
Aloitin viikko sitten työt Valmetin autotehtaalla Uudessakaupungissa, ja kun matkaa kotoa on vajaat 450km niin ois hyvä saada auto äkkiä kuntoon että pääsee vapailla käymään kotosalla.
Väykkää en niin tunne mutta vastaavan ikäisessä ceessä vuoti litran tonnille konehuoneen ja tulipellin välinen läpivienti sieltä takapuolelta. Paineella ja lämpimänä kusi mutta mylly seis ja viileenä ei vuotanut.JeremiaS kirjoitti:Alkoi pitkän moottoritieajon jälkeen ilmestyä lätäkköä Mersun alle ja paisuntasäiliö tyhjentynyt. Tänään nostin autoa pukeille ja könysin alle, koitin löytää paikkaa mistä se vesi tulee ulos, mutta en löytänyt vuotokohtaa. Neste tulee ilmeisesti ihan moottorin takaosasta, ja valuu alas vaihdelaatikon kohdalta suurin osa. Ja sitä tulee paljon, kun koneen kiihdyttelee oikein kuumaksi niin valuu oikein norona. Luin foorumilta kauhutarinoita siitä että kansipahvi voi pettää koneen takapuolelta, mutta voisiko sieltä tulla noin paljon vettä ulos? Mitään muita kansioireita ei ole, eli vesi on kirkasta, öljy ok, pakoputkesta tulee normaalia diisselin mustaa eikä lämmöt nouse yhtäään liikaa. Joku kertoi myös letkulähdöstä koneen takaosassa joka usein vuotaa mutta sellaista en tuosta löytänyt. Moottorin kuskinpuolen takaosassa on kyllä märkää vähän siellä sun täällä mutten löydä mitään selvää kohtaa mistä se tulee...
Aloitin viikko sitten työt Valmetin autotehtaalla Uudessakaupungissa, ja kun matkaa kotoa on vajaat 450km niin ois hyvä saada auto äkkiä kuntoon että pääsee vapailla käymään kotosalla.