Mitsubishi L200 2.5 4D56 - 89 90

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Mitsubishi L200 2.5 4D56 - 89 90

Viesti Kirjoittaja potox »

Tämmösen ve pumpun toiminta kiinnostaa sekä mikä niissä hajoaa?

Auto starttauksesta lähtien 1 kerran miljoonasta lähtee hyvin käymään ja toimii normaalisti.
Tätä iloa kestää jokusen minuutin kunnes lämpenee ja rytkytys alkaa.


Yleensä käynnistys tapahtuu kaasupohjassa muutamalla pytyllä rytkyttäen sinisen savun tullessa putkesta ja tukahduttaen ajajan..

Kone myös lämpenee yllättävän nopeasti tilanteeseen -->
Emäntä kauhuissaan huutaa, jotta nyt se hajos.. Taas :lol:

Auto toimii siis peltokäytössä ja on tällä hetkellä n. 600km päässä.

Joten korjaukset ja vian etsintä suoritetaan noin puolen vuoden välein.

E.
Polttoaineletkut vaihdettu, kokeiltu sähköistä siirtopumppa, kokeiltu puhtaalla tavaralla erillisestä säiliöstä, avattu pumpunkansi ja todettu ettei vika kaasu"jousessa" (löydetty vikakehoitus netistä).

Jäänyt appiukolta tienpäälle noin 3 vuotta sitten, ei tiedä mitä korjauksia sille sen jälkeen tehnyt.
® Mesen linttaklubi
Avatar
jaasu
Viestit: 906
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Miten pumpun ajotus?
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

Ei mitään hajua..

Miten tehdään?

E. myös syyläri aivan romu, joten lämpöongelmat voivat johtua siitä..

Mietityttää asia, johon kukaan ei ota kantaa --->



Auto TOIMII VÄLILLÄ AIVAN NORMAALISTI, kunnes hieman lämpenee!


Voisiko muka jako muuttua itsekseen lämpenemisen takia?

En usko..
® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”