Äitienpäivälahja

Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Pakkivalohan on sulakkeella 7, mutta mielestäni se ei taas kiekkamittariin liity :?
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

dealer kirjoitti:Pakkivalohan on sulakkeella 7, mutta mielestäni se ei taas kiekkamittariin liity :?
Nyt on eilisestä asti ollut vika päällä, lisäbonuksena on myös kikdaun poissa, sekä lämmösäätimien välissä olevat ilmastoinnin napit (punaiset merkkivalot). Ja tietenkin tuo rinkimittari.
Sulaketta nro 7 heiluttamalla heräsivät KAIKKI!! Halleluuja!
Vaihoin reippaasti uuden hapettuneen tilalle.
Törkiänkolokosti kiitoksia! Taas todistettiin, ettei ehjännäköinen sulake välttämättä toimi.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

No mutta loistavaa. Aina näemmä kannattaa "ääneen" pohdiskellakin vaikkei olisi mistään varma, joskus ratkaisu kuitenkin löytyy näin..
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Pakkasta aamupäivästä n.-25, värkki käyntiin lohkolämmittimen avulla normaalisti.
Liikkeelle ja oli kovin kankian olonen, 2-3 vaihto oli kyllä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkä tälläkertaa.

Puolen kilsan päässä alkoi meno hyytyä ja vekotin sammahti tienvarteen, lupaili mutta ei jäänyt käyntiin. Soittelin jo kaveria hinaamaan, mutta sitten lähti ja sain kahden stopin taktiikalla ajamalla kotiin. Haiskahti polttoaineen puutteelta, putkistossa lie hyytymä, luulen ma. Jätin sitten kokeeksi louskuttamaan tyhjäkäynnille ja kolmenvartin päästä uskaltauduin ajamaan testilenkille. Käynnissä tuo pysyi sitten lähemmäs kuutisen tuntia yhteenmenoon.

Viime tankkauskerralta muistan ämpyilleeni kun mittarissa ei lukenut erikseen talvilaatu.
Tiedä sitten, tuskimpa se käsälaatua kuiteskaan oli, ajelin tankkia kuitenkin tyhjemmäksi ja sain 32 litraa talvilaatua menemään. Suodatin on vaihdettu (paitsi karkeasuti.) Katsotaan aamulla miten käy. Pistin 123:n lämpenemään, kylmänä sanoi voivoivoiv...

Jossain vaiheessa jännästi vaikutti jarrun painaminen, kierroslukumittari nyrjähti alas ja turvavyön merkkivalo taustapeilin juuressa alkoi vilkuttamaan. Häipyi sitten parin kerran jälkeen. Ei ole tämä vielä tainnut nähdä tällaista pakkasta.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Karvanaama kirjoitti: Puolen kilsan päässä alkoi meno hyytyä ja vekotin sammahti tienvarteen, lupaili mutta ei jäänyt käyntiin.
Niin, nyt on neljä kertaa käynyt samanlailla ja aina SAMAAN paikkaan 5-metrin tarkkuudella, viimeisellä kerralla ajoin korttelin ympäri eri kautta ensin. Kuitenkin sammahti entiseen paikkaan. Viimeisellä kerralla myös hirtin sammutinvivun ylös mutta ei auttanut.
Kait se on uskottava, että sudit vaihtoon.
Töissä kävin 123:lla, ohan se kiva auto!!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Törkiänkolokosti kiitoksia Jari_w123:lle.
Hän otti auton pajalle ja vaihtoi suodattimet, se karkeasuodatin oli kamalan näköinen.
Toki nyt pakkastakaan ei enää ole kuin -13, mutta syy oli melkovarmasti karkeasudissa.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Nyt on kestäny pakkasta hyvin (käynnin puolesta).
Pahimmillaan pakkasta oli -33 , ei tahtonut lämpöä riittää hytin lämmitykseen. Kyllähän sieltä semmosta lämmintä tuli, mutta ei kuumaa niinkuin pitäisi. Ja pysähtyessä haaleni selvästi, eli taitaa kiertovesipumppu mennä vaihtoon.

