mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Mikan harharetket, Back to the fut..MERCEDES! +Rintteri
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Keskustelua muista merkeistä
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Pappi
Moderaattori

aktiivimeseläinen
Tolokun mies


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 9498

 LähetäLähetetty: 22.8.2020 11:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joko Mikalla oli tämä näyttö käytössä?

https://www.tori.fi/vi/66550413.htm
_________________
Skodillac: Origami:
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 22.8.2020 15:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ei ole vielä.
Toistaiseksi on pärjätty mainiosti ilman.

Laitoin panelilta tuleviin johtoihin pienen turvakytkimen jolla panelin saa irti säätimestä kun latausta ei tarvita.
Hupiakku on tällöin auton latauksen varassa ja se riittää hyvin normaalisti kun sähkötarvetta ei paljoa ole.
Leiriytyessä kun on kylmälaukkua jne jne kulutusta päällä niin naksauttaa vaan kytkimestä panelin "päälle" lataamaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 06.9.2020 17:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Syyspimeät alkaa tulla tänne pohjosemmaskin. Iltaisin alkaa olla jo aika pimeä joten tuli tuossa jo aiemmin nakattua keulalle kolme x-visionin xenonia loimottamaan.



Ajovalojakin kiillottelin ja aika hyvät niistä tulikin. Kuvassa ovat vaan aika paskaset, kuten koko autokin.
Eilen vielä releytin lyhyet valot uusiksi.
Alunperin lyhyen valojen johdotuksissa näytti olevan 1.2V jännitehäviö. Releyttämällä ja uusilla johdotuksilla häviö putos 0.2Volttiin.
Ihan silmin nähden kirkkaammat valot nyt.


Tarttu tuolla maakunnissa ajellessa kainaloon 12volttinen 24" smart teeveekin. Sen kötöstelin tuonne etupään hattuhyllyn päälle.
Kännykästä netin jako päälle ja töllöstä voi kattella juutuupia tai vaikka katsomoa/yle arenaa.

Takapenkillä istuessa kattelukulma on ihan hyvä vaikkakin vähän ylöspäin tuota joutuu kattomaan. Makuuosastolta kattoessa töllö on vähän liian jyrkässä kulmassa kyllä, mutta eipä ittellä tule tuota juuri makuultaan katteltua.




Kaikenkaikkiaan tullu tälle kesää autossa majotuttua ~25yötä. Aika makeat unet siellä saa, paremmat kuin kotona Shocked
Eikä ollu vaivannäkö eristyksien suhteen yhtään liikaa. Mahtava kun ei ulkomaailman meteli juurikaan sisälle kuulu, eikä aamuaurinko lämmitä sisustaa.

Planarin 44D lämmittimessä on tehoa aika helvetisti tämän kokoseen hyttiin. Onneksi sen tehoa saa säädettyä suoraan ohjainpanelista. Pienimmällä asetuksella lämmitysteho pitäsi olla 1kW, täysillä 4kW

Tuo pienin asetus oli nyt muutamina kylminä iltoina mukava kun auton sisälämpötila pysyi ~22-24c, vaikka kulki ovista sisään ja ulos.
Öisin lämmitin ei ole ollu päällä ollenkaan, aamusella herätessä naksauttanu taas päälle ja vähän isommalle teholle että on kiva kömpiä peiton alta ylös Laughing
Kattoluukku hieman raolleen eikä kosteuskaan keräänny sisälle.

Lämmittimen löpölinjan ja pumpun vedin auton alle joten pumpun naksutustakaan ei sisälle enää kuulu.
Vielä kun keksisin miten toteuttaisin lämmittimelle raitisilmanoton ulkoa. Motonetistä nappasin sellasen pienen alumiini ritilän jota suunnittelin auton kylkeen laittavani mutta en ole raskinu tehdä reikää kylkeen Laughing

Tavaratilassa katollahan on jo pieni ilmanvaihtoventtiili mutta saisi sellanen olla myös alempana että jostain tulisi korvausilmaa lämmittimelle, nythän se kierrättää pääasiassa sisäilmaa.
Lämmittimen ilmanotto on tavaratilan puolella siellä lämmitin/invertteri/akkukotelossa ja puhallus kuskinpuolelta alhaalta ohjaamonpuolelle.

