Mersuw123:n w210 ja automaattilaatikko ongelmat

Vastaa Viestiin
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Mersuw123:n w210 ja automaattilaatikko ongelmat

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Tulipa ostettua tuommonen siistikuntonen väyrynen työmatkaautoksi, semmosta vaivaa meinaa olla että kun laatikko vaihtaa 2-3 niin nakkaa kierrokset tappiin ja vaihtaa sitten vasta 3 ja kytkee vaihteen jotenkin hittaan tuntosesti. Joskus jos ajaa aivan pintakaasulla niin saattaa vaihtaa normaalisti. Kaikki muut vaihteet vaihtaa hyvin. Syksyllä huollettu parkkilalla laatikko. Aki P:llähän ois vissiin star jolla vois kahtua vikakoodit? Sitten semmonen juttu on kans, että vaikuttaako se jotenki automaattilaatikon toimintaan ku oon huomannu että jos käynnistäessä painaa jarrua niin lähtee tosi huonosti käyntiin. Laitetaampa lopuksi kuva vielä autosta, ja vm on -00 jos sillä on merkitystä.

Kuva
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Tokeniskoha tuo laatikko öljyjen huuhtelulla ja vaihdolla :roll:
Näissähän on 722.6 loota minun muistaakseni? Saako sinne laitettua vielä sitä "korjaussarjaa" :?:
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Wiqqo kirjoitti:Tokeniskoha tuo laatikko öljyjen huuhtelulla ja vaihdolla :roll:
Näissähän on 722.6 loota minun muistaakseni? Saako sinne laitettua vielä sitä "korjaussarjaa" :?:
laatikkoon on öljyt vaihettu parkkilalla lokakuussa ja sen jälkeen ajettu n.1000km. Kattoin kylläki laatikko öljyt mittatikulla ja se ei kastunu ollenkaan. :roll:
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

mersuw123 kirjoitti:
Wiqqo kirjoitti:Tokeniskoha tuo laatikko öljyjen huuhtelulla ja vaihdolla :roll:
Näissähän on 722.6 loota minun muistaakseni? Saako sinne laitettua vielä sitä "korjaussarjaa" :?:
laatikkoon on öljyt vaihettu parkkilalla lokakuussa ja sen jälkeen ajettu n.1000km. Kattoin kylläki laatikko öljyt mittatikulla ja se ei kastunu ollenkaan. :roll:
Mun korvaan tuo ei ainaskaa kuulostas hyvältä :shock:
Lisätään nyt vielä, että tuolla mun ceemelin laatikolla on kanssa vähä oma elämä. Entisen omistajan mukaan laatikon vaihdon yhteydessä, jäänyt venttiilipöytä likaseksi. Sama tekniikka mulla siis, ja varmaan sama laatikkokin ihan :lol:
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29071
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

No, öljymäärä nyt ensin oikeaksi ainakin...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Öljyä on oikia määrä laatikosa, kävin eilen korjaamolla niin kahtottiin öljyt. Mulla oli ollu aluksi vääränlainen mittatikku niin siksi näytti ettei ois ollu öljyä. Ohjausboksin kattoin kans eilen ja oli aivan kuiva. Mistä seuraavaksi lähtis ehtiin vikkaa? :roll:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

mersuw123 kirjoitti:Mistä seuraavaksi lähtis ehtiin vikkaa? :roll:
Mielestäni olisi järkevää lukea vikamuisti, josko sieltä saisi jotakin osviittaa.
Tällaisen perusidiootin mielestä vaikuttaa kyllä siltä, että vaihteistossa on ihan oikea mekaaninen vika (Vuotoa venttiilikoneistossa tms. että öljynpaine ei ole riittävä tarpeellisissa paikoissa.)
Avatar
mersuw123
Viestit: 724
Liittynyt: 06.11.2010 15:41
Paikkakunta: raahe

Viesti Kirjoittaja mersuw123 »

Oiskohan kettään joka viihtis starilla kahtoa vikakoodit? Jos ois raahesta maks. 80km päässä niin ois hyvä. Tietenkin korvausta vastaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”