Hoksasin sitten kun wepastoa pitää päällä ajaessa, on puhallusilmakin jopa kuumaa.
Weballa taitaa olla oma kiertovesipumppu, joka taisi auttaa asiaa. Moottorinlämpö on joka tilanteessa sama 83-85, miten nyt sitä mittaria tulkitseekin.
Närhemmunat kannattanee putsata ihan kaiken varalta, jos pumppu vaihtoon menee.
Tallissa saattaa olla jopa sopiva varaosamunapumppupaketti valmiina, harjoittelen sen putsauksen ensin.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Weballa taitaa olla oma kiertovesipumppu, joka taisi auttaa asiaa.
Näin varmaankin on.
Kaikkein kovimmilla pakkasilla kiertovesipumpun viallisuuden tosiaan huomaa ajossakin, ei pelkästään pysähdyksissä.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tallissa pitkään lojunut närhemmunapumppupaketti ei olekkaan samanlainen kuin on tässä tdt:ssä. Tämän kiertovesipumppu on piilotettuna vissiinkin lasinpesunestesäiliön alle, *Huoh!
Menköön nyt lopputalvikin näin, en ala lumihangessa sitä irrottelemaan.
No jos liittimiin pääsee käsiksi, voisi kai sitä tarkistaa että jännite tulee pumpulle.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Jo kuukausi sitten lootan kyljestä paineita käänsin puoli kierrosta lisää, ei mainittavaa muutosta 2-3 luistoon.
No ehkä sen verran että luisto tapahtuu nykyään oikeastaan vaan kierrosalueella 2500-3500 rpm.
Alle tuon vaihto menee ihan hyvin ja isommilla myöskin. Tarttee varmaan vielä puoliska kerrallaan kokeilla.

Kulutus on seilannut 8,2 - 9 litran välillä, eipä sekään mikään yllätys ole.
Uusi rattikin on vielä laittamatta, olen sentään pessyt koslan pariin otteeseen talven aikana.
Mitäs muuta en ole tehnyt.. juu ei ole öljyä tarvinnut lisätä.

Tulisi se kevät jo..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kerrottu kulutus on ihan kohtuullinen näille.
Muistaakseni omalla pääsi matka-ajossa parhaimmillaan jonnekin alle 7,5 kulutukseen, PP-Dieselin tekemällä pumpulla. Nimenomaan matka-ajossa niin että yhdellä pitkällä reissulla.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tähän tuli kesätassut alle, tuskailin peltivannepulttien riittävyyden kanssa, kun piti saada 123:een yksi sarja varapyörää varten. Tässä kun on nuo Tolimannit peltivannepulteilla.
Löytyi sitten 5 kpl. vähän pitempiä, jotka kelpasi eteen. Illemmalla sitten löysin tallista 20 kpl. Bilteman vielä paketissa olevia pallokantapultteja, jotka olin unohtanut ostaneeni. Vanhuus alkaa lähestymään..

Öljyt vaihtui myöskin, Teboil Diamond diesel 5W-40. Vanhoilla oli menty reilu 13000km.
Vaan eipä ole lisätty kertaakaan!!
Pesun yhteydessä löytyi lähes joka puolelta pikku raapaisuja ja jälkiä, joita en muista ennen olleen. Kaupan pihalla näitähän saa ihan rajattomasti ja halvalla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Päivän ohjelmassa oli alppikellon /(ALDA:n?) säätö. Tässä oli vielä sen suojana jonkinlainen peltinen hattu, joka piti riipiä palasiksi ennenkuin säätöön pääsi käsiksi. Todentotta vittumainen paikka, olikohan 2-3 imukaulan välistä jotenkuten pääsi ähräämään. Toisella puolella vepasto ja kaikkea muuta joutavaa.
Säädin 3 kierrosta aukipäin ja vaikutus oli heti havaittavissa. Paikaltaanlähtö on selvästi terävämpää, eipä tästä sillä vielä superia tule. Mutta ero säätämättömään on ihan kiistaton.
Jos joku tuon säätöä vielä miettii, ei kannata epäröidä enää!

Pesaisin moottorin, kun vaikutti 6:n suuttimen tienoilla olevan märkää.
Pistin pesun jälkeen moottorin hyrskyttämään, vettä oli suuttimien kuopissa.
2,3,4,5 ja 6 kuplivat.. kai nuo pitää joskus irrottaa/irrotuttaa. Tai jos sitte koko kansi samalla, kuumalla koneella öljynpainemittari hieman hypähtelee. Eli lie kannentiiviste vaihdon tarpeessa. Mahtavaa!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Viime numerossa manittu alppikellon säätö aiheutti toki terävämmän reagoinnin kaasuun, mutta myös 2-3:n luisto lisääntyi häiritseväksi.
Joten säädin ensin puoli kierrosta lisää painetta laatikkoon, sitten taas puolikas.
Tässä kohtaa ollaan samassa, josta olin viime vuoden puolella lähtenyt pienentelemään.

