Seiskanelivitosen bleiseri
Peräöljyt tuli vaihdettua. Mukavana yllätyksenä tuli tuo lukko
Viimeksi muokannut 745, 29.5.2021 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Kas kas. "räjähtävä käkikello"745 kirjoitti:Peräöljyt tuli vaihdettua. Mukavana yllätyksenä tuli tuo lukko
https://www.youtube.com/watch?v=ftyJvIO0DZ8
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Tuntu tuo varsin hyvin nappaavan päälle, aika reilusti tosin antaa lyödä tyhjää ennenkuin laukeaa päälle.Easy Rider kirjoitti:Gov-lock, nyrkillinen pöljää mekaniikka. Sama mihin sakemanni saa ympättyä väkisin kottikärryllisen elektronisesti ohjattua sähköhydrauliikkaa (ASD).
Toimiiko käkikello? Joskus huokailtiin kun ei lukko irrottanu, muttei se ollu vissiin iso vika jahka löyty.
Muju on aiemmista vääristä öljyistä johtuvaa kuohaa. Vanhat öljyt oli jotain punasta ja ohkasta, mutta silti ertittäin voimakkaasti peräöljylle tuoksuvaa. Ja vettäkin oli hiukan seassaEasy Rider kirjoitti:BTW: Nätti ehkä jälki rattaissa, mutta mitäs on tuo muju alimpien kuvan hampaiden välissä...?
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Vaan aattelepa ite. Puree sen tiukemmin kun mitä fillari yrittää luistaa ja irrottaa viimeistään kun vauhtia on muutama kymppi. Ihan kun ASD, mutta ilman elektroniikkaa, hydrauliikkaa ja muuta ylimääräistä. Jotapaitsi jälkiasennettavissa huomattavasti helpommin.
Nerokas innovaatio ja kaiketi sangen toimiva.
Vielä kun keksisivät räikkälukon joka kiskoo mieluummin ulkokaarteen rattaalla.
Nerokas innovaatio ja kaiketi sangen toimiva.
Vielä kun keksisivät räikkälukon joka kiskoo mieluummin ulkokaarteen rattaalla.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Mika.T kirjoitti:Tuohan on kuuluisa siitä että kun kunnolla antaa ronttosta ja lukko nappaa kiinni niin koko murikka saattaa haljeta tai lukko posahtaa palasiksi.
Niin jenkki ei ajattele kuin ryssä, jotta lisää rautaa reiän ympärille kun se on niin huonoa.
Sillon kun yritettiin saada sitä lukkoa aukeamaan, vedettiin GMC Jimmyllä kaheksikkoa takavedolla 37,5" Creepyt savuten. Ei siitä perästä entistä saatu kuitenkaan.
Se lukon päällemeno täyskaasulla voi tosiaan olla melkonen shokki osille tietyissä tilanteissa.
Nerokas rakenne silti, vaikkei optimaalinen lukkoperä. Tosin en ole sellaista vielä nähnytkään. Tai no, jos tarkoitus on ajaa suoraan ja äkkiä, on spooli ihan jees ja toimii.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Apulaitehihnan vaihdoin pari viikkoa takaperin, muuten ei oo tarvinut kun tankata ja ajaa.
Öljytkin pitäs vaihtaa kohta. Ne kun ei tunnu itsestään vaihtuvan, vaan ovat joka tarkastuksella ylärajassa ja vieläpä puhtaan värisenä, vaikkakin 10tkm jo ajettu.
On se vaan kumma kun joutuu öljynsuodattimenkin tilamaan rapakon takaa, ei nuukapihi raaski Suomesta mitään osia ostella Ainoastaa pyyhkijänsulkia Biltemasta...
Öljytkin pitäs vaihtaa kohta. Ne kun ei tunnu itsestään vaihtuvan, vaan ovat joka tarkastuksella ylärajassa ja vieläpä puhtaan värisenä, vaikkakin 10tkm jo ajettu.
On se vaan kumma kun joutuu öljynsuodattimenkin tilamaan rapakon takaa, ei nuukapihi raaski Suomesta mitään osia ostella Ainoastaa pyyhkijänsulkia Biltemasta...
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
En p**kele laita, maksaa liikaa! Minähän en öljystä maksa yli kolmea euroa litralta, halvemmalla saa parempaakinhotari kirjoitti:Otikko tuukuna ja öljyks sit puutinin hpeedeetä 15w40
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Öljyt tuli vasta alkuviikosta vaihdettua kun putsarin toimitus hieman venähti, ilmeisesti oli jenkeillä hieman joulukiireitä. Öljyt Motoxia ja putsari toisiks halvin tarvikemalli eli Mann.
Kaasupolkimen asentoanturi ei oo toiminut muutamaan viikkoon ollenkaan, mutta toisin kuin mersussa niin sillä ei ole mitään vaikutusta normaaliin toimintaan.
Eilen alkoi myös alipainepumpun laakerit ääntämään, samantien laitoin uuden tilaukseen sekä hihnapyörän irroitukseen tarvittavan ulosvedinsarjan
Kaasupolkimen asentoanturi ei oo toiminut muutamaan viikkoon ollenkaan, mutta toisin kuin mersussa niin sillä ei ole mitään vaikutusta normaaliin toimintaan.
