
Auto lähtee aina laakista käyntiin ja pysyy käynnissä, kierrokset siinä tonnin alla eli normaalissa 700?
Isännään dieselissä käynnistettäessä kierrokset nousevat kylmänä korkeammalle ja kun kone lämmin ne laskevat normaaliin, tämän kaikki kyllä varmaan tietävätkin, mutta mallina...
Kuuluuko bensavehkeessä olla sama toiminto vai onko seuraava normaalia kylmällä koneella?
Kylmänä kun ajaa muutaman metrin ja lyö kytkimen pohjaan, kierrokset nousevat 2000 ja pysyvät siinä noin 5 sekunnin ajan, jonka jälkeen kierrokset takaisin tonnin alle / lähes sammuu, aaltoilee hetken ja tasaa kierrokset siihen 700.
Jos tässä vehkeessä on tuo toiminto, mikä sitä säätelee? Voisiko tämä "ominaisuus" olla oireilua mahd.ko. osan vikaisuudesta,
koittaa pitää kierrokset kylmänä korkeammalla
> laskee ne kuitenkin 700.
Lämpimänä en ole tätä onngelmaa huomannut.
Auttakaa asiasta mitään tietämätöntä