Sitten lisää painetta kahden hahlon verran (vajaa puolikierrosta), parempaan päin mennään.
Vielä kahden hahlon verran, sitten vielä yhden hahlon. Eli vähän vajaa kierros lähtötilanteesta on nyt paineet isommalla.

Luisto on lähes poissa, pienellä kierrosalueella on lyhyt hetki jossa kierrokset vähän nytkähtää ylöspäin. Ajelen nyt näin hetkenaikaa, mutta painetta voisi varmaan vieläkin nostaa.

Niin ja taas piti valonsäätöpotikka tinata uudestaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Viime sunnuntaina kävästiin pojan kanssa road tripillä.
Kokkola - Rauma - Kokkola - Haapavesi - Kokkola. 978km /14,5 h. Yksi tankillinen pelkästään matka-ajoa, kulutus 7,44 l/100km. Aika kohtuullinen sanoisin. Toki sekalaisessa ajossa kulutus on ihan muuta.

Tavaraakin oli peräloosteri täynnä, pojun muuttotavarat, sekä koukussa polkupyörä.
On muuten Kannus - Ylivieska tie ärsyttävän heikossa kunnossa. Vaasasta Raumalle 8-tie oli hyväkuntoinen, mutta toivottoman tylsä väli.

Kait pitäisi tämäkin kohta katsastaa..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Olisitte piipahtaneet kaffilla :D Kulutus kuulostaa hyvältä kyllä !
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Harkitsin kyllä, mutta pitkä päivä ratin takana ja kova halu päästä kotiin saunomaan.
Pojan kamat asuntolaan ja äkkiä kotiakohti.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Lomapäiviä edes jotenkin hyödyntääkseni käväsin leimasedällä kyläilemässä ja tuloksena hyväksytty! Suullinen maininta oikean puolen jarruvalosta, joka oli himmeämpi. Ehkäpä sinne on eksynyt 5W polttimo.
Savut 1,1. Toki aldan käänsin takaisin alkuasentoon ennen poljentaa.
Sitten taas 3,5 kierrosta isommalle, johon säätövara loppui. Saas nähdä milloin löytyy innostusta käydä pumpun takakannen alla..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Edellisessä viestissä mainittu jarruvalo oli kyllä vattimäärältään oikea, mutta himmeämpänä pysyi putsailusta huolimatta, joten rehvakkaasti uutta tilalle.

Pumpun säätöön ei ole innostusta siunaantunut, talvirenkulat vaihdoin alle.
Sava eskimo ice 195-65-15, joista ei pahaa sanottavaa viime talven perusteella.

Puolitoista kesää ajetut Yokohamat alkaa olla lopuillaan, ehkäpä noilla vielä ensi kesäkauden aloittaa, mutta eivät riitä koko kaudelle. Näistä en ole oikein tykännyt, herkät nousemaan veden päälle, etteivät vain olisi peräisin jeesuksen vanhasta taunuksesta. Melko äänekkäätkin ovat.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Öljyt ja suodattimen sain sentään vaihdettua, TB diamond 5W40 sinne luikahti.
Vanhoilla oli ajettu reilu 12000km, ei tarvinnu lisäillä kertaakaan.

Kyllä noista eskimorenkaista sen verran löytyy moitittavaa, että ulisevat hieman häiritsevästi. Rekisterikilven toinen valo palanut, on nämä vanhat mersut huonoja, aina jostain rikki.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Eipä tälle mitään erikoista taaskaan. Ajettu vaan, nyt on 493042 km mittarissa.

Kesärenkaat laitoin tänään alle, muuttuipa miellyttävämmäksi, joka ei tietenkään mikään yllätys ole. Talvikumit taisi olla viimeistä talveaan alla, taitaa olla hivenen liikaa aurausta.
Talvikumeissa näkyi epätasaista kulumaa molemmilla ulkosyrjillä, toki myös viimekesäisissä kesätassuissa myös, jotka laitoin vaihteeksi taakse. Eli kulmien säätöä kaipaisi.

Vepasto herkesi toimimasta jo alkutalvesta, pumppu ei ala naksuttelemaan. Ei vaan nyt huvita tutkia, niinkuin ei huvittanut talvellakaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Hetken mielijohteesta ajoin katsastuskonttorille, toki esikiljutuksen jälkeen ja leimahan sieltä putkahti. Ei huomautettavaa.
Savut 1,02, kait sitä syöttöä saisi vähän lisätä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ei oo syöttyä lisäilty. Sensijaan kyhäsin lisäpitkät keulalle.
Jussapeeltä toinen maski, johon nurkissa pyörinyt Bilteman valoteline kiinni ja tukia varten ronskisti reijät kromireunukseen. Kasnäin:

Kuva

Painoa tuli sen verran ettei konepelti pysy enää ylhäällä, paitsi pystyasennossa.

