603 turbo ja tavallinen?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
JS
Tolokun mies
Viestit: 971
Liittynyt: 30.9.2005 20:45
Paikkakunta: Raisio

603 turbo ja tavallinen?

Viesti Kirjoittaja JS »

Onko Turbossa ja vaparissa eri kansi ?

Siis kannen kyljessä tälläiset numerot R603 016 10 01 J1

:roll: :roll:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Online-EPCn mukaan on eri osanumerot.
Jaa, justiinsahan siitä oli puhetta et turbossa isommat reijät etukammiosta palotilaan tms.
Eli on eri kansi.
Pro HVM
Avatar
JS
Tolokun mies
Viestit: 971
Liittynyt: 30.9.2005 20:45
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja JS »

Rässi66 kirjoitti:Online-EPCn mukaan on eri osanumerot.
Jaa, justiinsahan siitä oli puhetta et turbossa isommat reijät etukammiosta palotilaan tms.
Eli on eri kansi.
Tätä ajattelinkin :roll:

Hmm.. onkohan kukaan löytänyt tuohon R603 016 10 01 J1 kanteen mitään selvyyttä. Mihin mahtaa mokoma oikeasti kuulua
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Vaparin kanteen saa laitettua turbon etukammiot pienellä koneistuksella :idea: Käytetyt turbon ehjät kammiot on jos joku haluu askarrella :roll:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
vito500tkm
Viestit: 276
Liittynyt: 10.12.2006 21:40
Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta

Viesti Kirjoittaja vito500tkm »

Miten ne vaparin kammiot haittaa menoa? :roll:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

vito500tkm kirjoitti:Miten ne vaparin kammiot haittaa menoa? :roll:
Kai ne ahistaa. Tuollaon asiasta hieman puhetta ja muutenkin hyvä topikki diiseli-ukoille.
Pro HVM
Avatar
vito500tkm
Viestit: 276
Liittynyt: 10.12.2006 21:40
Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta

Viesti Kirjoittaja vito500tkm »

Mulla autossa vaparin kansi/esikammiot ja hyvin toimii.
Esikammion ero oli siinä esikammion halkasiassa, turbossa noin millin isompi. Eli ei sovi siihen vaparin kannen reikään. Sisältä kammiot taitaa olla hieman erillaiset. Minulla vaparin kansi on vm-88 ja siinähän on erillaiset kammiot muutenkin kuin vapari 89->.
Ne pikkureijät taitaa olla saman kokoiset :roll: .
Avatar
JS
Tolokun mies
Viestit: 971
Liittynyt: 30.9.2005 20:45
Paikkakunta: Raisio

Viesti Kirjoittaja JS »

vito500tkm kirjoitti:Mulla autossa vaparin kansi/esikammiot ja hyvin toimii.
Esikammion ero oli siinä esikammion halkasiassa, turbossa noin millin isompi. Eli ei sovi siihen vaparin kannen reikään. Sisältä kammiot taitaa olla hieman erillaiset. Minulla vaparin kansi on vm-88 ja siinähän on erillaiset kammiot muutenkin kuin vapari 89->.
Ne pikkureijät taitaa olla saman kokoiset :roll: .
Paljonkos olet ajellut tuolla kannella?
Avatar
vito500tkm
Viestit: 276
Liittynyt: 10.12.2006 21:40
Paikkakunta: Helsingin maalaiskunta

Viesti Kirjoittaja vito500tkm »

Paljonkos olet ajellut tuolla kannella?
Nyt kilometrejä takana noin 16000km. Ei ongelmia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”