Tämmösen ve pumpun toiminta kiinnostaa sekä mikä niissä hajoaa?
Auto starttauksesta lähtien 1 kerran miljoonasta lähtee hyvin käymään ja toimii normaalisti.
Tätä iloa kestää jokusen minuutin kunnes lämpenee ja rytkytys alkaa.
Yleensä käynnistys tapahtuu kaasupohjassa muutamalla pytyllä rytkyttäen sinisen savun tullessa putkesta ja tukahduttaen ajajan..
Kone myös lämpenee yllättävän nopeasti tilanteeseen -->
Emäntä kauhuissaan huutaa, jotta nyt se hajos.. Taas
Auto toimii siis peltokäytössä ja on tällä hetkellä n. 600km päässä.
Joten korjaukset ja vian etsintä suoritetaan noin puolen vuoden välein.
E.
Polttoaineletkut vaihdettu, kokeiltu sähköistä siirtopumppa, kokeiltu puhtaalla tavaralla erillisestä säiliöstä, avattu pumpunkansi ja todettu ettei vika kaasu"jousessa" (löydetty vikakehoitus netistä).
Jäänyt appiukolta tienpäälle noin 3 vuotta sitten, ei tiedä mitä korjauksia sille sen jälkeen tehnyt.
Mitsubishi L200 2.5 4D56 - 89 90
Mitsubishi L200 2.5 4D56 - 89 90
® Mesen linttaklubi
Ei mitään hajua..
Miten tehdään?
E. myös syyläri aivan romu, joten lämpöongelmat voivat johtua siitä..
Mietityttää asia, johon kukaan ei ota kantaa --->
Auto TOIMII VÄLILLÄ AIVAN NORMAALISTI, kunnes hieman lämpenee!
Voisiko muka jako muuttua itsekseen lämpenemisen takia?
En usko..
Miten tehdään?
E. myös syyläri aivan romu, joten lämpöongelmat voivat johtua siitä..
Mietityttää asia, johon kukaan ei ota kantaa --->
Auto TOIMII VÄLILLÄ AIVAN NORMAALISTI, kunnes hieman lämpenee!
Voisiko muka jako muuttua itsekseen lämpenemisen takia?
En usko..
® Mesen linttaklubi