E55 amg ostamassa..

Vastaa Viestiin
Avatar
maxpower07
Viestit: 158
Liittynyt: 27.1.2008 11:33
Paikkakunta: alastaro

E55 amg ostamassa..

Viesti Kirjoittaja maxpower07 »

Tekis mieli kesäautoksi ostaa 211 E55, mitä tyyppivikaa noissa, uskallanko ostaa nettiauton halvimman yli 200tkm ajetun? onko -03 vuotisessa sama glykolivaivainen jäähdytin kuin pikkukoneisissa? sähköjarrut? airmatiic tietysti oma lukunsa, mut niistä on jo aiempaa kokemusta..
W639 130cdi
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Olen 100% varma että foorumilla ei ole yhtään tuommoista autoa.

Joudut tekemään esityksen autosta :D
- Paljonko tehoa?
- Monta valmistettu?
- Pääpiirteet teknisistä ominaisuuksista ja eroavaisuudet taksimalliin.
Avatar
maxpower07
Viestit: 158
Liittynyt: 27.1.2008 11:33
Paikkakunta: alastaro

Viesti Kirjoittaja maxpower07 »

W639 130cdi
Avatar
Mou
Viestit: 1632
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

maxpower07 kirjoitti:Eikö ole.. tämä auto: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz ... mg/8513522
Hieno auto. Kova on vaan pyynti kun vertaa mitä tuollanen tulisi maksamaan Saksasta haettuna. Toinen on nuo kesäpyörien halvat kiinavanteet, jotka menee helposti kieroon. Noita myytiin aikanaan paljon Mersuihin kun olivat halvimmat 2-kymppiset. M113 on kestävä kone ja 722.6 kestävä aski. Auto on kuitenkin reilusti yli 10 vuotta vanha ja yli 200tkm ajettu joten varmasti jotain pientä voi olla, varsinkin jos oikeen anaalitarkka on. Käy koeajamassa ja jos tuntuu mieleiseltä, niin ei tuossa kovin saveen voi mennä.
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Avatar
maxpower07
Viestit: 158
Liittynyt: 27.1.2008 11:33
Paikkakunta: alastaro

Viesti Kirjoittaja maxpower07 »

ok..asiaa pitää sulatella, kovin kaukana käydä vaan katsomassa, pitää seurailla josko lähemmäs tulee tarjolle..
W639 130cdi
AMGMika
Viestit: 9
Liittynyt: 21.1.2016 12:31

Viesti Kirjoittaja AMGMika »

Meissenkeri kirjoitti:Olen 100% varma että foorumilla ei ole yhtään tuommoista autoa.
Väärin meni 8) Täältä löytyy, farmari tosin. Mulla on tollanen tosiaan ihan jokapäiväsenä käytöautona ollut pari vuotta kesät talvet. mulla tossa mieto viri 530hp/750nm.

Mainio käyttöpeli, mitä nyt pensaa palaa aika kiitettävästi ja vakuutukset on suolaisen hintaset verrattuna pappamalleihin

Voimaa on kyllä niin maan perusteellisesti, että kohta taas kun saa kesärenkaat alle niin on naama leveässä hymyssä pitkän aikaa :D
Nii juu, käyttökuluista vielä sen verran, että kesärenkaita saa vaihtaa taakse joka kesä näköjään uudet :D

Omani tuli saksasta, koska suomen hinnat ei ainakaan silloin kun minä omani ostin ollut millään tavoin kilpailukykyisiä ja ei noita farkkuja kyllä suomessa montaa olekkaan.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

AMGMika kirjoitti:[Täältä löytyy, farmari tosin. Mulla on tollanen tosiaan ihan jokapäiväsenä käytöautona ollut pari vuotta kesät talvet. mulla tossa mieto viri 530hp/750nm.
Tämähän ei itse topikkiin mitenkään liity mutta [OT]miksi ihmeessä 400/420CDi versiota ei saa farkkuna :protest: [/OT] Yhdet renkaat kesässä ei riitä mutta mutta :boing_boing:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

AMGMika kirjoitti:
Meissenkeri kirjoitti:Olen 100% varma että foorumilla ei ole yhtään tuommoista autoa.
Väärin meni 8) Täältä löytyy, farmari tosin. Mulla on tollanen tosiaan ihan jokapäiväsenä käytöautona ollut pari vuotta kesät talvet. mulla tossa mieto viri 530hp/750nm.

Mainio käyttöpeli, mitä nyt pensaa palaa aika kiitettävästi ja vakuutukset on suolaisen hintaset verrattuna pappamalleihin

Voimaa on kyllä niin maan perusteellisesti, että kohta taas kun saa kesärenkaat alle niin on naama leveässä hymyssä pitkän aikaa :D
Nii juu, käyttökuluista vielä sen verran, että kesärenkaita saa vaihtaa taakse joka kesä näköjään uudet :D

Omani tuli saksasta, koska suomen hinnat ei ainakaan silloin kun minä omani ostin ollut millään tavoin kilpailukykyisiä ja ei noita farkkuja kyllä suomessa montaa olekkaan.
Tervetuloa foorumille AMGMika :D

Hienoa että saadaan foorumille kunnolla kulkevia, vähän harvinaisempia autoja tavallisten taksimersujen lisäksi.
Avatar
Mou
Viestit: 1632
Liittynyt: 31.1.2014 9:38

Viesti Kirjoittaja Mou »

Meissenkeri kirjoitti:
AMGMika kirjoitti:
Meissenkeri kirjoitti:Olen 100% varma että foorumilla ei ole yhtään tuommoista autoa.
Väärin meni 8) Täältä löytyy, farmari tosin. Mulla on tollanen tosiaan ihan jokapäiväsenä käytöautona ollut pari vuotta kesät talvet. mulla tossa mieto viri 530hp/750nm.

Mainio käyttöpeli, mitä nyt pensaa palaa aika kiitettävästi ja vakuutukset on suolaisen hintaset verrattuna pappamalleihin

Voimaa on kyllä niin maan perusteellisesti, että kohta taas kun saa kesärenkaat alle niin on naama leveässä hymyssä pitkän aikaa :D
Nii juu, käyttökuluista vielä sen verran, että kesärenkaita saa vaihtaa taakse joka kesä näköjään uudet :D

Omani tuli saksasta, koska suomen hinnat ei ainakaan silloin kun minä omani ostin ollut millään tavoin kilpailukykyisiä ja ei noita farkkuja kyllä suomessa montaa olekkaan.
Tervetuloa foorumille AMGMika :D

Hienoa että saadaan foorumille kunnolla kulkevia, vähän harvinaisempia autoja tavallisten taksimersujen lisäksi.
Sori nyt totaali OT tässä langassa, mutta Mikan auto kiinnostaa ja siihen tehdyt viri'virit. Oman topickin paikka?
Nykyiset...
'14 E500 Coupe

Ollut joskus...
CL63 AMG, SLK55 AMG, CLK55 AMG, CLK55 AMG, BMW 850i V12, Audi A8 V8, Mustang SVT Cobra 32V V8, TownCar 4.6i V8, Capri 2.9i BOA Cosworth, Capri 2.8i
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”