Pelkääjänpuolella on myös puhallusritilä hytin puolelle mutta siellä ei ole puhallusputkia, eli se toimii "väärinpäin" Siitä ilma menee lattian rajasta takaisin sinne lämmittimen kotelointiin.
Samoten takapenkkien alla on pitkän tavaran luukku joka ei ole ihan tiivis. Siinä ilma virtaa myös samaan kontin puolella olevaan kotelointiin ja lämmittimelle, ja vielä sivuoven porrassyvennyksen takareunassa on reikä tuonne samaan paikkaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lerssinen
Puimanajo-Keijo

Wattien Waltias
Referenssien Ylittäjä


Liittynyt: 12 Maa 2007
Viestejä: 2419
Paikkakunta: Oulainen

 LähetäLähetetty: 06.9.2020 17:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top





Tuollaisen laitoin omaan vaunuun mistä tulee ilmatorvi lämmittimelle ja siitä sisälle. Ilma on raikasta ja kuivaa kun sen ottaa ulkoa Exclamation
2kw versio riittää tuohon vaunuunkin ihan heittämällä, pienin tyhjäkäyntiteho meinaa olla liikaa +5 asti Shocked
_________________
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 18.9.2020 12:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eemeli katsastettu tällä päivämäärällä.
Ei mitään vikaa edelleenkään.

Vaihteistoöljyjen vaihto pitää tehdä mitä pikimmiten.
Pari kertaa ollu turbiinilukon toiminnassa vähän hämärää.
Adaptaation nollauksella loppu.

Mites se näissä 7-pykäläisissä on se turbiinilukon venttiili?
Onko se samanlainen vaihettava "kybbi" kuten 5-vaihteisissakin?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 27604

 LähetäLähetetty: 18.9.2020 12:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllä on samalla lailla vaihdettava osa, varaat vaan myös pari tiivistettä ja uudet hydrauliikkayksikön kiinnityspultit. Niille momentti on 4Nm + 90 astetta, eli se toinen "ysikymppinen" mikä pohjan pulteilla on jää pois.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 27.9.2020 23:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eemeliin vaihtui tänään hammastanko.
Vanha oli välijistynyt hammasvälityksestään ja ratissa kehällä tuntui ~15mm välys, melkein kuin vanhalla 123/124:lla ajellessa Laughing

Mutta kyllä jämäköityi Shocked
Melkein kuin eri autolla ajais.

Vielä kun vaihdan reaktio tangot niin paranee varmasti entisestään, aika makeasti näytti olevan rungon pään isot kumipuslat repaleina.
Keulassa oli vielä kaikki alkuperästä vuodelta 2009. Yksikään nivel ei ole vielä väljä vaikka lasissa napottaa yli 400tkm Shocked
Melkein tekis mieli sanoa että näitten 212:sten laatu ja kestävyys on aikalailla parantunut aiemmista malleista.


Taka-akselisto onkin sitten oma tarinansa. Kaikki tukivarret olis hyvä vaihtaa kerralla, sen verran alkaa olla pykimää jokasessa kumiosassa.
Olispa hyvä jos jostain löytyis laadukas setti jossa olisi kaikki tukivarret ja puslat mukana.
Vituttaa alkaa tilailemaan ykskerrallaa noita tukivarsia kun niillä ei ole oikeita nimiä olemassakaan.
On ylempää etummaista ja alempaa taaimmaista jne paskaa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sprinter99



Liittynyt: 12 Mar 2018
Viestejä: 119

 LähetäLähetetty: 08.10.2020 2:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mika.T kirjoitti:

Kuskinpuolen raidetanko oliki molemmista päistä melkosen väljä... Ja tammikuussa katsastettu Shocked
Pelkääjänpuoli vain ulkopäästä.
Tangoissa olikin mersun merkinnät ja leimat 8/04 eli alkuperäiset.


