Mb 320 cdi vm -01 290 000km
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24.3.2016 22:37
Myöhäisiltaa vielä tänne voorumille. Tossa juur yks kaveri heitti tälleen kun puhuttiin että aion mennä katsomaan/ostamaan tuon 320cdin niin että miksi et 300td?
Elikkä menen jokatapauksessa pällistelemään setelinipun kera edellämainittua väyrystä, MUTTA minkälainen peli tuo 300td on iha urheilun ja huvin vuoks kysäsen?
Käyttötarkoitus: eli dieselväykky tulee sellaiseen ajoon jossa voi päivässä tulla 50km tai 150km työajoa. Lisäksi Pyöritään paljon frendejen kanssa kylillä joten tehoa saisi olla. Kavereilla e39 530d 3 kpl ja vollen 940 volkkarin kutosriisselillä yms. Bemareissa ja volleissa lastut ja esim noissa bemareissa se 230-240hp. Yhtään meseä ei ole eksynyt nuihin piireihin joten he ei osaa neuvoa...
Jotenka. Mitä te ehdotatte? Kaikki ehdotukset tervetulleita. Mitä on 320 cdi plussat ja miinukset verrattuna 300td?
Pekkasia on hyvä aina välillä pidellä
Elikkä menen jokatapauksessa pällistelemään setelinipun kera edellämainittua väyrystä, MUTTA minkälainen peli tuo 300td on iha urheilun ja huvin vuoks kysäsen?
Käyttötarkoitus: eli dieselväykky tulee sellaiseen ajoon jossa voi päivässä tulla 50km tai 150km työajoa. Lisäksi Pyöritään paljon frendejen kanssa kylillä joten tehoa saisi olla. Kavereilla e39 530d 3 kpl ja vollen 940 volkkarin kutosriisselillä yms. Bemareissa ja volleissa lastut ja esim noissa bemareissa se 230-240hp. Yhtään meseä ei ole eksynyt nuihin piireihin joten he ei osaa neuvoa...
Jotenka. Mitä te ehdotatte? Kaikki ehdotukset tervetulleita. Mitä on 320 cdi plussat ja miinukset verrattuna 300td?
Pekkasia on hyvä aina välillä pidellä
Pre-facelift on vielä surkeampi ruostumisen kanssa, voi olla työn takana löytää ehjää enää. Vanha 300 on ilman turboa laiska ja turbollinen tykkää polttoaineesta varsinkin nurkka-ajossa.
Tasaisella nopeudella maantieajossa voi päästä 7litran nurkkiin, kylillä huomattavasti enemmän.
Sanoisin, että 320cdi menee joka tilanteessa ainakin litran pienemmällä kulutuksella ja voimaa on kuitenkin enempi. Lisäksi facelift-malleissa on mm. esp vakiona ja varustetaso muutenkin helposti hiukan parempi. En kyllä miettisi museo-moottoria enää käyttöautoon
Tasaisella nopeudella maantieajossa voi päästä 7litran nurkkiin, kylillä huomattavasti enemmän.
Sanoisin, että 320cdi menee joka tilanteessa ainakin litran pienemmällä kulutuksella ja voimaa on kuitenkin enempi. Lisäksi facelift-malleissa on mm. esp vakiona ja varustetaso muutenkin helposti hiukan parempi. En kyllä miettisi museo-moottoria enää käyttöautoon
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24.3.2016 22:37
Facelift taisi tulla -99 nurkissa. Ulkoisesti tunnistaa helposti erilaisista puskureista ja sivuvilkuista, jotka ovat facelift-mallissa peileissä.
CDI-moottorit taisivat tulla faceliftin mukana? Ainakaan isompia 270/320cdi:tä ei tainnut olla ennen mallin uudistamista valikoimassa.
pre-facelift:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7845123
facelift
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7883812
CDI-moottorit taisivat tulla faceliftin mukana? Ainakaan isompia 270/320cdi:tä ei tainnut olla ennen mallin uudistamista valikoimassa.
pre-facelift:
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7845123
facelift
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/7883812
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24.3.2016 22:37
-
- Viestit: 18
- Liittynyt: 24.3.2016 22:37
Mutta kertokaa nyt onko väyrystä ihan OIKEASTI järkeä ostaa? Testasin tuossa yks päivä tutun 240 bensaa ja onhan se siis nami ajaa tuo e sarja.
Kun väyrysen ajettavuus + sen automaatti + erittäin vahva ja pitkäikäinen diesel yhdistetään se olisi lyömätön yhdistelmä. MUTTA onko se ihan oikeasti totta että saa olla joka toinen vuosi hääriä kempin kanssa.
Myös sitä haen että jos alustan käsittelee ruosteenestoaineella yms niin onko ihan toivotan tapaus tuo väykky ruostumiselta?
Ja kertokaa rehellisesti.
Vai kannattaako vaan ostaa se e 39 meinaan jos puhutaan ajo ominaisuuksista niin se ei kyllä kalpene väykylle mutta en pidä automaatista ja bmw n dieselistä niin paljoa.
Kertokaa oma näkemys asiaan kiitos.
Ja tiedän että minä itse teen päätöksen mutta haluan nyt tietää että onko toi audimiesten vittuilua vaan tuo että mese ruostuu yms.
Kun väyrysen ajettavuus + sen automaatti + erittäin vahva ja pitkäikäinen diesel yhdistetään se olisi lyömätön yhdistelmä. MUTTA onko se ihan oikeasti totta että saa olla joka toinen vuosi hääriä kempin kanssa.
Myös sitä haen että jos alustan käsittelee ruosteenestoaineella yms niin onko ihan toivotan tapaus tuo väykky ruostumiselta?
Ja kertokaa rehellisesti.
Vai kannattaako vaan ostaa se e 39 meinaan jos puhutaan ajo ominaisuuksista niin se ei kyllä kalpene väykylle mutta en pidä automaatista ja bmw n dieselistä niin paljoa.
Kertokaa oma näkemys asiaan kiitos.
Ja tiedän että minä itse teen päätöksen mutta haluan nyt tietää että onko toi audimiesten vittuilua vaan tuo että mese ruostuu yms.
Meillä ajeltiin -98 mallisella 300turbodieselillä hiukan vajaa satatuhatta.
Pois vaihtaessa auto oli 13 vuotta vanha ja mittarilukema ~400tkm.
Lokasuojankaaret yms. olivat jo ostaessa pintaruosteiset, mutta koko ajorupeama suoritettiin ilman yhtään ruostekorjausta.
Muuta murhetta kyllä piisasi, mutta ne eivät kosketa CDI moottorista autoa.
Pois vaihtaessa auto oli 13 vuotta vanha ja mittarilukema ~400tkm.
Lokasuojankaaret yms. olivat jo ostaessa pintaruosteiset, mutta koko ajorupeama suoritettiin ilman yhtään ruostekorjausta.
Muuta murhetta kyllä piisasi, mutta ne eivät kosketa CDI moottorista autoa.
komppaan täältäkin , erittäin hyvä auto ajoltaan jne. Ruosteetonta yksilöä todella hankala löytää millään järkevällä summalla ( pyynnit sellaisella enempi mitä 211 korissa...) , ikinä en ostais ilman että ajan kanssa pääsis nosturille katsomaan. NE VAAN RUOSTUU/MÄTÄNEE IHAN TAUTISESTI JA JOKA IKISESTÄ PAIKASTA !
jos hyvän yksilön löydät järkirahalla joka hyvin maalattu ja ruostekorjattu niin mikä ettei !
jos hyvän yksilön löydät järkirahalla joka hyvin maalattu ja ruostekorjattu niin mikä ettei !