Elikkäs työautoksi yhtenä vaihtoehtona olen katsellut 270cdi tai 400cdi g sarjalaista(320cdi kiven alla?), mustana alle 250 ajettuna. Ikä 01-05. 5 voinen, mahd lang. Vaihtoehtoja on muutamia kun Saksasta olen katsellut. Auton rekisteröiminen suoraan kevyt kuormaautoksi Suomessa.
Haluaisin tietää sisämittoja peräluukun ollessa kiinni. Mersun omilla sivuilla oli merkitty 1760 selkänojaan. Onko vanhemmissa paljonkin eroa ja onkohan mitta otettu repsikan penkin ollessa kiskoilla eteen vai taakse vedetty?
Onko jollakin tallissa vastaava ja haluaisi olla kiltti ja käydä mittailemassa ja inffoilemassa tänne, kiitos
W463 työautoksi, sisämittoja ja kokemuksia
W463 työautoksi, sisämittoja ja kokemuksia
Aina kädet likaisena
Kevytkuorkiksi rekisteröinti ei taida olla ihan läpihuutohomma.
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Haluaisitko hiukan avata? Tällä hetkellä olen ollut aika varma, että ongelmia ei tule. Muutama asia joidenka takia olen aika varma. Niitä löytyy rekisteröityinä suomessa kevyt kuormureina ja katsastusmies sanoi, että CoC eli vaatimuksenmukaisuustodistuksen kanssa muutoskatsastukseen eikä muuta.pekkovee kirjoitti:Kevytkuorkiksi rekisteröinti ei taida olla ihan läpihuutohomma.
Aina kädet likaisena
Suomessa olevat kuorkit lienee W461 mallisarjalaisia professionaleja, näissä kok massat eri kuin W463
Saksassa kuorkiksi menee 3500 kg kok massainen, Suomessa yli 3500 kg kok massainen
Jos tavan W463 menee nykyään heittämällä kuorkiks niin hyvä
Saksassa kuorkiksi menee 3500 kg kok massainen, Suomessa yli 3500 kg kok massainen
Jos tavan W463 menee nykyään heittämällä kuorkiks niin hyvä
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17