi
nyt sitten katotaan että kuka maksaa mitäkin
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90