Seiskanelivitosen bleiseri

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Et kehanna ees pattisalavaa vallaa likasuojaan..? :D
Hmmm... Pitäiskö näille jonkun oudon taudin uhreille perustaa mesen redneck disease siipi? Wink
Juu'u ja hommata nuille hytän takaseinään ryynipyssyt, notta sopii keskisormea näyttäviä hippimotoristeja losauttaa ohtaan. :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Voorti vaihtui tänään G30 Starcraftiin :shock: :shock:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Marco
Herrasmies
Viestit: 3045
Liittynyt: 04.5.2007 9:35
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Marco »

Jaa tollasen se meni nyt hommaamaan. Koneessa lienee kuitenkin rautaset tulpanjohdot?
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208

® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Takapenkki tuo mieleen ysärivuodet. Aikansa veronkierto kukkanen. Onko sivuoven alareuna kuinka mehevä? Miten takaovet?

Meillä oli taannoin asemalla tuolla alustalla oleva lanssi. Jousitus oli parhaat päivänsä nähnyt ja meno sen mukaista. Onneksi lähti huutokauppaan.

Käyntiääni näissä on kuitenkin miehekäs.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Pappi kirjoitti:Takapenkki tuo mieleen ysärivuodet. Aikansa veronkierto kukkanen. Onko sivuoven alareuna kuinka mehevä? Miten takaovet?

Meillä oli taannoin asemalla tuolla alustalla oleva lanssi. Jousitus oli parhaat päivänsä nähnyt ja meno sen mukaista. Onneksi lähti huutokauppaan.

Käyntiääni näissä on kuitenkin miehekäs.
Tää on veronkiertoa parhaimmillaan, kun on kuorma-autoksi rekisteröity. :wink:

Lähtökohtaisesti ovet toimii ja eivät oo kun pintaruosteessa alareunoistaan.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Marco kirjoitti:Jaa tollasen se meni nyt hommaamaan. Koneessa lienee kuitenkin rautaset tulpanjohdot?
Kyllähän siellä jossain kojelaudan uumenissa murisee 6,5 litrainen vapaasti hönkivä diesel :shock:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

745 kirjoitti:Kyllähän siellä jossain kojelaudan uumenissa murisee 6,5 litrainen vapaasti hönkivä diesel :shock:
Mielummin kun 6,5TD ja sitä löpön kulutuksen määrää
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Hieno peli, onko paljon metrejä?
Lähipiirissä tapahtuneen empiirisen tutkimuksen mukaan jakopää on terveellistä uusia 200-250tkm. välein :idea:
On kuulemma melko suora yhteys runkolaakeripukkivaurioihin joita näissä tavataan..
hotari kirjoitti: Mielummin kun 6,5TD ja sitä löpön kulutuksen määrää
Menee siis samalla kulutuksella kuuspyttysen rintterin kanssa :mrgreen:
viitaten tuohon nokipönttö-ketjuun :lol:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Onhan sillä ajettu, 520tkm. Jakopää ei kuulostanut vielä pahalta kun öljykorkin avas. Eikä yhtään näkynyt huohottavankaan :shock:

Herkästi lähtee käyntiin, käy todella nätisti ja voimat on tallessa. Laatikkokin vaihtaa varsin hyvin.

Harvinaisen hiljanen ajettava, ei suhise ovet eikä ikkunat niinkun aiemmin ajamissani vaneissa.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Meinas olla turhan korkea pompata konttiin, niin tuli tehtyä astinlauta. Myös tuommoset miniledityövalot laitoin pakkivaloiksi.

Kuva

Bilteman lisäpitkätkin eksyi keulalle.

Kuva
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Noiden alempien valojen väliin koko maskin levyinen ledbar? Niitähän alkaa saamaan jo siedettävään hintaan. Hyväksynnät voi olla sitten toinen juttu.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

745 kirjoitti:Onhan sillä ajettu, 520tkm. Jakopää ei kuulostanut vielä pahalta kun öljykorkin avas.
Jos ei ole tietoa jakopääremontista, niin laittaisin vaihtaen kyllä per heti :pappa: Se kun ei välttämättä päästä ääntäkään ennenkuin on myöhäistä.

Kaveri joka vaihtoväliä puhui, on huoltanut ja korjannut useampaa yksilöä ja itselläänkin on C10 6.2D johon on moottori kertaalleen laitettu laakeripukin repeämisen johdosta. Toinen äkkiä mieleentuleva tapaus on uuskoppainen vani 6.5 turbo. Pajajätkä esitti 200tkm. kohdalla jakopääremonttia :toks: Omistaja soitti Metro-autoon josta sanottiin, ettei kuulu huolto-ohjelmaan. 250tkm. kohdalla rasvanäppi ehdotti uudestaan :whisper: Ei käynyt vieläkään. 300tkm. huitteilla laitettiin sitten vaihtomoottori :klapi: :contract: Sen jäljestä on jakopääremontti sopinut hiukan paremmin :lol: ja autolla on ajettu jo yli 800tkm. :kuski:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Käväsimpä teettämässä ilmastointihuollon, 500g oli vajausta. Nyt piisaa kylmää 8)
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

745 kirjoitti:Käväsimpä teettämässä ilmastointihuollon, 500g oli vajausta. Nyt piisaa kylmää 8)
Milläs myrkyllä tuo jäähtyy, onko jo R134A :?:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Leemu kirjoitti:
745 kirjoitti:Käväsimpä teettämässä ilmastointihuollon, 500g oli vajausta. Nyt piisaa kylmää 8)
Milläs myrkyllä tuo jäähtyy, onko jo R134A :?:
Silläpä juurikin, 1,36kg menee :shock:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Näytöllinen soitin ja peruutuskamera tuli hankittua 8)

Kuva

Kuva
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Myykää ny joku sille äkkiä joku Mersun resu kun se ei ossaa keskittyä.