Pyörittelin pois noin 3cm aurausta, väärältä puolelta, ja pitää jatkaa jos saa syyllisen puolen mutterin auki.
Tiesin että haitarikumi saattaa mennä rikki, mutta oli pakko ajaa ilman kiljumista.
Avasin ulomman klemmarin, ennen liikkeelle lähtöä ja yritin vääntää haitaria oikeaan asentoon, mutta palautui aina samaan asentoon ja käteen tuntui hyvältä.

En nähny mitä siellä sisäpäässä on, mutta miten tuo haitari ei menny solmuun, vai onko halki jostain klemmarin vierestä?

https://www.merteil.fi/fin/hammastanko_vaihto_96-p-15995-149-9
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 11.10.2020 22:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Viime viikonloppuna tai millonkahan se oli, vaihtu etupään reaktiotangot.

Kyllä niidenki vaihdolla selvä vaikutus oli varsinkin tien poikkivikoihin ajaessa. Ei kuulu enää sellasta epämäärästä losahdusta kun rungon pään puslat on kunnossa.



Tänään sitten läträsin vaihteistoöljyjen kans.
Olikin kyllä hyvä aika vaihtaa loovaöljyt. Edellinen vaihto tehty suodattimen päiväyksen perusteella 2010 Twisted Evil

Vanhat olikin ihan mustaa kuraa, ei valo paistanu läpi purkista vaikka kuinka käänteli valoa vasten...
Magneeteissa ei onneksi ollu mitään sattumia eikä öljypohjan pohjallakaan ollu yhtään "lietettä" eli siinä mielessä mitään vahinkoa ei ole käyny.



Sikälimikäli hyvä homma oli se että turbiinissa oli myös roppu joten senkin sai hyvin tyhjäksi.

Uudet öljyt meni kivasti paineilmatäyttösellä täyttökannulla. 8.5litraa meni josta tuli hitunen sitten pois kun loova lämpes ja roppua raotti.
Aivan kuin vaihdot olisi vähän pehmenneet, saattaa kyllä olla ihan mutuakin.

Loovasouvvin jälkeen vaihdoin vielä peräöljytkin. Ne oli ihan asiallisen kirkasta tavaraa vanhatkin.



Seuraava rojekti oliskin alkaa pudottamaan taka-akseli alas ja vaihtaa kaikki tukivarret ja rungon kumipuslat. Osat pitäs tulla ensviikon aikana siihenkin rojektiin.

Sen jälkeen voiskin uusia hitupöntön kun alkaa vaikuttaa siltä ettei poltoilla enää puhdistu. Muutaman viikon sisään nollannu moottorin häiriövalon jo useampaan kertaan ja aina siellä on ollu sama koodi tallessa.
"Puhdistuspolttojen lukumäärä liian suuri" tms.
Mistähän tuo kannattas hommata? Autodocilla jne on vaikka kuinka monta erimerkkistä vaihtoehtoa, mistä niistä tietää mikä toimii ja kestää.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lerssinen
Puimanajo-Keijo

Wattien Waltias
Referenssien Ylittäjä


Liittynyt: 12 Maa 2007
Viestejä: 2419
Paikkakunta: Oulainen

 LähetäLähetetty: 12.10.2020 8:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sehän ku on kohta korjattu kaikinpuolin kuntoon niin joutaakin myydä pois ja ottaa uus harmitus tilalle happy
_________________
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 12.10.2020 16:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nimenommaan. happy

Kyllä se joku maasturi ois kiva taas persheen alla, ja johan tämä on yli vuojen ollu pihassa niin kohtahan tämä joutaakin vaihtoriviin... Laughing
Varsinki näin talvea vasten tulee tuota nettisätin nelivetotarjontaa aika usein tutkittua. Laughing

Mutta jos vähänkään järjellä ajattelee niin ei kyllä kannattas ihan toimivaa kampetta vaihtaa mihinkään. Toisaalta, koskas näissä autonvaihdoissa ois ollu järjen hiventäkään. nocando

Tänään töistä ajellessa hitupöntön poltto olikin ihan kunnolla päällä. Varmaan 30km matkan kuullosti siltä että pöntön lämmöt varmasti nousi kun moottorin pakoäänet mourusi niin mahtavasti.
Häiriövalo sammu myös ihan omiaan...

