Kierroslukumittari
Kierroslukumittari
Mitstä mahtaa W201 190d mitata kierroksia jaotka sitten näkyvät jenkakellossa??
* Club Meucow® *
Minä ajatteli laittaa tuohon omaan w123:seen kiekkamittarin kellon tilalle. Ei luulis kovin kummonen projekti olevan.
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
- jiipee
- Maitopoika, Turbopöljä, Ladanautti jne..
- Viestit: 1241
- Liittynyt: 29.9.2005 20:40
- Paikkakunta: Sukeva
Helppo se mittari on sinne lisätä, jos sattuu vielä autossa olemaan egr, niin kierroslukuanturi on valmiiina paikoillaan Ja jos ei anturia ole, niin öljypohjassa on paikka anturille (tosin voi joutua itse poraamaan reiän anturille). Pienellä sorvaamisella, myös w201:sen kiekkamittari menee 124:seen.Sampo N. kirjoitti:^ Olisko kova työ laittaa jälkikäteen sellainen mittaristo paikalleen, jossa on kiekkamittari? Anturi vaan kiinni vauhtipyörään ja mittari paikalleen? Nyt siinä on iso kello, mutta kiekkamittari olisi hienompi.
-
- Viestit: 39
- Liittynyt: 04.1.2007 16:43
- Paikkakunta: Pohjois-Savo
Pystyykö muuten tuohon pikkumersun mittaristoon vaihtamaan kierrosluku/kello mittaripalikan erikseen, vai pitääkö koko mittaristo vaihtaa jos kiekkamittari on kärvähtäny?
Mulla on käyttiksenä w201:nen 250Deellä ja siitä on jo pari vuotta ollu kiekkamittari kuolleena. Anturi on ehjä, eli vika on mittariston päässä.
Mulla on käyttiksenä w201:nen 250Deellä ja siitä on jo pari vuotta ollu kiekkamittari kuolleena. Anturi on ehjä, eli vika on mittariston päässä.
Taisin laittaa liika pahan tähän väliin?Jukki kirjoitti:Pystyykö muuten tuohon pikkumersun mittaristoon vaihtamaan kierrosluku/kello mittaripalikan erikseen, vai pitääkö koko mittaristo vaihtaa jos kiekkamittari on kärvähtäny?
Mulla on käyttiksenä w201:nen 250Deellä ja siitä on jo pari vuotta ollu kiekkamittari kuolleena. Anturi on ehjä, eli vika on mittariston päässä.
Ajattelin jos tilaisin mittariston jossa kiekkamittari niin pitääkö samalla pyytää mukaan tuo vauhtipyöränanturi vai saako sen kytkettyä sillee et saa tiedon vaikka sytytyspuolalta?
Jos ei ole anturille paikkaa niin tilaan sitte sellasen erillisen mikä lukee puolalta...
Autona 2.0i -85 Aut....
Jos ei ole anturille paikkaa niin tilaan sitte sellasen erillisen mikä lukee puolalta...
Autona 2.0i -85 Aut....
Mada mada dane
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
Ei viitti uutta topiksia laittaa nii jatketaas tähä.
Elikkäs edellinen omistaja laittanu a-pilariin lisämittarit ja nyt olis mukavata saara ainaki kiakkamittari toimimaa.
Mittarilta lähtöö kolome johtoa. Musta , Punainen ja Veheriä.
Jotenki vois olettaa että musta menee maihin ja punanen kai liittyy jotenki virtapuoleen mutta mihis toi vihree tungetaan?
Aihiona -86 250D ja ei alkuperästä kiakkamittaria.
Elikkäs edellinen omistaja laittanu a-pilariin lisämittarit ja nyt olis mukavata saara ainaki kiakkamittari toimimaa.
Mittarilta lähtöö kolome johtoa. Musta , Punainen ja Veheriä.
Jotenki vois olettaa että musta menee maihin ja punanen kai liittyy jotenki virtapuoleen mutta mihis toi vihree tungetaan?
Aihiona -86 250D ja ei alkuperästä kiakkamittaria.
Dieselin mittari se on ja kyllä se takaraivos oli että laturiin ja "viisaammat" neuvo että sinne johki,ft79 kirjoitti:jos se kiekkamittari on dieselille tarkoitettu niin laturiin lisätään yksi johto
ellei ole valmiina.. joku osaa kertoa paremmin..
tod. näk. kysessä bensa auton mittari jota ei taida saada dieseliin toimimaan..
mutta eipä nekään löytäny valmista liitintä mihkä pökätä kii..
Ohan siinä sitte se isompi liitin missä taitaa 3 johtoa olla kii eli pitääkö se sinne väliin lykätä?