Millon vaihot sukat viimeks? Edellisen vai sitä edellisen auton kohalla, ja menikö siinähi jalasta toiseen.? :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Easy Rider kirjoitti:Myykää ny joku sille äkkiä joku Mersun resu kun se ei ossaa keskittyä.
:eec: Ei helv... Ei mulla riitä aika, rahat ja etenkään hermot korjata niitä saat... romuja kokoajan. Eikä ne kunnossa ollessaankaan tuota juurikaan minkäänsorttista ajonautintoa :fillari:
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Omiin kokemuksiin nojaten p*rses on ainoa ajonautintoa kokeva elin Röh-röh-vanissa, ja tässä maankolkassa vain oikealla etuistuimella. :roll: :lol:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Kuva

8)
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Easy Rider kirjoitti:Omiin kokemuksiin nojaten p*rses on ainoa ajonautintoa kokeva elin Röh-röh-vanissa, ja tässä maankolkassa vain oikealla etuistuimella. :roll: :lol:
Kyllä mää olin joskus kloppina juoppokuskina vanilla ja on jäänyt mielikuva melko lupsakkaasta ajettavuudesta :roll: Voihan se toki olla, että on aika kullannut muistot :lol:
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Sitähän se onkin. Tuntuma tiehen ja ajamiseen on verrattavissa siihen, että olisi ristiaallokossa risteilylaivan ruorin takana vesisängyn reunalla istuen ohjastamassa lossia jollekin väylälle päin. Se onkin makukysymys onko se ajonautinto..

Risteilylaivan ohjaaminen oli mielihyvän tunnetta tuottava kokemus kyllä, siitä nähen. :D :idea:

E: Joskus penikkana kieputin Kristina Reginan ruoria. Etsittiin jäissä ränniä Tallinnaan. Ensin meni yli, jonka jälkeen loivemmalla tulokulmalla osu väylään. Toki kippari vai perämies seisoi koko ajan vieressä ja kerto mitä tehä. Jottaa oonpa ajanu laivaakin ja paremmin ku Francesco Schettino. Kukaan ei edes kuollu. :lol:
Viimeksi muokannut Easy Rider, 23.9.2016 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
Leemu
aktiivimeseläinen
Viestit: 2269
Liittynyt: 13.9.2006 18:02
Paikkakunta: Jokioinen

Viesti Kirjoittaja Leemu »

Easy Rider kirjoitti:Sitähän se onkin. Tuntuma tiehen ja ajamiseen on verrattavissa siihen, että olisi ristiaallokossa risteilylaivan ruorin takana vesisängyn reunalla istuen ohjastamassa lossia jollekin väylälle päin. Se onkin makukysymys onko se ajonautinto..

Risteilylaivan ohjaaminen oli mielihyvän tunnetta tuottava kokemus kyllä, siitä nähen. :D :idea:
Kah ameerikkalainen on ymmärtäny asian, jotta hyvä ajettavuus tarkoittaa autossa olijan eristämistä pahasta ulkomaailmasta mahdollisimman tarkoin :rollin:
cvan
Viestit: 284
Liittynyt: 31.3.2014 8:42
Paikkakunta: alatemmes

Viesti Kirjoittaja cvan »

itellä kans G30 vani,on hyvä auto :D
ESCORT-74 TRANS AM -83 CEVY VAN G30-97 nissan cerry-85 nissan cerry-79
MB 211-06 MB124 250D-85 MB 123 240D-83
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Saikos tuon wanhanrouvvan risteytettyy tämmösee wANHANLIITON PIMPPA VANII ensitä sano et mus olis rokka pilihenkee :lol:
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
hotari
Rassauspäällikkö
Viestit: 3944
Liittynyt: 13.3.2006 23:14
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hotari »

Mut ajoneuvvoluokka on oltava N2
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa

SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Etujarrupalat ja jarrunesteet vaihtelin aikani kuluks. Levyt oli vielä lähes priimat, lamellilaikalla vähän sipasin reunoista pykäliä pois. Etupään ylimääräisiä välyksiäkin tuli poistettua.

Muuten ei oo tarvinutkaan kuin tankata, tässä nurkissa ajellessa näyttäs vievän semmosta 13,7 litraa sadalle. Saattashan tuo kulutuskin hiukan laskea kun vaihtaa uuden termarin, nytkään ei tunnu kunnolla lämpenevän.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
cvan
Viestit: 284
Liittynyt: 31.3.2014 8:42
Paikkakunta: alatemmes

Viesti Kirjoittaja cvan »

nakaa tuuletajan siivet pois ja laita sähkö flekti, omaan tein tuon hiljeni,kiihtyvyys parani,polttoainettakin varmaan menee vähemmän
ESCORT-74 TRANS AM -83 CEVY VAN G30-97 nissan cerry-85 nissan cerry-79
MB 211-06 MB124 250D-85 MB 123 240D-83
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Mä nyt vaihdan tuon termarin ensin, kattoo sitten flektin vaihtoa jos ei meinaa vieläkään lämmetä.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Avatar
745
Viestit: 1535
Liittynyt: 20.9.2012 19:28
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja 745 »

Termari vaihdettu, nyt lämpenee paljon paremmin.
Chevrolet S10 Blazer

Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen :ope:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”