ja ajattelin et mistähän sinne mahtais löytyä hiukan järeempi eli kestävempi kytkin? että ei sitten varmastikaan enään ikinä laukee se kytkin
järeempi kytkin
järeempi kytkin
elikkäs omasta ceestä sanoi kytkin yhteistyö ja avunanto sopimuksensa irti
ja ajattelin et mistähän sinne mahtais löytyä hiukan järeempi eli kestävempi kytkin? että ei sitten varmastikaan enään ikinä laukee se kytkin
  
			
			
									
									
						ja ajattelin et mistähän sinne mahtais löytyä hiukan järeempi eli kestävempi kytkin? että ei sitten varmastikaan enään ikinä laukee se kytkin
- Easy Rider
 - hupimestari
 - Viestit: 8062
 - Liittynyt: 05.7.2007 19:15
 - Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
 
Pettikö leikkimällä, vanahuuttaan vai lisääntyneen suorituskyvyn nujertamana? Jos kytkintä vakioautoon vahvistaa, on siitä seurauksena korkeampi hinta (yleensä) raskaampi poljin sekä nopeammin kuluvat painelaakeri ja kampiakselin päittäislaakerit. Sanottavammin hyötyä sen sijaan en keksi, ellei autoa viritetä. Kunnossa olevan vakiokytkimen tulee kyllä kestää vakiokoneen väännöt. Lopuilleen kuluneena luistelee sitten mikä vaan.
			
			
									
									Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
						en usko että vanhuuttaan eikä pitäisi kyllä lisääntyneen suorituskyvynkäänEasy Rider kirjoitti:Pettikö leikkimällä, vanahuuttaan vai lisääntyneen suorituskyvyn nujertamana? Jos kytkintä vakioautoon vahvistaa, on siitä seurauksena korkeampi hinta (yleensä) raskaampi poljin sekä nopeammin kuluvat painelaakeri ja kampiakselin päittäislaakerit. Sanottavammin hyötyä sen sijaan en keksi, ellei autoa viritetä. Kunnossa olevan vakiokytkimen tulee kyllä kestää vakiokoneen väännöt. Lopuilleen kuluneena luistelee sitten mikä vaan.
perusteella siis auto on 280 ja siellä putkisto mutta ilmeisesti edelliset omistajat ovat ajatelleet että sääli on sairautta
sitten kooällästä hakeea se sachin kytkinpaketti,ajattelin vaan et olisko joku järeempi ollut parempi laittaa ku sen kumminkin nyt avaa...?