Tulostettava versio | Vastuuvapaus | Tietosuojakäytäntö

M102

Mersutiedon Mekka

2,0- ja 2,3 -litraiset moottorit (allaolevat tiedot koskevat mallisarjaa W123).


200 (M102.920)

4-sylinterinen 4-tahtinen rivimoottori, 5 runkolaakeria. Puolipallonmuotoiset palotilat.

Nokka-akseli kannessa, yksirivinen jakoketju, 8 venttiiliä.

Stromberg 175 CDT kaasutin, viimeisimmissä malleissa myös Pierburg?

Iskutilavuus 1997 cm3, poraus 89,0 mm, isku 80,25 mm.

Teho 80 kW / 109 hv, 5.200 kierr./min. Vääntö 170 Nm, 3.000 kierr./min.


230 E (M102.980)

4-sylinterinen 4-tahtinen rivimoottori, 5 runkolaakeria. Puolipallonmuotoiset palotilat.

Nokka-akseli kannessa, yksirivinen jakoketju, 8 venttiiliä.

Mekaaninen polttonesteen suihkutus Bosch K-Jetronic.

Iskutilavuus 2299 cm3, poraus 95,5 mm, isku 80,25 mm.

Teho 100 kW / 136 hv, 5.100 kierr./min. Vääntö 205 Nm, 3.500 kierr./min.


Mallista W123 230 E oli saatavana myös mm. matalapuristeinen katalysaattoriversio, jolloin moottorin suoritearvot olivat alhaisemmat.

M102 ja M103 venttiilinostimen vaihto


Etsi

Selaa
Etusivu
Kahvihuone
Ajankohtaista
Tuoreet muutokset
Satunnainen sivu
Ohje
Muokkaa
Lähdekoodi
Muokkausohjeet
Sivuasetukset
Keskustele tästä sivusta
Uusi osio
Tulostettava versio
Sivun tiedot
Historia
Tänne viittaavat sivut
Linkitettyjen sivujen muutokset
Omat sivut
Kirjaudu sisään tai luo tunnus
Toimintosivut
Uudet sivut
Tiedostoluettelo
Tilastot
Lisää...