Tuli ostettua eilen merteilistä kallistuksenvakaajan tukirauta kun edellinen oli poikki kallistuksenvakaajantangon päästä kapeimmasta kohdasta. Kova pauke kyllä lähtee- metsätiellä varsinkin. Luulisi, että olisi pahempikin vika. No katsoin eilen illalla, että kulmarauta on 17mm pultilla kiinni etupalkissa. Tänään pitäisi rauta vaihtaa. Onko pultin vastapuolella mutteri vai onko palkissa kiinteästi kierteet. Jos on mutteri niin mistä välistä saa avaimen mutterin puolelle.
Pimeällä pihalla en löytänyt pikaisesti katsottuna paikkaa josta pääsisi mutterin puolelle avainta sovittamaan. Antakaa pikku vinkki niin käyn palan vaihtamassa isäni autoon illalla, ettei w124:nen pauku anää jouluaattona. Auto W124 300 D -88 ja kulmarautahan on oikeanpuoleinen(sama rautahan käy 200 D:hen vasemmalle puolelle

) Danke.