Muutos pakuksi
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
Muutos pakuksi
Morjens
Hommasin farkku väykyn ja muutan sen pakuksi !
Onko vinkkejä miten tuo penkin lukitseminen kannataa tehdä ?
Hommasin farkku väykyn ja muutan sen pakuksi !
Onko vinkkejä miten tuo penkin lukitseminen kannataa tehdä ?
Meilläpäin penkin lukitus ei saa olla poistettavissa tavanomaisilla työkaluilla. Eli kiinnityspannan materiaalin paksuus vähintään 1,5mm ja joko popniiteillä tai ruuveilla kiinnitys. Ruuveista pitää kanta pilata vaikka poraamalla. Myös selkänojan kiinnityspisteet pitää poistaa käytöstä.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
Pääset nyt käsiksi akkuun/sulakkeisiin vain poraamalla popparit pois? Mulla on penkit pois ja vaneri tilalla, jossa saranat, että pääsee sähköihin käsiksi, ei ole lukittu millään ja hyvin kelpasi katsurille.
Toi on ihan hanurista, kun nostavat sitä perusajoneuvoveroa kokoajan ja jos on 01-02 malli, niin ennen meni päästöjen mukaan, pakuna taas painon mukaan vero (oliko ennen 2008 paku, niin painon mukaan.)
Toi on ihan hanurista, kun nostavat sitä perusajoneuvoveroa kokoajan ja jos on 01-02 malli, niin ennen meni päästöjen mukaan, pakuna taas painon mukaan vero (oliko ennen 2008 paku, niin painon mukaan.)
W220 S320 CDI -01 (OM613+722.6) EX: S320, S500L ja S600L
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)
W164 ML320 CDI -06 (OM642+722.9)
C126 560 SEC -88 (M113+722.6)
S210 E270 CDI -02 (OM612+722.6)