W463 työautoksi, sisämittoja ja kokemuksia

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
MeinBenz
Viestit: 54
Liittynyt: 04.10.2012 9:47

W463 työautoksi, sisämittoja ja kokemuksia

Viesti Kirjoittaja MeinBenz »

Elikkäs työautoksi yhtenä vaihtoehtona olen katsellut 270cdi tai 400cdi g sarjalaista(320cdi kiven alla?), mustana alle 250 ajettuna. Ikä 01-05. 5 voinen, mahd lang. Vaihtoehtoja on muutamia kun Saksasta olen katsellut. Auton rekisteröiminen suoraan kevyt kuormaautoksi Suomessa.

Haluaisin tietää sisämittoja peräluukun ollessa kiinni. Mersun omilla sivuilla oli merkitty 1760 selkänojaan. Onko vanhemmissa paljonkin eroa ja onkohan mitta otettu repsikan penkin ollessa kiskoilla eteen vai taakse vedetty?

Onko jollakin tallissa vastaava ja haluaisi olla kiltti ja käydä mittailemassa ja inffoilemassa tänne, kiitos :roll:
Aina kädet likaisena
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Kevytkuorkiksi rekisteröinti ei taida olla ihan läpihuutohomma.
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
MeinBenz
Viestit: 54
Liittynyt: 04.10.2012 9:47

Viesti Kirjoittaja MeinBenz »

pekkovee kirjoitti:Kevytkuorkiksi rekisteröinti ei taida olla ihan läpihuutohomma.
Haluaisitko hiukan avata? Tällä hetkellä olen ollut aika varma, että ongelmia ei tule. Muutama asia joidenka takia olen aika varma. Niitä löytyy rekisteröityinä suomessa kevyt kuormureina ja katsastusmies sanoi, että CoC eli vaatimuksenmukaisuustodistuksen kanssa muutoskatsastukseen eikä muuta.
Aina kädet likaisena
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Suomessa olevat kuorkit lienee W461 mallisarjalaisia professionaleja, näissä kok massat eri kuin W463

Saksassa kuorkiksi menee 3500 kg kok massainen, Suomessa yli 3500 kg kok massainen

Jos tavan W463 menee nykyään heittämällä kuorkiks niin hyvä
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Tässä yks kuorkki, professional

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/g/10120388
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”