Laakerit lavettiin

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
Arapaho
Viestit: 462
Liittynyt: 20.10.2007 7:49
Paikkakunta: Ilomantsi

Laakerit lavettiin

Viesti Kirjoittaja Arapaho »

Joop,E300D/-91 oikea etulaakeri on inssin mielestä väljä.Kun oikein tarkkaan kuuntelee,niin juriseehan se.
Noo...vien naapurikunnan pajalle laittoon,kerron mikä hommana ja utelen eikös kannattais vaihtaa myös vasemman puolen laakeri samalla tuskalla?
-Ei kannata,sanoi asentaja.Miksei,kysyin?-Ihan turha homma kun ei ääntele yhtään.
Tuota..minähän laskun maksan,sanoin. Vastaus oli että turhia hommia hän ei ala tekemään.
JOHAN ON HELEVETTI!Maksava asiakas ei saa autoaan kuntoon,kun korkealle koulutettu asentaja ei tee turhia hommia!
Mitääs mieltä täällä ollaan?Ei niinkään asentajan asenteesta,vaan laakerin vaihdosta?Auto on ollut minulla reilun 8 vuotta ja laakereita ei ole lotjaan vaihdettu millekään kulmalle.
Varmaa on,että minun mesettiä ei siinä pajassa enää laiteta!En halua häiritä heidän "työrauhaa" turhilla hommilla.Ja minä kun luulin että on lama....
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65

>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Nippe
Viestit: 331
Liittynyt: 26.2.2007 20:41
Paikkakunta: Rivervalley

Viesti Kirjoittaja Nippe »

"Ehjää ei kannata korjata"
MB s203 270cdi -04
MB s124 300td -91 tuned by PPD
MB s124 300e24v -91(ex)
MB w210 220d -96(ex)
boogieman
aktiivimeseläinen
Viestit: 1500
Liittynyt: 08.11.2005 11:56
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Viesti Kirjoittaja boogieman »

Ei sitä väkisellä... jos ei raha kelepaa. Vie muuvalle, kyllä niitä tekijöitä riittää.

Aika monessa autossa on pareittain porsineet laakerit. Viimesimpiä mitä muistelen, niin Volvosta meni edestä muutaman sadan kilometrin välein, Volkkarista takaa samoilla kympeillä.
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Itse en vaihda kuin risan laakerin ja ei nyt ainakaan äkkiseltään tule mieleen että olisi hetimiten samasta autosta toista puolta tarvinnut parsia :tuumaus:

Asiakkaan etuahan tuo asentaja on ajatellut, vaan kumma jos ei raha kelpaa senjälestä kun asiakasta on informoitu vaihdon tarpeettomuudesta ja tämä haluaa heittää rahansa hukkaan :shock:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29071
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Monesti on vaihdettu molemmat asiakkaan toivomuksesta kun toinen on ollut viallinen eikä tietoa kummankaan aiemmasta vaihdosta.
Olen rehellisesti sanonut että en voi ennustaa kestäisikö entinen vielä 10000 tai 100000 km tai jotain, mutta uusi kyllä kestää pitkään.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Arapaho
Viestit: 462
Liittynyt: 20.10.2007 7:49
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja Arapaho »

Joop..
Kyllä mie vaihatan molemmat puolet samalla säryllä.Ei se kuskinpuoleinen laakeri voi kovin kummaisessa kunnossa olla,vaikkei vielä ääntelekään.
On siinä selkeä väljyys,vaikkei täysin liikkeetön saakaan olla.
W 124 E300d vm- 91
Isuzu Bellett 1500 vm-65

>ilo pintaan,vaik syvän märkänis<
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 alusta”