Secin hakureissulla menomatkalla kulutus tyhjä traileri perässä 9,3 l /100km.
Paluumatkalla malmikasa lisänä 10,8l / 100km.
Matkaa oli reilu 500km suuntaansa, eli tankkasin lähtiessä, perillä ja taas kotona.
Mittaus ei siis sisällä muuta sekapyörittelyä.

Kiihtyvyys oli 200D:n luokkaa lisäpainon kanssa, mutta kun vauhti oli saatu kerättyä, yhdistelmä kulki suht vaivattomasti, eikä lämpöjenkään kanssa tarvinnut skitsoilla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tähänkin iski useasti mainittu pissapojan letkun sulamissyndrooma.
Parin viikon aikana otti nenään pesunesteen tuoksu melko voimakkaana.
Arvelinkin säiliön vuotavan vähän, no voi se vuotaakkin. Mutta kuskinpuolensuuttimen alla oli letku sulanut poikki.
Ei ihme ettei vettä tullut lasille. Ei vaan millään nappaisi ulkona alkaa letkua vaihtamaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Ei muuta ku kallentorin parkkihalliin letkua vaihtamaan :lol: . Siellä kävin lauantailtana tytön kanssa paikkamaalaamassa mersun ovesta pienen maalilohkeaman.
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Juu siinäpä suunnitelma olisi.
Tosin pitäisi jo ottaa lisää työkaluja mukaan.
Katiska alkoi sammumaan viiveellä, taitaa olla alipainevuoto jossain.
Ajovalojen korkeussäätö toimii kuitenkin normaalisti.

Nyt vaan ykkösasiana on mopottimen ruuvaus, joten tämäkin juttu saa nyt hetken olla. Ellei sitten herkeä sammumasta kokonaan.
Eihän se suuri vaiva olisi edes kurkata sammuttimen letkut..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Karvanaama kirjoitti:Ei oo syöttyä lisäilty. Sensijaan kyhäsin lisäpitkät keulalle.
Jussapeeltä toinen maski, johon nurkissa pyörinyt Bilteman valoteline kiinni ja tukia varten ronskisti reijät kromireunukseen. Kasnäin:

Kuva

Painoa tuli sen verran ettei konepelti pysy enää ylhäällä, paitsi pystyasennossa.

Secin hakureissulla menomatkalla kulutus tyhjä traileri perässä 9,3 l /100km.
Paluumatkalla malmikasa lisänä 10,8l / 100km.
Matkaa oli reilu 500km suuntaansa, eli tankkasin lähtiessä, perillä ja taas kotona.
Mittaus ei siis sisällä muuta sekapyörittelyä.

Kiihtyvyys oli 200D:n luokkaa lisäpainon kanssa, mutta kun vauhti oli saatu kerättyä, yhdistelmä kulki suht vaivattomasti, eikä lämpöjenkään kanssa tarvinnut skitsoilla.
eikös lokasuojan sisäpuolelta vois laittaa nokkapellin jousen seuraavaan "loveen"
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

Tiiä, onko se 2 - 3 luisto korjaantunut, mutta siihenhän saa sen jousipaketin uuen.. alta 20€ ja auttaa heti.

ei ollu pahakaan vaihtaa, menee samalla kun laatikko ölpät ja filtteri..
® Mesen linttaklubi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

potox kirjoitti:Tiiä, onko se 2 - 3 luisto korjaantunut, mutta siihenhän saa sen jousipaketin uuen.. alta 20€ ja auttaa heti.

ei ollu pahakaan vaihtaa, menee samalla kun laatikko ölpät ja filtteri..
Tähän se jousisarja on jo öljyjen ja suodattimen kera jo vaihdettukin.
Kahdessa aikaisemmassa autossani se on auttanut, vaan tässä ei.
Jos kesä joskus vielä tulee, koitan vielä leikkiä laatikon paineiden kanssa.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Karvanaama kirjoitti: Katiska alkoi sammumaan viiveellä
Sittenhän se herkesi sammumasta kokonaan, päivystysviikon sammuttelin pellin alta vivusta. Testasin sitten irtoletkulla imemällä, poskissa tuntui kun alipaine karkasi kalvon läpi. Joten motonetista uusi sammutin ja kaveri vaihtoi se korjaamollaan. Nyt on hyvä.

On sitten astetta komeampi korjaamoauto tällä kaverilla: 115 ambulance!!
Ei vaan tullut kuvaa otettua.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”