simoksin om606 väykkynen
simoksin om606 väykkynen
Tulipa ostettua tommonen rönttä, kilsoja 503tkm ja ulkokuori tuttua väyrystä
Etulokarit väärän sävyset ja ruostetta siellä täällä
Tekniikka pelaa kyllä hienosti ja pitihän se madaltaa heti pilalle ja laittaa hirviövanteet alle.
Etulokarit väärän sävyset ja ruostetta siellä täällä
Tekniikka pelaa kyllä hienosti ja pitihän se madaltaa heti pilalle ja laittaa hirviövanteet alle.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Mukava tosiaan ajella, vakkari ja automaatti on meikälle ihan luksusta tuon manuaalin jälkeen. Turbolla on juu eli mukavasti vääntää kone pintakaasullakin Etulasit pitäis vaihtaa ainakin on niin sumeeksi päässyt. Ortopedipenkki kuskilla tosin itsellä sille ei juuri ole käyttöä..Penkinlämmittimet uupuu eli lieköhän joku saksantuonti joskus
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
https://www.youtube.com/watch?v=52FWwYvR-S8
Käyntiääni on ruma mutta tavallaan kaunis
Juuri vaihdoin öljyt ja suodattimen + PA-suodattimen ja sen pienen esisuodattimen. Takajarrut on loppu, menee keskiviikkona työn alle levyt ja palat.
Käyntiääni on ruma mutta tavallaan kaunis
Juuri vaihdoin öljyt ja suodattimen + PA-suodattimen ja sen pienen esisuodattimen. Takajarrut on loppu, menee keskiviikkona työn alle levyt ja palat.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Totta turiset.. pitänee vaihtaa ne samalladealer kirjoitti:Kannattaa tarkistaa jarrukilpien kunto jos mahdollista ennen isompaa remontin aloittamista, alkaa näissä olla pehmeitä ellei ole jo vaihdettu kertaalleen.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Jeh takaa levyt ja palat vaihettu, kilvet oli vielä ok.
Mitäs kaikenmoista tyyppivikaa näissä om606:ssa on? vai onko mitään? Hyvältä peliltä tuntuu kyllä etten oo löytäny mitään sanottavaa vielä muutaku ulkokuoresta.
Mitäs kaikenmoista tyyppivikaa näissä om606:ssa on? vai onko mitään? Hyvältä peliltä tuntuu kyllä etten oo löytäny mitään sanottavaa vielä muutaku ulkokuoresta.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Ei ihmeitä; ruiskutuspumpun päältä vuotaa tiivisteet --> käynnistysvaikeuksia. Sama muovivista polttoaineputkista tai sähköisestä sammuttimesta. Kaikista korjattu jo, moneenkin kertaan
Venttiilit kuluu kanteen niin syvälle ettei nostimen varat riitä ---> kylmäkäynnistyksen jälkeen käy vajaalla "lopottaen" jonkin aikaa.
Metallinen ahtoputki irtoaa imusarjan alta koska ainoan kiinnitysruuvin korvakko murtuu poikki. Huomaa kyllä kun sattuu
Venttiilit kuluu kanteen niin syvälle ettei nostimen varat riitä ---> kylmäkäynnistyksen jälkeen käy vajaalla "lopottaen" jonkin aikaa.
Metallinen ahtoputki irtoaa imusarjan alta koska ainoan kiinnitysruuvin korvakko murtuu poikki. Huomaa kyllä kun sattuu
oulaistenliikenne.fi
Jaaha no katsellaan tovi kun moisia osuu korvaan/silmäändealer kirjoitti:Ei ihmeitä; ruiskutuspumpun päältä vuotaa tiivisteet --> käynnistysvaikeuksia. Sama muovivista polttoaineputkista tai sähköisestä sammuttimesta. Kaikista korjattu jo, moneenkin kertaan
Venttiilit kuluu kanteen niin syvälle ettei nostimen varat riitä ---> kylmäkäynnistyksen jälkeen käy vajaalla "lopottaen" jonkin aikaa.
Metallinen ahtoputki irtoaa imusarjan alta koska ainoan kiinnitysruuvin korvakko murtuu poikki. Huomaa kyllä kun sattuu
Kiitos Infosta.
W210 E320cdi -02
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94