Tulipa se tuo Kotkan väyrynen sitten kotio hilattua...
Yksityinen kauppasi, het kun pihalle päästiin niin syynättiin jokaisen oven karmit: Kaikissa ovissa oli jotain sanomista, joissain oli ruoste kalvanut enemmänkin, jossain vähemmän...
Yleisilme oli siisti, joskin sitä latistivat kromihilystimet: Ovenkahvojen alla, takavaloissa (takarontissa olevat), etuvaloissa, ja tietenkin lokasuojien reunoissa hilvatan tökerösti laitetut kromikaaret jotka olivat vielä varmistetut päistään peltiruuveilla...

Ja vielä vaalean värisessä autossa.
Kajuutassa oli oikein siistin näköistä, mitä nyt keskikonsolin puupanelien lakka on halkeillut ja sen kyynärnojan alaetupuolella olevan pikkulokeron kansi tunnosti oudolta. Beckerin ratio, ja vissiin saman merkin joku CDvaihtaja oli takarontissa, mykkä tosin.
Kuspojan säiliö oli tyhjä, tai ainakin valo loisti iloisena mittaristossa. Eipä sieltä vettä tullut joten tyhjä kai se on... Lisäksi palaneiden polttimoiden valo loimotti, ja etuparkin sekä jarruvalon polttimot olivatkin pimenneet.
Paluumatkalla huomattiin myös ettei tempomaatti toimi, liittyneekö sitten tuohon jarruvalon toimimattomuuteen, vai onko jotain syvällisempää???
Mutta että näin. Tekniikka tunnosti toimivan myös ilman ongelmia, olihan siihen kuulema ruiskupumppu huollettu ja hehkut vaihdettu, että lie hintansa haukkunut...
Säikyteltiin siinä myyjääkin hieman: Näihin tottumattomana odottelin että milloinkas ja missä se SRS:n merkkivalo käy näyttäytymässä, pitipä oikein kaivaa läppäri ja netistä etsiskellä notta kuuluuko sellaista olla edes...

Mutta se näyttäytyykin vasta siellä virta-avaimen ollessa 1. pykälässään...
Mistäs tuollaiseen saisi käyttöohjekirjan? Entä onko tuo Classic -varustelu se köyhin? Mikä se Econ -namiska on siinä lämppärin säätimien seassa? Mitenkäs tuossa Beckerissä saa kuunneltua tuota CD-vaihtajaa (jos edes toimii)? Mites noiden ovien ruosteiden kanssa, viedäänkö Vehoon vai korjataanko ite?