W140 600SEL:n rattiin + varaosahintoja

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

W140 600SEL:n rattiin + varaosahintoja

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Kaveri soitti, notta tuores saksantuonti on hankittuna ja tulossa "pukille" eli öljyn- ja jäähdytysnesteen vaihtoon. "Jos kerkeet pajalle poikkeamaan, niin otahan tyypit, ellet osta itsellesi :shock: "
Kullanvärinen täysvarustettu V12-koneinen on siis mahdollisesti Kaapon kokeiltavissa huomenissa.
Nyt pitää järjestää päivä siihen malliin, että ehtii tsekkaamaan. Jos ehtii, niin pitää laatia kunnon koeajorapporttikin. Pitää sinne pajalle mennä kuitenkin, että saadaan seisontajarru säädettyä - ei sitä kotipihassa tohdi alkaa turata... :?
Viimeksi muokannut Kaapo, 07.12.2005 9:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

Hienoa, nyt saadaan kunnon koeajo raportti. Kuvien kanssa?

Heikki :D
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Joko nyt on huominen? :D
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Hähää! Siirretty kuvaavampaan forumiin. :twisted:
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

heikki5 kirjoitti:Hienoa, nyt saadaan kunnon koeajo raportti. Kuvien kanssa?

Heikki :D
Koitetaan, josko ehtisi osumaan paikalle pirssin ollessa pajalla. Hieman hektinen on tuo huomisen päiväohjelma, eikä pirssi kauaa nesteiden päivityksessä ole. Autohan on tulossa "saapumishuollon" jälkeen myyntiin, joten eiköhän sillä kunnon tyypit saa ottaa. Paranisi vain tuo keli, että voisi testata paljon kehutun "urheiluautomaisen" kiihtyvyyden paikkansapitävyyden :twisted:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
Wikke
Becker-spesialisti
Viestit: 1595
Liittynyt: 30.9.2005 11:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

Odotetaan innolla raporttia! 8)
® Mesen Porkkana-klubi
Avatar
PM
Gourmet-ässä
Viestit: 563
Liittynyt: 30.9.2005 13:25
Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PM »

:shout:
En tiedä, mutta ihan perseestä on.
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Juu, kyllä tämänhetkisen tiedon perusteella pirssi on tulossa syynättäväksi ehtoopäivällä. Veholla tuo on jo tarkastettu ja mittarilukemat yms. seikat terveiksi havaittu.
Eli herkkutuokio odottaa, jos lossiin ehditään saada talvirenkaat alle. Sehän on ajettu toissapäivänä satamasta tullin kautta tänne kesägumeilla :shock: :lol:

Taidanpa tinkiä hinnan valmiiksi sopivaksi jollekin haluajalle. Tosin kun akalle piti mennä asiasta mainitsemaan, se olisi halunnut 6-satkun heti omaan torppaan. Jaa että semmoinen näillä ajomäärillä. Vaikka väittävät, että V12 menee matkaa kympillä... :lol: Kaupungissa maitti alkaa kuitenkin kakkosella, otaksun.
No, mikäli kyseessä olisi ollut S300 Turbodiesel, niin tilanne kävisi jo lämpöisenä.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Kaapo kirjoitti:Juu, kyllä tämänhetkisen tiedon perusteella pirssi on tulossa syynättäväksi ehtoopäivällä. Veholla tuo on jo tarkastettu ja mittarilukemat yms. seikat terveiksi havaittu.
Eli herkkutuokio odottaa, jos lossiin ehditään saada talvirenkaat alle. Sehän on ajettu toissapäivänä satamasta tullin kautta tänne kesägumeilla :shock: :lol:

Taidanpa tinkiä hinnan valmiiksi sopivaksi jollekin haluajalle. Tosin kun akalle piti mennä asiasta mainitsemaan, se olisi halunnut 6-satkun heti omaan torppaan. Jaa että semmoinen näillä ajomäärillä. Vaikka väittävät, että V12 menee matkaa kympillä... :lol: Kaupungissa maitti alkaa kuitenkin kakkosella, otaksun.
No, mikäli kyseessä olisi ollut S300 Turbodiesel, niin tilanne kävisi jo lämpöisenä.
Jaaha? Olenko havaitsevinani häivähdyksen järjen ääntä? :twisted: Taitaa ässä poltella jo takaraivossa, mikähän on tilanne tyyppien jälkeen? :twisted:

Osta pois, on se jossain elämän vaiheessa se kuussatku ostettava kuitenkin. :idea:

Ja se menee sitä matkaa kympillä, kahdella kympillä se menee vielä pitemmän matkaa. :twisted: :lol:
severi
Viestit: 213
Liittynyt: 30.9.2005 16:16

Viesti Kirjoittaja severi »

Ihmetyttää, miksi kuussataset on aina vain myynnissä; ketkä niillä oikein sitten ajaa. :?:
Avatar
PM
Gourmet-ässä
Viestit: 563
Liittynyt: 30.9.2005 13:25
Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PM »

Ostohaluja herättään pari hintatäkyä varaosista, onpahan halpoja (ovat tosin Saksan hintoja). 8)

Takapönttö + keskiputki EUR 715.63
Etuputki EUR 528.47 / EUR 828.74 X2
Lohko EUR ~14000
Etujarrulevy EUR 89.89
Jarrupalat eteen EUR 88.25
Laturi EUR 1,183.84
Syylari EUR 396.01
En tiedä, mutta ihan perseestä on.
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

PM kirjoitti:Ostohaluja herättään pari hintatäkyä varaosista, onpahan halpoja (ovat tosin Saksan hintoja). 8)

Takapönttö + keskiputki EUR 715.63
Etuputki EUR 528.47 / EUR 828.74 X2
Lohko EUR ~14000
Etujarrulevy EUR 89.89
Jarrupalat eteen EUR 88.25
Laturi EUR 1,183.84
Syylari EUR 396.01
Näyttäisi olevan hieman halvempia kun väyrysen farkkuun
vastaavat osat suomihinnoilla, näin selkäytimellä ajateltuna 8)

Heikki :D
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Koeajo on suoritettu. Raportti tulee heti kun duunikiireiltä ehtii :shock: .
Kuvat ovat kehnohkoja, jo iltahämärissä kännyllä otettuja, joten tiedä sitten kannattaako niitä puljata mukaan. Mutta tekstiä tulee senkin edestä :lol:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Kaapo kirjoitti:Koeajo on suoritettu. Raportti tulee heti kun duunikiireiltä ehtii :shock: .
Kuvat ovat kehnohkoja, jo iltahämärissä kännyllä otettuja, joten tiedä sitten kannattaako niitä puljata mukaan. Mutta tekstiä tulee senkin edestä :lol:
Kuvat peliin, tottakai. :D Ja mikä kumman kiire? Työt tehdään vasta sen jälkeen kun foorumi on ruokittu. :evil:

:D

Nojokoseraporttionmissä?
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

PM kirjoitti:Ostohaluja herättään pari hintatäkyä varaosista, onpahan halpoja (ovat tosin Saksan hintoja). 8)

Takapönttö + keskiputki EUR 715.63
Etuputki EUR 528.47 / EUR 828.74 X2
Lohko EUR ~14000
Etujarrulevy EUR 89.89
Jarrupalat eteen EUR 88.25
Laturi EUR 1,183.84
Syylari EUR 396.01
Melkein jo pelästysin, kunnes KL:n osahinnasto putosi postilaatikosta kouraan. Hieman inhimmillisempää, joskaan ei vieläkään ilmaista :shock: Joitain poimintoja:

Takapönttö 330 €
Välivaimennin 260 €
Etujarrulevy 60 €
Etuarrupalasarja 55 €
Takajarrupalasarja 30 €
Alapallo 45 €
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
PM
Gourmet-ässä
Viestit: 563
Liittynyt: 30.9.2005 13:25
Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PM »

Pöh, noi on jotain tarvikeosia. :pappa:
En tiedä, mutta ihan perseestä on.
Avatar
jarski
W123-Spesialisti
Viestit: 585
Liittynyt: 01.10.2005 2:53
Paikkakunta: Karstula

..

Viesti Kirjoittaja jarski »

No kyllä ne nyt tuommoseen katiskaan välttää tarviosatkin...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”