Pitkiin aikoihin ei ole noin pitkää polttoa tapahtunu, yleensä olleet sellasia muutaman minuutin pöhäyksiä, vaikka siirtymät on olleet pitkiäkin, ja tuleehan tähän yli 80km joka päivä työmatkaakin ettei kyllä pitäs pätkäajosta johtua.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 14.10.2020 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No niin.
Rynsterissä ensimmäinen enempikin ajoa haittaava vika.

Liekkö kuinka yleistä että hihnankiristimen runko katkeaa?
Tässä ei ole laturissa vapaakytkintä ollenkaan. Kuuluisiko olla?





En ole tämmösestä kyllä ennen kuullu.
Ajelin tuolla maakunnissa menemään ja ykskaks sytty latauksen merkkivalo. Arvelin että remmi katkes ja ajelin vaan 25km takaisin kotia kurkkimatta pellin alle.
Hyvin pysy lämmöt kurissa kun sähkönen kiertovesipumppu kierrättää vettä lämppärissä, käänsin vaan lämmöt täysille ja puhallin aika isolle niin ei noussu koneen lämpömittari normaalista ~82asteesta yhtään.

Olipa muuten pikkusta vaille vitun ahas rako vaihtaa tuo kiristin...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
dealer



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 27604

 LähetäLähetetty: 15.10.2020 19:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuollaisen olen nähnyt joskus, ilmastoinnin kompura oli vähän ... hidastanut hihnaa ja naks.
Ei ole kaikissa vapaakytkintä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 17.10.2020 14:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/vario/11683036

Taas ois iso kampperiaihio tyrkyllä Laughing
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pappi
Moderaattori

aktiivimeseläinen
Tolokun mies


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 9498

 LähetäLähetetty: 24.10.2020 21:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Hattua nostan näille projekteille. https://www.youtube.com/watch?v=xgAUnKHYdcY

Tekisivät tuon täällä räntäsateessa ja kylmässä Rolling Eyes
_________________
Skodillac: Origami:
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 24.10.2020 22:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joo. noita on maailmalla kyllä pirun hienosti rakennettuja camppereita.

Tekis itelläkin mieli alkaa tekemään tuollanen W906 koppanen matkailurojekti. Täällä vaan nuo uudemmat on niin pirun kalliita, eikä tuo matkailuautojen verokohtelukaan houkuta lainkaan.

Neloskoneisia sais vähän halvemmalla mutta näyttää olevan kestävyydeltään täyttä paskaa nuo OM646/651:set isossa rintterissä.
V6 taas syö soppaa niin paljon ettei semmosella raski ajaa.

Molempia on tässä kaveripiirissä ollut ja on edelleen, neloskoneisissa ties monennetko koneet menossa ja V6:set seisoo pihoissa kun eivät raski ajjaa. Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bercedes menz
aktiivimeseläinen

tarinankertoja


Liittynyt: 22 Kes 2012
Viestejä: 1573
Paikkakunta: Pirkanmaa

 LähetäLähetetty: 26.10.2020 0:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Pappi kirjoitti:
Hattua nostan näille projekteille. https://www.youtube.com/watch?v=xgAUnKHYdcY

Tekisivät tuon täällä räntäsateessa ja kylmässä Rolling Eyes


Olipas kiva video ja lopputulos oli hieno! Shocked

Semmonen tuli mieleen, että paljonkohan tuohon tuli lisää painoa tuon rakentamisen myötä?

