järeempi kytkin

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W210.
Vastaa Viestiin
M-B-M
Viestit: 7
Liittynyt: 27.11.2007 20:00

järeempi kytkin

Viesti Kirjoittaja M-B-M »

elikkäs omasta ceestä sanoi kytkin yhteistyö ja avunanto sopimuksensa irti
ja ajattelin et mistähän sinne mahtais löytyä hiukan järeempi eli kestävempi kytkin? että ei sitten varmastikaan enään ikinä laukee se kytkin :D :D
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Pettikö leikkimällä, vanahuuttaan vai lisääntyneen suorituskyvyn nujertamana? Jos kytkintä vakioautoon vahvistaa, on siitä seurauksena korkeampi hinta (yleensä) raskaampi poljin sekä nopeammin kuluvat painelaakeri ja kampiakselin päittäislaakerit. Sanottavammin hyötyä sen sijaan en keksi, ellei autoa viritetä. Kunnossa olevan vakiokytkimen tulee kyllä kestää vakiokoneen väännöt. Lopuilleen kuluneena luistelee sitten mikä vaan.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
M-B-M
Viestit: 7
Liittynyt: 27.11.2007 20:00

Viesti Kirjoittaja M-B-M »

Easy Rider kirjoitti:Pettikö leikkimällä, vanahuuttaan vai lisääntyneen suorituskyvyn nujertamana? Jos kytkintä vakioautoon vahvistaa, on siitä seurauksena korkeampi hinta (yleensä) raskaampi poljin sekä nopeammin kuluvat painelaakeri ja kampiakselin päittäislaakerit. Sanottavammin hyötyä sen sijaan en keksi, ellei autoa viritetä. Kunnossa olevan vakiokytkimen tulee kyllä kestää vakiokoneen väännöt. Lopuilleen kuluneena luistelee sitten mikä vaan.
en usko että vanhuuttaan eikä pitäisi kyllä lisääntyneen suorituskyvynkään
perusteella siis auto on 280 ja siellä putkisto mutta ilmeisesti edelliset omistajat ovat ajatelleet että sääli on sairautta :D mutta kaipa sitä täytynee
sitten kooällästä hakeea se sachin kytkinpaketti,ajattelin vaan et olisko joku järeempi ollut parempi laittaa ku sen kumminkin nyt avaa...?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 voimansiirto”