



Joo näin oli mullakin kun Waecoa asentelin. Siinä oli kyljessä joku vastus joka piti näpsäistä irti niin saatiin boksille enemmän pitoaikaa. Ja ei tosiaan toiminut ennenkuin käytti vähän aikaa laatikkoa virrattomana.kilander kirjoitti:Ei nyt muista tarkkaan,mutta jotain hämminkiä oli itelläkin alkuun.
-89 w124 ja siitä piti katkaista se joku juttu sen rasian kyljestä,eli aukaisee pitemmän aikaa niitä lukkoja.
Ja sitten piti käyttää ne liittimet takapenkin alla irti-takas paikalleen ja hyvin on pelannut.
Juu, sulta tuon ostin. Johtolenkki on poikki ja päät suojattu. Rasia irroitettu hetkeksi sähköistä ja liitetty takaisin-->ei vaikutusta. Pumppu ei pyörähdä avausnappia painettaessa, mutta boxin rele kyllä vetää n 3,5 sekuntia ja vilkut välkähtää kahdesti. Ja lukkoon menee ohjaimesta nätisti. Avaimesta toimii lukitus kuskin ja vänkärin puolelta.dealer kirjoitti:Ohoh.![]()
Ekkös nää ostanu sen käytetyn sarjan ?
Se on ainaki toiminu ihan oikein ... kokeileppas ottaa rasia irti johdoista hetkeksi ja laita uudelleen paikalleen, jos auttaa ?
Onhan se pikku johtolenkki poikki ja suojattu niin ettei johdonpäät ota yhteen ?
Pyörähtääkö pumppu ollenkaan ? Toimiiko avaimesta ?
Oli kuin olikin 1 huono liitos. Nyt pelaa kuin unelma. Ja sen verran tuota tuli tutkailtua, että pumpun siniseen johtoon kun tarjoilee maata, niin menee kiinni ja kun tarjotaan virtaa, niin aukeaa.dealer kirjoitti:Kytkennässä on nyt jossain liitos joka ei saa kosketusta tai sinulla jäänyt yksi johto liittämättä.Tarkistappas vielä.
Olikos se niin että pumpun siniseen johtoon syötetään maata tai virtaa, jommallakummalla aukeaa ja toisella menee kiinni ?
Pakkohan se on olla niin, kuka muistaa kumminpäin ?