Mitäs säkkejä noi oli laittanu takaovien sisälle?
_________________
Lexus ES 300h Luxury -20
"Kohti 200tkm rajapyykkiä...matka on pitkä (15tkm mittarissa 12.10.2020)"

Exät
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- Ja monta muuta Mersua
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pappi
Moderaattori

aktiivimeseläinen
Tolokun mies


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 9498

 LähetäLähetetty: 26.10.2020 21:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllä kelpaisi uoman varrella yöpyä. https://m.nettikaravaani.com/mercedes-benz/609/1554984

Paljonko Mikalla tuli öitä mersun laverilla tänä kesänä?
_________________
Skodillac: Origami:
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 26.10.2020 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuotakin olen kuolannu Shocked
Ois aika kehityskelponen vehe.
Pitäs käyä ihan mielenkiinnosta tuollasta möhkälettä jossaki kokeilemassa, tiiä vaikka sais inspiraation alkaa rakentamaan iso campperi.

Toki uudemmissa varioissa saattas olla ilmastointia, vakkaria jne.
Piru se nettiautossa ollu 4x4 vario ois pitäny ostaa, makso mitä makso...
Ois ollu sukulaisilla ja naapureilla taas puheenaihetta Laughing


En ole öitä laskenu mutta väittäisin että 30-35 yötä on tullu rintterissa tälle kesää/syksyä nukuttua.
Vielä ainakin yks viikonloppu tulee majotuttua tuossa.

Eilen tuli vaihdettua kaikki moniuran ohjainrullat, kiristinpaketti, laturin vapaakytkin ja itte remmi uusiin. Jospa menis talvi huoletta niiden puolesta.
Missään apulaitteessa tahi vesipumpussa ei ollu yhtään välystä ja pyörivät ihan äänettä.

Aiemmin mainittin ettei tässä olis ollu koko vapaakytkintä, olihan se siellä kun purki vähän tavaraa eestä että näki kunnolla kaiken paskan alle.

Eilen illalla maakunnissa ajellessa pyörähti matkamittariin 380tkm, eli 20tkm tullu tammikuusta kilometrejä.

Nyt ei ole oikein muuta tiedossa kuin vaihelaatikon kyb-venttiilin vaihto.
Keväällä vois sitten hieroa tuon tavaratilan verhoilun loppuun saakka, jäi vähän vaiheeseen kun joka viikonloppu oli muka parempaa tekemistä.


Eemeliin ois nyt kaikki taka-akseliston palikat kotona, sekin pitäs joskus ottaa työnalle. Rolling Eyes
Vai myiskö pois Rolling Eyes

Desoto on tallissa kuivamassa ja odottelemassa talviteloille vientiä, siihen tuli ~1000mailia mittariin tälle kesää.
Olihan mahtava ajella muutaman vuoden jälkeen silläkin. Varsinkin kun löytyi ehjä perämurikka harvalla välityksellä niin sai senkin puolesta huoletta pöristellä menemään.
Haaveissa ois tehdä silläkin joku kilpisjärven / norjan reissu Razz
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pappi
Moderaattori

aktiivimeseläinen
Tolokun mies


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 9498

 LähetäLähetetty: 21.11.2020 19:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos Mikalla on tekemisen puute niin hommaa vanha lanssi ja tee siitä retkeilyauto.

https://www.youtube.com/watch?v=23VFwlltjd4

kuski
_________________
Skodillac: Origami:
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 6326

 LähetäLähetetty: 21.11.2020 20:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllä seuraava "campperi" häätyy olla joku nelivetonen peli vaikka ei semmoselle nyt niin erikoista tarvetta ole mutta se korkeampi maavara niissä enemmäkin kiinnostaa.

Oikeastaan mitään tarvetta ei ole alkaa tuota rintteriä päivittämään mutta mukavahan noita on rakennella ja värkätä, kunhan ei tarvi pelti ja maalaushommiin alkaa...

Onneksi pörssi on ihan erimieltä tuollasesta nelikosta Mad



https://www.tori.fi/uusimaa/Mercedes_Benz_Sprinter_76563000.htm?sa=1

Siinä ois makia vekotin, (vaikka pätkä onkin) mutta niin on hintakin. Shocked
Ei tarvi haaveilla kuin kuvista.

Pitkä/korkea neliveto on samoissa hinnoissa ilman sisustaa... Shocked
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Keskustelua muista merkeistä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Sivu 12 Yht. 12

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit