c36:n vesipumpun vaihto.
Erikoinen ratkaisu. Bosch sarja t on valmiina ja saa halvalla jenkkilästä esim rockautosta oliko sytkäjohdot ja etuvastukset jotain 35-40 taalaa/euroa. Postikuluineen tulleineen n 50-60eur. Ja orkkis mallin tulpat taalan/euron kappale... Puolatkin tais olla välillä saatavissa bosch valmisteena 50-60 rahaa kappale.Roisto kirjoitti:Päät irrallaan, johto metritavarana ja sitten vielä on ne pikkuiset krympättävät ruuvinipukat, joilla johto ruuvataan kiinni päihin.c36 kirjoitti:Mikähän älynväläys se oikeen on et ei saa tulpanjohtoja valmiiks niputettuna?
Kuis pieninä palasina ne johdoot si mahtaa tulla?
t.
Risto
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Väri vai pinnanlaatu? Jos on ikäänkuin hiekkapuhalletun näköinen niin puhaltajalla ei ole ollut kyllä aivot mukana hommassa.c36 kirjoitti:Nyt on muoviromut ittellä ja ei voi muuta sanoo ku et on ne hirveet
Älkää ikinä puhallelko millään noita muoviosia
Muovinhan saa kyllä hiekkapuhalletun näköisestä takaisin sileäksi hiomalla vesihiontana ja kiilloittamalla mutta kova työ. Jos on väri mennyt harmaaksi niin joku sopiva kemikaali voisi auttaa asiassa.
Ehdotan että joku toisen purku auton vastaavasta muovista oleva osa menetelmän testaus alustaksi.
Kokeilisin harmaaseen mattapintaan asetonin suihkuttamista ruiskulla (sulattaisi pinnan) ja kuivaisi pois tyyliin. Jos siis ei löydy jotain OIKEAA muovipinnan uudistamisainetta. Enkä tarkoita tässä mitään cocpit silikonispräytä. Mitä öljy tai vaha mahtaa tehdä muovin pinnalle?
Ennenaikaan haalistuneet ooppelin puskimet "uudistettiin" lämmittämällä kuumailmapuhaltimella jolloin puskimen muovin pehmennysöljy nousi pintaan ja tuli uuden väriseksi. Mutta tätä en käyttäisi koska se haurastuttaa muovia ihan varmasti.
Mutta tosiaan älä enää osia enempää käsittele ennen menetelmän testausta... Orkkismuovit maksaa mansikoita, pelkkä venakopan sivussa oleva muovipala tais olla 50-60.
Mulla on kyllä se tuulettimien etusäleikkö uus jouten, se ei maksa kun jotain kympin.
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Edellisistä käsittelyistä ei tietoo, mut ny on imusarja,ilmanputsarinkotelo,se imuputki missä on 3.6 kirjailut ni harmaat ja karheet . Se imuputki näyttää siltä ku se olis kitattu ku oli niin oudosti sen pinta halkeillu. No eilen tuli haettua pari purkkia plasti dippiä ja tänään koitan et mimmoset muoveista tulee ku ne oon saanu suihkittua . Jos ei tuu hyvät tai maali ei pysy ni sit tarttee ettiä käytetyt, mut paremmasa kunnosa olevat tilalle.
No ni tänään tuli ajankohtaseks laittaa sytkävehkeet kii ni tuli semmonen ropleema et noi bremin johdot oli ihan liian lyhkäset
Sit seuraavaks katoin ihan piruuttani uusien puolien osanumeron ja eihän sekä si tietenkä sama voinu olla ku vanhoisa
Uusisa puolisa osanumero on A 000 158 75 03 ja vanhoisa 000 158 70 03.
Onks puolien kans syytä huoleen vai uskaltaako koittaa mersua tulille?
Sit seuraavaks katoin ihan piruuttani uusien puolien osanumeron ja eihän sekä si tietenkä sama voinu olla ku vanhoisa
Uusisa puolisa osanumero on A 000 158 75 03 ja vanhoisa 000 158 70 03.
Onks puolien kans syytä huoleen vai uskaltaako koittaa mersua tulille?
En muista ulkoa puoline numeroa mutta 444 loppuinen oli BOSCH numero.c36 kirjoitti:No ni tänään tuli ajankohtaseks laittaa sytkävehkeet kii ni tuli semmonen ropleema et noi bremin johdot oli ihan liian lyhkäset
Sit seuraavaks katoin ihan piruuttani uusien puolien osanumeron ja eihän sekä si tietenkä sama voinu olla ku vanhoisa
Uusisa puolisa osanumero on A 000 158 75 03 ja vanhoisa 000 158 70 03.
Onks puolien kans syytä huoleen vai uskaltaako koittaa mersua tulille?
Matoista, en tiijä oliko orkkikset mutta ihan keromisella mercedes lätkällä oli ne harmaat matot kolmikutosessa. Kynnyslistoissa oli kanssa mercedes tekstit.