Rane

Mikäs tuossaSampo N. kirjoitti:Arton auto taisi muutenkin olla sellainen, että siellä sijaitsee puolijoukkueen majoitus, ruokailu, leirintä, pukeutumis ja huoltovehkeet muutenkindealer kirjoitti:Artolla taisi olla sätkävehkeet survottuna siihen suuttimeen jos oikein muistan.
 Mulla on 190:ssä koko komppanialle vastaava varustus
  Mulla on 190:ssä koko komppanialle vastaava varustus 
 Entinen omistaja oli vaihtanut nähtävästi hieman polttimoa siihen rullaan, eikä huomannut että jotain ruuvejakin pitäisi irroittaa
 Entinen omistaja oli vaihtanut nähtävästi hieman polttimoa siihen rullaan, eikä huomannut että jotain ruuvejakin pitäisi irroittaa  Kaiken lisäksi polttimoksi oli vaihdettu sellainen vääränlainen eli kirkas
 Kaiken lisäksi polttimoksi oli vaihdettu sellainen vääränlainen eli kirkas 
Paikallisesta tarvikeliikkeestä ei löydyHVM kirjoitti:
On niitä, mutta tarvikeliikkeissä mittayksikkönä mA, 0,36mA.
 Muistan kyllä kysyä noin 3-4 kertaa vuodessa, vähintään
 Muistan kyllä kysyä noin 3-4 kertaa vuodessa, vähintään  Tai kirkkaita on mutta niitä en enää laita. "näissä on pienempi teho, ei nämä ole sen kirkkaampia kuin alkuperäisetkään" Näin minulle vakuuteltiin ja tuloksena oli sulanut nopeuden säätö nuppi
 Tai kirkkaita on mutta niitä en enää laita. "näissä on pienempi teho, ei nämä ole sen kirkkaampia kuin alkuperäisetkään" Näin minulle vakuuteltiin ja tuloksena oli sulanut nopeuden säätö nuppi
Taivalkosken TeeBee taitaa olla niitä harvoja huoltoasemia, missä olen noita nähnyt kaupattavan ihan irtotavarana.AM kirjoitti:KL-varaosat tai Veho, tarvikeliikeissä harvemmin on noita "maitolasisia" ja oikealla watti määrällä
 Sentään jotain hyvää siinäkin paikassa.
 Sentään jotain hyvää siinäkin paikassa.  Niinno, onhan siellä ohitustie – saisivät Kärsämäelläkin ottaa oppia nelostien vetoon.
 Niinno, onhan siellä ohitustie – saisivät Kärsämäelläkin ottaa oppia nelostien vetoon. 
Dealerille mitä suurimmat kiitokset. Nyt on sitten molemmille puolille polttimot vaihdettu. Kuskin puolella meni aikaa sellaiset kymmenisen minuuttia, mutta repsikasta selvittiin jo noin kahdessa minuutissa. Keskelle ei vielä onneksi tarvitse vaihtaa, mutta tutkiskelin sitä jo ja varsin selkeältä ainakin näyttää.dealer kirjoitti:Klik.
 Kehtaneeko tässä enää kysyä, että miten niitten konsolissa olevien rullien kanssa, joilla sitä lämpötilaa säädellään, pitäisi toimia?
 Kehtaneeko tässä enää kysyä, että miten niitten konsolissa olevien rullien kanssa, joilla sitä lämpötilaa säädellään, pitäisi toimia?