Ostamassa ML 400CDI

Vastaa Viestiin
^Larke^
Viestit: 101
Liittynyt: 18.4.2006 11:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Ostamassa ML 400CDI

Viesti Kirjoittaja ^Larke^ »

Morjens!

Tehään kauppaa tälläsestä, nii mitä tarttee kattoo tarkkaan. autolla ajettu 200tkm.

:roll:
Höömy
teräsmies
Viestit: 2584
Liittynyt: 19.3.2011 20:34
Paikkakunta: Keski-Uusimaa

Viesti Kirjoittaja Höömy »

Varmaan eri asioita jos on w 63 tai w 164. Molemmissa tapauksissa on syytä katsoa tarkkaan lompakkoon.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: Ostamassa ML 400CDI

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

^Larke^ kirjoitti:Morjens!

Tehään kauppaa tälläsestä, nii mitä tarttee kattoo tarkkaan. autolla ajettu 200tkm.

:roll:
163 400cdi niin ainakin jakopää kuunnella
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Sakari

Viesti Kirjoittaja Sakari »

Paksun lompakon tarvii ellei itse osaa rempata. Jakopää ja suuttimet paskoja. Kansipahvivikasiakin ollu. 420cdi parempi jo monilta osin. Vaikka siinäkin tietyt sudenkuopat. Tuuripeliä mikä milloinkin sattuu menemään.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kaseissa vähän työläämpää apulaitehihnan, laturin ym. korjaaminen kun vertaa pienempiin. Suuttimia menee kuten muistakin cdi:stä.

Nelisataseen en ole koskaan tehnyt kansihommaa, ja eikös se ole "normaali" rakenteeltaan. Taas sitten 420 on märkäputkikone ja niistä taitaa jokaisesta mennä kansitiiviste(et) ennemmin tai myöhemmin ?
W202C220SPORT
Viestit: 14
Liittynyt: 30.12.2010 13:12

ML 400 cdi

Viesti Kirjoittaja W202C220SPORT »

Ei mitään, noin vähän ajettu,mutta kulutusosat alkaa olla noilla kilometreillä vaihdossa!
Jos ei autoon oo "mitään"vaihettu!

Halpaa on ajella
keskikulutus 10 litraa, kaupunkisa mennee 13 litraa, mun 400 syö kyllä enemmän,
sillä koneessa 350 hepoa.....
Kato,ettei siinä oo hydrauli/kaasujousia,
Pittää olla kunnon rauta jouset!....
,eikä osakkaan oo kalliita!
Esim. jäähdyttäjä kenno 800 euroa,jäähdyttimenpuhallin 1400 euroo,lämmityslaitteen moottori 300 euroo,egr venttiili 900 euroo,polttoainepumppu 1100 euroo,suuttimet 230 euroo kpl, siirtopumppu 350 euroo, vesipumppu 280 euroo,jarrusatuloita saa 150-200 euroo kpl ,esp anturi 870 euroo,etulyhdyt 450 euroo kpl,hehkurele 480 euroo,laturi todella halpa730 euroo.ohjaustehostimen pumppu 964 euroo,,,,ym... erään MB varaosien myyjän hintoja.
T. Millään muulla en aja,kuin ML 400 CDI:llä,enkä mitään muuta laita kuin W8 ML viritettynä!

:D
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Re: ML 400 cdi

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

W202C220SPORT kirjoitti: Kato,ettei siinä oo hydrauli/kaasujousia,
Pittää olla kunnon rauta jouset!....
Ei kai W163:sta ole muilla kuin rautajousilla saanutkaan?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”