123 takapyörän laakeri
123 takapyörän laakeri
haa..ja huomasin et,kuskin puolen laakerissa(taka) välystä..=((
miten tuo vaihto?liikkeessä?hinta?
vai lötyisikö tampereen seudulta vaihtajaa?
vai kannattaako koko tukivarsi vaihtaa?
paljonkos on ajettu "väljällä"laakerilla,eli kuinka se hajoaa?pyörä irtoaa?
miten tuo vaihto?liikkeessä?hinta?
vai lötyisikö tampereen seudulta vaihtajaa?
vai kannattaako koko tukivarsi vaihtaa?
paljonkos on ajettu "väljällä"laakerilla,eli kuinka se hajoaa?pyörä irtoaa?
ja vahvasti mesellä....
-
- Viestit: 1014
- Liittynyt: 06.8.2006 15:33
Re: 123 takapyörän laakeri
Muistelisin jounku sanoneen että 400tkm jäläkeen alakaa 123sta ja pystäreistä mennä pyöränlaakerit.500 kirjoitti: paljonkos on ajettu "väljällä"laakerilla,eli kuinka se hajoaa?pyörä irtoaa?
-89 S124 300TDT 24v 4MATIC
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-88 S124 300TE "U.S."
-00 S210 320CDI
Moderni pulleri:
https://www.facebook.com/pages/Green-Te ... 1504925740
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
- Olli Lajunen
- Mersutohtori
- Viestit: 560
- Liittynyt: 01.10.2005 13:52
- Paikkakunta: Yppäri
No liian löysä laakeri ei ole vaarallista toisin kuin liian kireä. Kiriminenkään ei kuulemma ole hyvä ratkaisu, eli vaihda se vaan kun kerkeät (mutta panniikkia ei ole).
W115 200D 2.4 sttppdic 5/75
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, mutta yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
W211 E 320 CDI T 4Matic 10/05 (huollettu, mutta yhtyy happeen, myytävänä)
W212 E 250 CDI T 4Matic 05/13
Exä: W202 220 -96
® Mesen linttaklubi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
Jatketaas tähän. Ajossa kuuluu toisinaan vedossa, esim. ylämäkeen 80km/h sellanen metka vup-vup-vup-ääni, oiskohan tää menossa oleva takapyörän laakeri? Puolikuuron entisen äänijätkän eli mun korva oli paikantavinaan että toi tulis tosiaan kuskin puolelta takaa eikä esim. perästä, peräöljyt just vaihdettu. Eli vaihtorajassahan toi varmaankin sitten ois? Varmaan mikään rasvaus tms ei tota pelasta, eli alankos Mekan ohjeistuksen mukaisesti kalvaa tota paikaltansa ja sovittamaan uutta tilalle? Vai onko menossa jotai muuta?