Juu... Turbiinista tuo luisto tulee. Lootan vaihdot tuntuu nyt selvinä terävinä nykäyksinä kun kirin lootan paineita kokeeksi. Ja nykäsee onneksi joka vaihteella samallalailla.
Vanha loota ei nykässyt ollenkaan 2--->3 ja muut vaihteet suorastaan paukahti päälle.
Vanha turbiini on bensakoneesta ja mietin että oisko tuo tiisselin orkkis turbiini parempi. Nojoo... Empä ala vaihtamaan niin kauan kuin auto liikkuu
Tasasessa vauhdissa kierrokset pysyy samoissa kuin ennenkin eli sen puolesta turbiini ei luista tasasessa vauhdissa. Kiihtyvyys on tosiaan nelosella kiihdytettäessä aika paljon heikompaa. Pudotus kolmoselle korjaa asian.
Onko lie turbiinin toiminnan kannalta isoa ero noissa dextron II ja III tyypeissä. Kolmonenhan on ohuempaa. Ja sellaiset on nyt lootassa.
Oisko lie liian ohutta litkua.
Vanhoilla jenkkilitkuilla huomasin kyllä tuon turbiinin luiston mutta se ei kuitenkaan sen erikoisemmin häirinnyt. Öljy oli kuitenkin huomattavasti paksummat.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)