Eilen alkoi myös alipainepumpun laakerit ääntämään, samantien laitoin uuden tilaukseen sekä hihnapyörän irroitukseen tarvittavan ulosvedinsarjan
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Empä vaihtanutkaan alipainepumppua, vika onkin ilmastoinnin kompuran hihnapyörän laakerissa. Täytyy vaihtaa ennen kesää. Kaasupolkimen asentoanturin ja laatikon nopeusanturit vaihdoin viime viikolla, nyt vaihtaa vaihteet niinkuin kuuluukin.
Tänään myös laitatin uudet nastarenkaat alle, 7 vuotta vanhoissa nokialaisissa ei enää meinannut pito riittää.
Tänään myös laitatin uudet nastarenkaat alle, 7 vuotta vanhoissa nokialaisissa ei enää meinannut pito riittää.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Nythän ne on hyvä sisään ajaaRuntula kirjoitti:Mitä niitä piikkejä laittamaan kun kesä on jo tulossa.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Työkaluhankintoja on tullut tehtyä
Hihnapyörien ulosvedin, sopii lähes kaikkiin jenkkeihin
Ilmastoinnin kompuran hihnapyörän ulosvedin, sopii ainakin jenkkeihin ja japseihin
Hihnapyörien ulosvedin, sopii lähes kaikkiin jenkkeihin
Ilmastoinnin kompuran hihnapyörän ulosvedin, sopii ainakin jenkkeihin ja japseihin
Viimeksi muokannut 745, 29.5.2021 14:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Nyt on vaihdettu kompuran laakeri ja alipainepumppu. Niiltä osin häipyi kaikki ylimääräset äänet. Hihna vielä meinaa vinkua ja viksata, pitää ostaa puol tuumaa lyhyempi niin se on sillä hoidettu. Tuolla nykyisellä "oikean" mittaisella hihnalla loppuu kiristimestä vara.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Tänään oli ohjelmassa väliseinän vahvistus, yläreunan muovi-ikkunan poisto ja kaiuttimien asennus
Loppuipahan ylimääräset nitinät, natinat, kolinat ja räminät
Loppuipahan ylimääräset nitinät, natinat, kolinat ja räminät
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Se tuntuu siltä kun ohjastais valtamerilaivaa komennussillalta vesisängyssä istuen. Visuaaliset havainnot ovat ainoat joista voi kuljettaja saada vihjeitä, minne ollaan menossa ja kusta on tulossa jne. Muut aistilliset havainnot korviin vaimeasti kuultavista poiketen on onnistuttu ajokokemuksesta häivyttämään sangen hyvin.Pappi kirjoitti:Joskus ois mielenkiintoista kokeilla koeajon merkeissä millainen on kunnossa oleva vani.
Viimeisin kokemus on käytöstä poistuneesta lanssista. Ihan hirvee lulla jonka jousitus ei vastannut korin painoa. Onneksi poistui romutettavaksi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Foorumilla oli aikoinaan nimimerkki Pumba. Hän oli muistaakseni jonkin sortin spesialisti näissä vaneissa.
Oletko muuten kurkannut tuonne sivuoven sisään? onko äänieristeet pysyneet paikallaan. Muistaakseni yksi syy oven ruostumiseen on juuri tuo äänieriste, joka putoaa oven pohjalle tukkien vedenpoistot.
Laittelehan kuvia jakoon kun rälläköit ruostetta pois.
Oletko muuten kurkannut tuonne sivuoven sisään? onko äänieristeet pysyneet paikallaan. Muistaakseni yksi syy oven ruostumiseen on juuri tuo äänieriste, joka putoaa oven pohjalle tukkien vedenpoistot.
Laittelehan kuvia jakoon kun rälläköit ruostetta pois.
Iisin kokemus röhröhvaneista taitaa olla G20:stä. G30 on niihin verrattuna melkonen kivireki.
Empä ole sikaoven sisälle vilkassut, muistaakseni siihen on jo pohja vaihdettu. Lähinnä ruoste on raiskannut kuskinpuolen helman, siinä pari pikku läpeä
Empä ole sikaoven sisälle vilkassut, muistaakseni siihen on jo pohja vaihdettu. Lähinnä ruoste on raiskannut kuskinpuolen helman, siinä pari pikku läpeä
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Tänään vaihdoin pääsylinterin, kun vanhasta alkoi vuotamaan säiliön tiivisteet. Uusi maksoi 40€, niin ei siinä viitsi alkaa pelkkiä tiivisteitä vaihtelemaan kun sen vuoksi olis kumminkin joutunut koko höskän irroittamaan
Samalla sitten vaihdoin vilkkuviiksen palautinjouset, kun ei vilkku palautunut vasemmalta ollenkaan. Poikkihan sieltä toinen oli
Samalla sitten vaihdoin vilkkuviiksen palautinjouset, kun ei vilkku palautunut vasemmalta ollenkaan. Poikkihan sieltä toinen oli
Viimeksi muokannut 745, 29.5.2021 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen